jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nou rob ik ben je pasta met ei aan het proberen.. het is dat ik honger heb en geen zin heb om iets anders te maken maar gatverdamme man![]()
Leek mij ook zo vies.

nou rob ik ben je pasta met ei aan het proberen.. het is dat ik honger heb en geen zin heb om iets anders te maken maar gatverdamme man![]()
Leek mij ook zo vies.
Maak er dan pasta carbonara van, zonder spek misschien. En tomatensalade erbij.
Bedankt heren, nu heb ik precies trek in dingen die ik niet in huis heb. Zit te dromen van die sandwich met mayo![]()
Maar nu heb ik
Ach verdorie toch.ga ook maar eens beginnen aan deze pasta - ei - kaas combo![]()
Rest van de training liep dan ook voorzichtiger maar heb er een lekkere
Man, de gewichten die je hier verplaatst worden steeds bruter. Hoe doe je dat ?? wat doe je nu anders dan voorheen, is het alleen het stopen met cardio. Begin langzamerhand jaloers te worden.

Dan zal ik mijn whey maar met whiskey nemen de volgende keer![]()

Alternating DB curls is reps per arm neem ik aan?
DAMN wat een gewichten man, sehr schön!

de cable cross overs , nog effe voor de rek ?
idd zware gewichtenshizzle - pff die db press
alleen het omhoog krijgen ga je al scheel van kijken volgens mij

Een beetje een press down fly achtig iets ... Ik voel hem wel waar ik hem moet 

"de mentaliteit van jezelf helemaal naar de t*ring te trainen"
Dat is inderdaad de spirit die je nodig hebt om sterk en beestachtig te worden. Geen schrik hebben om te zweten en harder te trainen dan je zelf voor mogelijk hield!
Als ik in de gym train zie ik zo vaak mensen die niet eens zweten. Dan ben je verkeerd bezig imo. Ikzelf zit altijd te hijgen en zweten als een paard :-)
Nice train Rob!