XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Geen idee? Is dat een grote stap? Benen zijn dan toch al goed warm ook door het fietsen.

Nee als het goed voelt kan dat prima natuurlijk. Maar als 130 mijn max was, zou ik niet van 50 naar 105 springen zonder tussenstap. Het gewicht vind ik makkelijker aanvoelen als ik eerst nog een setje 80 gedaan heb. Dan is het verschil niet zo groot. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.642
Nee als het goed voelt kan dat prima natuurlijk. Maar als 130 mijn max was, zou ik niet van 50 naar 105 springen zonder tussenstap. Het gewicht vind ik makkelijker aanvoelen als ik eerst nog een setje 80 gedaan heb. Dan is het verschil niet zo groot. :o

True

Maar volgens mij ligt mijn 1RM rond de 170 dus ja, dan is die 130 natuurlijk niet
zo heavy ... en eigenlijk dienen die andere 2 setjes van 5 repjes dan ook als opwarming :o

lijkt me prima hoor, ik doe ook meestal bar - 60kg - 100kg - 130kg en werksets
anders blijf je schijven wisselen

Verdorie man, 13 x 131,5 kg. erg netjes. en die deathlift ook. Goed getraind ben benieuwd of je nu op hoger volume ook meer spierpijn hebt, ik meestal wel.

• #10.645
lijkt me prima hoor, ik doe ook meestal bar - 60kg - 100kg - 130kg en werksets
anders blijf je schijven wisselen

mij hebben ze ook altijd gezegd dat je ongeveer op 50% van je eerste werk set
moest opwarmen ... dus ja ...

Verdorie man, 13 x 131,5 kg. erg netjes. en die deathlift ook. Goed getraind ben benieuwd of je nu op hoger volume ook meer spierpijn hebt, ik meestal wel.

Hehehe, idd ... op 5 reppers heb ik er nooit last van. Begin ik aan 10 reppers
moeten de mensen (lees mijn vrouw) de eerste dagen van mijn quads afblijven :)

13x131,5 is netjes btw :thumbs:

hahahahaha

sorry man meestal zijn je trainingen gewoon prima dus vaak bekijk ik ze niet eens meer en lees ik alleen het geouwehoer op de laatste pagina :o

• #10.650
sorry man meestal zijn je trainingen gewoon prima dus vaak bekijk ik ze niet eens meer en lees ik alleen het geouwehoer op de laatste pagina :o

hehehe, was maar wat aan het grappen ;)

log is trouwens bijna enkel geouwehoer ... trainingen blijven immers altijd maar van hetzelfde laken een broek :p

dat bedoel ik :P

log is trouwens bijna enkel geouwehoer ... trainingen blijven immers altijd maar van hetzelfde laken een broek :p

Het is ook iedere dag weer een uitdaging om iets uitgebreider te posten dan enkel ''goeie training heel sterk!'' :D

Maar ik heb wat bedacht: wat voor muziek luister je tijdens het trainen?

• #10.653
Het is ook iedere dag weer een uitdaging om iets uitgebreider te posten dan enkel ''goeie training heel sterk!'' :D

Maar ik heb wat bedacht: wat voor muziek luister je tijdens het trainen?

De gewoonelijke pokke herrie :)

Metallica
Iron Maiden
Biohazard
Rammstein

Noem maar op

Maar ook wel wat gangsta rap (old skool ook)

Ice-T
Body Count
2 PAC
DMX

Maar natuurlijk ook de classic Rocky songs :)

Biohazard is goed :)

Nice, en vergeet The Prodigy niet!

ik denk dat ik ook zo een mars neem
mooi man die 13x131 - nice work

• #10.659
ik denk dat ik ook zo een mars neem
mooi man die 13x131 - nice work

hehehe ... thanks

Die +10 reppers beginnen wel wat veel van het goede te worden. Denk dat ik mijn squat toch
maar wat harder ga verhogen volgende cycle. En mijn volume dan met Front Squat ga pakken

Laatst bewerkt:
Hehehe ;)

Corpaul zijn post for sticky !

---------- Toegevoegd om 06:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:03 ----------

Sleep: 6 hrs (0 keer opgestaan)
Health: 100%
Mentality: i'm gonna get my reps no matter what

Food: +2600kcal
CheatFood: paar mini candy bars (mars, snickers, twix, milky way, bounty)
Alcohol night before: 0

Pre w/o Supp: Animal Pak, Creatine, Beta Alanine
Temp in Gym: 0° (kacheltje maakte het nog 11°)

Warm Up:
Stationary Bike: 10min (hbpm 135)
SQ: 20xbb 10x50

2jg86pv.jpg

Trainingstijd: 79min (start @ 14u45)
Polardata: 134avg - 168max - 873kcal - BW: 109.6kg
Comments: jeezes heb ik nog even lekker gebikkeld :) Bij mijn Front Squats moest ik
hem regelmatig even racken, paar pufjes doen en kon ik weer verder. Anders ging het
gewoon niet. Idem verhaal bij mijn deads. Na de eerste 5 heb ik gewoon tussen elke
rep de spanning eraf gehaald, paar pufjes gedaan en nog een rep gepakt.

My candle was out

Kijk dit zijn trainingen! super man. Bounty powerrrrrrrrr

Terug
Naar boven