- Waardering
- 1.543
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Tuurlijk kan je dat makkelijk.
Maar ik zou liever een Rob van 130kg zien die in een Rage-X 300kg drukt.![]()
mijn vrouw is het daar niet mee eens denk ik 
Ben het wel eens met Hummer in dit geval. Als je je cheatdagen en alcohol terug zou dringen naar het minimum (1x per maand 1 cheatdag met 2 glazen alcohol ofzo) dan zou je echt heel veel resultaat boeken. Die cheatdagen en al je gesnoep zijn echt funest. (sorrie Rob voor de harde confrontatie).
Na je eerste kuur vroeg ik of je het ooit nog eens zou doen en toen zei je overtuigend 'nee het was eenmalig'...Hehehe, true ... maar helemaal niet meer junken en zuipen Hum? Pfff ...
nog niets![]()
Ga even kijken wat hier nog ligt en verdeel het wat. Denk dat het een weekje
of 2 tegen 80mcg per dag gaat zijn. Niets te hevig
Na je eerste kuur vroeg ik of je het ooit nog eens zou doen en toen zei je overtuigend 'nee het was eenmalig'...
Het is ofwel eet ik het op
Dus ja ... 
Ik zie nu pas je rug training staan, moet niet gekker worden die gewichten, hoop voor je dat je je kracht wat kan behouden.

Je bent gewoon goed bezig robke!
Clean eten is altijd goed man, succes.
cheers
Ja ik weet wat je bedoeld, zo heb ik jaren lang geleefd! Ik kan je vertellen dat het dan niet goed komt kerel, haha.
Je kunt er maar beter op tijd mee zijn en je weet zelf al gelukkig dat het zo niet goed gaat. Komt goed met je, jou wilskracht helpt je wel door de cut fase heen.

Ben het wel eens met Hummer in dit geval. Als je je cheatdagen en alcohol terug zou dringen naar het minimum (1x per maand 1 cheatdag met 2 glazen alcohol ofzo) dan zou je echt heel veel resultaat boeken. Die cheatdagen en al je gesnoep zijn echt funest. (sorrie Rob voor de harde confrontatie).

toegestaan.Maaltijd 1: vis broccoli
Maaltijd 2: vis broccoli
Maaltijd 3: vis broccoli
Maaltijd 4: vis broccoli
Maaltijd 5: vis broccoli
Maaltijd 6: vis broccoli
Maaltijd 7: vis
Cardio: 2x per dag. 1x ochtendcardio, 1x cardio na KT
Extra cardio in de zin vantoegestaan.
Cheatdagen: max 1x per kwartaal.
Hoppa, instant fatshredding!