hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik deed een tijdje terug de combi
powerclean gevolgd door een push press
ik heb nog nooit zo'n spierpijn gehad als met die oef
ondanks dat ik mijn traps ook regelmatig belast met
shrugs en consorten
lekker rob voor de rest

Strong back! En een goede pomp door de kasteelbiertjes.
BOR's waren niet strikt of wel dan?

Barbell rows moet je ook niet strikt uit willen voeren, daarmee train je niet optimaal.![]()

Vind al je trainingen goed, maar vind rug meest indrukwekkend. Heb vrijdagavond 5 biertjes gehad, maar voelde me de volgende dag net een puddingbroodje, dus moet iets anders proberen.

Brute workout bij zulke temperaturen en een mooie hoeveelheid kasteelbier + tequila!![]()
Thanks !Hmm, ik voel me wat dom nu. Maar wat is dan volgens jouw het verschil tussen een bb row en BOR?

Het is altijd mooi om te lezen dat ze het nog van je pikken ook Rob.
Gewoon keihard pleiten voor Kasteelbier en allerhande sterke dranken om een fysiek als de jouwe te krijgen!
De meesten zullen eerder een fysiek als de mijne krijgen met dat voedingsbeleid!![]()

Ik geef Rob groot gelijk, een goed fysiek heb je weinig aan als je niet van het leven geniet![]()
Hmm, ik voel me wat dom nu. Maar wat is dan volgens jouw het verschil tussen een bb row en BOR?

Dan sta je wat rechter 
Ik zou er voor de training ook nog 3 naar binnen gieten met deze temperaturen!pffff dat je kunt trainen na 6 kasteelbier en 3 tequilla!
Ik zou er voor de training ook nog 3 naar binnen gieten met deze temperaturen!
Flinke rug-training weer zeg.
een vrouw naar mijn hart 

Een BOR is bovenlichaam parallel met de grond
Een barbell row nietDan sta je wat rechter
![]()
.