- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

goede investering om tijd te sparen in je koude schuurtje![]()
jij zei trouwens "ruff riders", maar voor mij zijn "X Gonna Give it to you" en "Party up" van DMX toch wel de lekkerste knallers voor tijdens de zware sets![]()

Bitterballen, chickenwings, alcohol.. en vanavond zeker pepernoten en chocoladeletters!
Langzaam maar zeker begin in te begrijpen waar die kracht vandaan komt Robk'n.![]()

Pepernoten zijn trouwens niet zo bekend hier in België. Facking sterke barbell rows man. Maar die db rows moeten wel een stuk zwaarder kunnen Rob!
(zeker ook op dat moment in de training
)Goed bezig geweest vreetzak.
Doe je de dumbbell rows onderhands voor je bicepsjes, ofwa..?
Heavy chins "Mister Bulky Boy"!![]()
Gebruik dus
Je hebt toch niks te doen op je werk waarschijnlijk, dus leg me eens even uit "hoezo" jij op die manier aan de onderkant van de lats "werkt"...![]()

Tsja, ik geloof er helemaal niet (meer) zo in.
Isoleren geloof ik al niet in, laat staan in isoleren van gedeeltes van een spier!
Maar jij gaat lekker, dus ik zeg:
Gewoon doen!![]()

ik heb ze ook wel eens gedaan die onderhandse db rows en voelde het gewoon beter in m'n lats dan reguliere db rows, maar of het dat onderkant aanpakt...geen idee. bij deze oefening ben je strikter, dus misschien trek je dan sowieso beter vanuit je lats.
nice train Rob, vooral voor de automatische piloot

Joo Rob, hoe lang train jij eigenlijk al? Damn you got power.... of eet je stiekem danoontjes.... das cheaten he!
hij zit aan het kasteelbier, in sommige landen wordt dit aanzien als ernstige competitie vervalsing