- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed gedaan rob
haal je nog wel alles uit die incline db press
vooral nadat benchwerk ?
ik pak tegenwoordig een fly als 2e oef
maar dat merk ik gelijk bij mijn 2e press oef
hartslag van over de 200Holy crab, dat is mij nog nooit gelukt.... Ik heb ooit een keer de 170 aangetikt. Ik ben geen doc maar 225 lijkt me een mismeting Rob.
Nette training, jammer van je bench.
cheers bro
Zeker als ik even een spurtje
BOOM 8x48s incline db press nice! en die flyes van jou blijven sterk rob. wel interessant dat hier weer een kleine Row-discussie opgang leek te komen...ik ben daar zo klaar mee onderhand![]()

precies
zo lastig is het nou ook allemaal weer niet![]()

hehe ik kan de BOR discussie in mijn log nog goed herinneren, sterke trainingen weer Rob!

Toch weer een mooie training. Borst blijft echt insane sterk.
Haha 9°, ik moet er wel 4km doorfietsen maar in de gym is het dan tenminste warm
.

Parallel aan de grond met je bovenlichaam is toch een pendlay row of heet het alleen een pendlay row wanneer je de bar tussen elke rep op de grond legt?Nou Hummer, ik denk niet dat er veel mensen mijn voorbeeld zullen volgen hoor
Het is eerder wat leedvermaak hier denk ik
Een BOR is bovenlichaam parallel met de grond
Een barbell row nietDan sta je wat rechter
![]()

Dit is naar mijn idee wat ik er ook over denk..pendlay row = met deadstop op de grond, en explosiever.. bij BOR hou je continu spanning, bij pendlay laat je je schouders hangen en trek je de bar ineens explosief omhoog
barbell row = gewoon BOR voor zover ik weet, maar die kan je idd doen op 45, 90 graden met de grond of ergens ertussenin. meestal noemen ze een hoek kleiner dan 45 gr met de grond (dus bijna rechtop staan) een Yates row
Parallel aan de grond met je bovenlichaam is toch een pendlay row of heet het alleen een pendlay row wanneer je de bar tussen elke rep op de grond legt?
Edit: zie dat ik te vroeg reageerde, wilde de discussie niet opvoeren
48kg presses en 225 bpm, uitslover![]()

pendlay row = met deadstop op de grond, en explosiever.. bij BOR hou je continu spanning, bij pendlay laat je je schouders hangen en trek je de bar ineens explosief omhoog
barbell row = gewoon BOR voor zover ik weet, maar die kan je idd doen op 45, 90 graden met de grond of ergens ertussenin. meestal noemen ze een hoek kleiner dan 45 gr met de grond (dus bijna rechtop staan) een Yates row
Bij mijn Front Squats moest ik 
zooo lekkere training rob zware gewichten en je gaat lekker op die mars, snickers, twix, milky way, bounty![]()
Moest ik komende tijd wel een
minder los zeg maar 
Ik heb vanavond een feestje ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van het bedrijf.
Ik vraag me af of ze Kasteel bier hebben..?![]()

Waar zijn die percentages op gebasseerd? niet op je 1RM zo lijkt het. Als je met 85% 13 reps kan maken.. snap je. 
+1
Na je warming up ''SQ: 20xbb 10x50'' ga je direct 103,5kg squatten. Is dat niet ineens een grote stap? En het verschil tussen je eerste twee setsen je laatste is ook dramatisch.Waar zijn die percentages op gebasseerd? niet op je 1RM zo lijkt het. Als je met 85% 13 reps kan maken.. snap je.
![]()
Maar ik heb