AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Ik train zelfs het beste op geen eten voor de training omdat ik hartstikke lui word van koolhydraten.
Niet trainen en wel (veel) eten gaat me ook goed af trouwens! ;)

ik maak me niet zo druk meer omtrent eten voor de trainen
ik eet van te voren wat brood - eitje - koffie - beetje creatine en dan hoppa
van al die boosters word ik zo hyper als de pest - niks voor mij
herstel vind ik idd belangrijker - goeie whey - effe relaxen

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.504
Bwah, ik moet toch wel iets in mijn buik hebben gehad. Desnoods een litertje melk
met wat whey erdoor :) Maar het lekkerste train ik op pasta & eitjes :)

Die boosters, daar geef ik mijn geld ook niet meer aan ...

's Morgen 7gr Creatine & 2.5gr Beta Alanine door mijn shake
30min voor training 2.5gr Beta Alanine & Animal Pak
gelijk na trainen BCAA
klaar!

pasta en eieren? gatverdamme man!

• #10.506
ik zal het eens proberen maar het klinkt smerig!

• #10.508
Waarom niet lekker gehakt in je pasta..? :D

• #10.510
dan had je vast ook over deze post heen gelezen :roflol:

nee maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen ;) al vind ik het knap dat je aan 1500kcal weet te komen daarmee... kook je je pasta in reuzel ofzo?:D

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

gehakt is niet voor alle dagen geschikt imo ... dat hoort bij die bolognese pasta :D

gehakt is JUIST voor alle dagen geschikt :)

• #10.512
nee maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen ;) al vind ik het knap dat je aan 1500kcal weet te komen daarmee... kook je je pasta in reuzel ofzo?:D

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

gehakt is JUIST voor alle dagen geschikt :)

Gemakkelijk zelfs hoor ...

150gr gehakt = 500kcal
150gr pasta = 500kcal
100gr gruyere = 400kcal
eitjes = 82kcal

En dan tel ik nog niet vet veel voor de olijfolie, tomatensaus die erbij komt.

Laatst bewerkt:
ah ok, dat is ook wel een flinke bak kaas die eroverheen gaat ja :P

• #10.514
uiteraard :)

pfff 2400 cals rob is niet veel.....ben nu al weer een kleine kilo kwijt, alleen al dat ik gezakt ben van de 3500...naar de 3100/3200cals. misschien meer wat vocht en nachten...maar toch:)

Volgens mij is het voornamelijk psychisch hoeveel je moet hebben gegeten voor het trainen. 'Wat' eiwitten voor het trainen is natuurlijk wel handig maar ik merkte iig nauwelijks verschil tussen op meer gevulde of praktisch lege maag trainen.
Op helemaal volle maag trainen vind ik iig K.U.T. want dan wil je nog wel eens het gevoel krijgen dat er wat omhoog komt :P

2 bruine boterhammen, 2 a 3 gebakken eitjes met 50-150gr vleeswaren (kip/ham/spek) erdoor en een goede lik fritesaus (600-700kcal) gaat er altijd goed in voor het trainen en direct daarna een 1000kcal (havermout) shake :p
(misschien in jouw geval wat veel kcal :D )

ik heb een tijd kippenburgers gegrild en tussen mijn pasta saus gedaan, was ook wel een leuke afwisseling :D

• #10.520
pfff 2400 cals rob is niet veel.....ben nu al weer een kleine kilo kwijt, alleen al dat ik gezakt ben van de 3500...naar de 3100/3200cals. misschien meer wat vocht en nachten...maar toch:)

Hehehe, voorlopig ben ik al tevreden dat mijn BF niet te hard omhoog schiet
nu ik 2400kcal eet zonder dat ik er cardio bij doe :)

yum yum yum

Volgens mij is het voornamelijk psychisch hoeveel je moet hebben gegeten voor het trainen. 'Wat' eiwitten voor het trainen is natuurlijk wel handig maar ik merkte iig nauwelijks verschil tussen op meer gevulde of praktisch lege maag trainen.
Op helemaal volle maag trainen vind ik iig K.U.T. want dan wil je nog wel eens het gevoel krijgen dat er wat omhoog komt :P

2 bruine boterhammen, 2 a 3 gebakken eitjes met 50-150gr vleeswaren (kip/ham/spek) erdoor en een goede lik fritesaus (600-700kcal) gaat er altijd goed in voor het trainen en direct daarna een 1000kcal (havermout) shake :p
(misschien in jouw geval wat veel kcal :D )

Ja, iets moet er wel voorradig zijn in de tank bij mij hoor, anders krijg ik midden
de training echt een inzinking en gaat er geen halter meer omhoog. Maar, ik
train in het weekend op een ontbijtje en dat is blijkbaar al voldoende.

dat klinkt lekkah :meal:

ik heb een tijd kippenburgers gegrild en tussen mijn pasta saus gedaan, was ook wel een leuke afwisseling :D

Kippenburgers zijn idd wel eens lekker ... maar wel dubbel zo duur en eigenlijk,
qua macro's niet zo verschillend van gewoon gemengd gehakt. In mijn gekke
tijd pureerde ik de kipfilets of steaks zelf tot gehakt ... die dagen zijn nu voorbij :p

Terug
Naar boven