MuscleMeat

Robke's trainingslog

Achterlijk sterk weer Rob.

sterk kleine!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.623
goed gedaan rob
haal je nog wel alles uit die incline db press
vooral nadat benchwerk ?
ik pak tegenwoordig een fly als 2e oef
maar dat merk ik gelijk bij mijn 2e press oef

Mmm ... denk net dat wanneer ik eerst een fly zou doen, ik minder zou kunnen pressen nadien?

hartslag van over de 200:eek: Holy crab, dat is mij nog nooit gelukt.... Ik heb ooit een keer de 170 aangetikt. Ik ben geen doc maar 225 lijkt me een mismeting Rob.

Nette training, jammer van je bench.

cheers bro

Nou, mij is dat wel al een paar keer gelukt hoor ;) Zeker als ik even een spurtje
trek tijdens het hardlopen oid :)

BOOM 8x48s incline db press nice! en die flyes van jou blijven sterk rob. wel interessant dat hier weer een kleine Row-discussie opgang leek te komen...ik ben daar zo klaar mee onderhand :P

Thanks

Daarom gebruik ik net het woord barbell row, maar helaas, het helpt ook niet :D

precies
zo lastig is het nou ook allemaal weer niet:rolleyes:

;)

hehe ik kan de BOR discussie in mijn log nog goed herinneren, sterke trainingen weer Rob!

Thanks

Jammer maar toch een verdraaid sterke bank hoor;)

Nog 2 cycles en ik zit op de 140 :D

Thanks

Thanks big papa bear ;)

Toch weer een mooie training :D. Borst blijft echt insane sterk.

Haha 9° :P , ik moet er wel 4km doorfietsen maar in de gym is het dan tenminste warm :).

• #10.625
Toch weer een mooie training :D. Borst blijft echt insane sterk.

Haha 9° :P , ik moet er wel 4km doorfietsen maar in de gym is het dan tenminste warm :).

Thanks

Vandaag squats & deads ... dat is een ander paar mouwen.

Leuke aan de sneeuw is wel dat het mijn dak van mijn schuur goed isoleerd.
Daardoor wordt het net een paar graden warmer binnen :D

Nou Hummer, ik denk niet dat er veel mensen mijn voorbeeld zullen volgen hoor ;)
Het is eerder wat leedvermaak hier denk ik :roflol:

:thumbs:

:roflol:

Een BOR is bovenlichaam parallel met de grond
Een barbell row niet :p Dan sta je wat rechter ;)
Parallel aan de grond met je bovenlichaam is toch een pendlay row of heet het alleen een pendlay row wanneer je de bar tussen elke rep op de grond legt?

Edit: zie dat ik te vroeg reageerde, wilde de discussie niet opvoeren :P

48kg presses en 225 bpm, uitslover :D

Laatst bewerkt:
pendlay row = met deadstop op de grond, en explosiever.. bij BOR hou je continu spanning, bij pendlay laat je je schouders hangen en trek je de bar ineens explosief omhoog

barbell row = gewoon BOR voor zover ik weet, maar die kan je idd doen op 45, 90 graden met de grond of ergens ertussenin. meestal noemen ze een hoek kleiner dan 45 gr met de grond (dus bijna rechtop staan) een Yates row

pendlay row = met deadstop op de grond, en explosiever.. bij BOR hou je continu spanning, bij pendlay laat je je schouders hangen en trek je de bar ineens explosief omhoog

barbell row = gewoon BOR voor zover ik weet, maar die kan je idd doen op 45, 90 graden met de grond of ergens ertussenin. meestal noemen ze een hoek kleiner dan 45 gr met de grond (dus bijna rechtop staan) een Yates row
Dit is naar mijn idee wat ik er ook over denk..

• #10.629
Parallel aan de grond met je bovenlichaam is toch een pendlay row of heet het alleen een pendlay row wanneer je de bar tussen elke rep op de grond legt?

Edit: zie dat ik te vroeg reageerde, wilde de discussie niet opvoeren :P

48kg presses en 225 bpm, uitslover :D

Hehehe ;)

Dit is naar mijn idee wat ik er ook over denk..

Corpaul zijn post for sticky !

---------- Toegevoegd om 06:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:03 ----------

Sleep: 6 hrs (0 keer opgestaan)
Health: 100%
Mentality: i'm gonna get my reps no matter what

Food: +2600kcal
CheatFood: paar mini candy bars (mars, snickers, twix, milky way, bounty)
Alcohol night before: 0

Pre w/o Supp: Animal Pak, Creatine, Beta Alanine
Temp in Gym: 0° (kacheltje maakte het nog 11°)

Warm Up:
Stationary Bike: 10min (hbpm 135)
SQ: 20xbb 10x50

2jg86pv.jpg

Trainingstijd: 79min (start @ 14u45)
Polardata: 134avg - 168max - 873kcal - BW: 109.6kg
Comments: jeezes heb ik nog even lekker gebikkeld :) Bij mijn Front Squats moest ik
hem regelmatig even racken, paar pufjes doen en kon ik weer verder. Anders ging het
gewoon niet. Idem verhaal bij mijn deads. Na de eerste 5 heb ik gewoon tussen elke
rep de spanning eraf gehaald, paar pufjes gedaan en nog een rep gepakt.

My candle was out

Laatst bewerkt:
Bikkel.

zooo lekkere training rob zware gewichten en je gaat lekker op die mars, snickers, twix, milky way, bounty:D

• #10.633
zooo lekkere training rob zware gewichten en je gaat lekker op die mars, snickers, twix, milky way, bounty:D

Thanks

Hehehe ... ik heb de 110 nog steeds niet aangetikt, dus ga ook nog even niet
terug aan de cardio of het inperken van kcals :) Moest ik komende tijd wel een
paar dagen achter mekaar de 110 passeren, is het uit met het mooie leven :p

hahahah dan word je seriuus zeg maar:D

Sie iets minder van alle het goeie en iets meer van het slechte:P

Ik heb vanavond een feestje ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van het bedrijf.
Ik vraag me af of ze Kasteel bier hebben..? :D

• #10.638

+1

Na je warming up ''SQ: 20xbb 10x50'' ga je direct 103,5kg squatten. Is dat niet ineens een grote stap? En het verschil tussen je eerste twee setsen je laatste is ook dramatisch. :D Waar zijn die percentages op gebasseerd? niet op je 1RM zo lijkt het. Als je met 85% 13 reps kan maken.. snap je. :p

• #10.640
+1

Na je warming up ''SQ: 20xbb 10x50'' ga je direct 103,5kg squatten. Is dat niet ineens een grote stap? En het verschil tussen je eerste twee setsen je laatste is ook dramatisch. :D Waar zijn die percentages op gebasseerd? niet op je 1RM zo lijkt het. Als je met 85% 13 reps kan maken.. snap je. :p

Geen idee? Is dat een grote stap? Benen zijn dan toch al goed warm ook door het fietsen.

Hehehe, nee, die percentages waren gebaseerd op mijn 1RM's ;) Maar ik heb
mijn 1RM een stap terug geschroefd omdat mijn repouts te laag in reps waren
en ik wat meer volume wou

Dus nu zijn die percentages eigenlijk geen 1RM maar een 6RM oid

Terug
Naar boven