- Waardering
- 1.543
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet trainen en wel (veel) eten gaat me ook goed af trouwens!![]()

Maar het lekkerste train ik op pasta & eitjes 

Een pasta bolognese met geraspte gruyere en 2 spiegel eitjes zijn echt wel 1500kcal hoor![]()

al vind ik het knap dat je aan 1500kcal weet te komen daarmee... kook je je pasta in reuzel ofzo?
gehakt is niet voor alle dagen geschikt imo ... dat hoort bij die bolognese pasta![]()

nee maar daar kan ik me wel iets bij voorstellenal vind ik het knap dat je aan 1500kcal weet te komen daarmee... kook je je pasta in reuzel ofzo?
---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------
gehakt is JUIST voor alle dagen geschikt![]()
ah ok, dat is ook wel een flinke bak kaas die eroverheen gaat ja![]()
je moet het wel smaken natuurlijk hé 
Klinkt goed hoorDat is lekker man !
Pasta wat tomatenpuree erdoor, lepeltje olijfolie erbij ... omeletje bakken en in
stukjes prakken en door de pasta heen. Nog wat kruiden en![]()

)pfff 2400 cals rob is niet veel.....ben nu al weer een kleine kilo kwijt, alleen al dat ik gezakt ben van de 3500...naar de 3100/3200cals. misschien meer wat vocht en nachten...maar toch![]()

Volgens mij is het voornamelijk psychisch hoeveel je moet hebben gegeten voor het trainen. 'Wat' eiwitten voor het trainen is natuurlijk wel handig maar ik merkte iig nauwelijks verschil tussen op meer gevulde of praktisch lege maag trainen.
Op helemaal volle maag trainen vind ik iig K.U.T. want dan wil je nog wel eens het gevoel krijgen dat er wat omhoog komt
2 bruine boterhammen, 2 a 3 gebakken eitjes met 50-150gr vleeswaren (kip/ham/spek) erdoor en een goede lik fritesaus (600-700kcal) gaat er altijd goed in voor het trainen en direct daarna een 1000kcal (havermout) shake
(misschien in jouw geval wat veel kcal)

ik heb een tijd kippenburgers gegrild en tussen mijn pasta saus gedaan, was ook wel een leuke afwisseling![]()