- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker dat.
Gaaf nummer.
Maare....
Over bitches gesproken...
Ik wil graag in jou log even vermelden dat Cor Paul mijn held is, en ik enorm op kijk tegen die man.
Je mag je gelukkig prijzen dat hij zich wilt verlagen om in je log te reageren Rob.
En ik mag me gelukkig prijzen dat ik überhaupt op het zelfde forum als hem mag vertoeven.
Wat zeg ik..?
Ik mag me gelukkig prijzen dat ik op hetzelfde internet mag "surfen" als hem, ook al ontdek ik nooit zulke interessante dingen als hem.
Maar dat is gewoon omdat Cor op zijn minst een halfgod is.
Het is al een eer op dezelfde wereld te mogen leven als hem.
Ik wilde het gewoon graag even kwijt.
Ik denk er over om "De kerk van Cor" op te richten.

wel een nuttige post vind ikKijk dit zijn trainingen! super man. Bounty powerrrrrrrrr
Lekker bezig big R!
Hoe'st met je vet %? Hou je het een beetje onder controle?
Zeker dat.
Gaaf nummer.
Maare....
Over bitches gesproken...
Ik wil graag in jou log even vermelden dat Cor Paul mijn held is, en ik enorm op kijk tegen die man.
Je mag je gelukkig prijzen dat hij zich wilt verlagen om in je log te reageren Rob.
En ik mag me gelukkig prijzen dat ik überhaupt op het zelfde forum als hem mag vertoeven.
Wat zeg ik..?
Ik mag me gelukkig prijzen dat ik op hetzelfde internet mag "surfen" als hem, ook al ontdek ik nooit zulke interessante dingen als hem.
Maar dat is gewoon omdat Cor op zijn minst een halfgod is.
Het is al een eer op dezelfde wereld te mogen leven als hem.
Ik wilde het gewoon graag even kwijt.
Ik denk er over om "De kerk van Cor" op te richten.

DMX is gruwelijk tijdens het trainen - heb ik ook vaak opstaan

Moest vast k*t geweest zijn om 13 reps te maken op de squat

whahahaha, die hummer.... Dat is nou humor!
Rob doe is normaal man, elke keer als ik je log bekijk voel ik me zo'n slapjanus..
ps: ik heb mijn veldkaartje voor Iron Maiden in de Gelredome Arnhem binnen, hoppa! Ga je ook of ga je gelijk met snacktentjes liggen bankdrukken als je die muziek hoort?

)
Rest van de

nou lekkere gewichten weer rob net voor het weekend goed bezig man!!! sterkte schouders!
nice Rob - het blijft wel interessant hoe jij verschillende theorieën en methodes combineert in je trainingen. shoulder presses gaan ook de goede kant op!

Hardcore? Yes sir I am![]()
Kacheltje in combo met mijn warmte zorgde voor wat condens in mijn schuur.
Dus vocht op de plates, barbell. Dat in combo met de vrieskou zorgde ervoor
dat mijn plates gewoon wit bevroren met momenten. Pijnlijke vingertoppen tot
gevolg ... how's that for hardcore![]()