Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een gewichten weer man, begin zo langzamer hand jaloers te worden
Thanks matelekkere training rob, alweer een bw van dik 111.....pffff, zwaarder worder onder het cutten is toch waar iedere BBer van dromen kan![]()
tja ... denk dat dat kwam omdat ik voor de training een 100gr rijst erin had gemikt ipv de gebruikelijke
Ik ga nog niet zakken in kcal. zou een tijdje periodisatie voor jou niet goed werken? dus even in een andere reprange gaan zitten, bijv. 10 reps of een tijdje 1 of 2 reps... je zit nu steeds een tijd lang op exact dezelfde reprange voor je hoofdoefening (en je staat er redelijk op stil volgens mij), volgens mij kun je die af en toe best een opdonder geven door wat af te wisselen
al mijn lifts zijn omhoog gegaan afgelopen 2 maanden
sorry dan heb ik verkeerde conclusies getrokken uit je lifts, ik dacht dat je BP steeds op 5 reps op hetzelfde gewicht bleef hangen
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
in dat geval carry on sir![]()
Thanks mate
tja ... denk dat dat kwam omdat ik voor de training een 100gr rijst erin had gemikt ipv de gebruikelijke
50gr. Lekker veel vocht enzo denk ik. Heb er geen andere verklaring voor in ieder gevalIk ga nog niet zakken in kcal.
2600, 2300 & 2000 moet normaal lukken.

Super training you strong bull!
Have fun met je sneeuwschuifcardio, ga maar sneeuw engeltjes maken!

Rob rulez big time op de bank.
Errug sterk.
Zeker in overweging nemend dat je eigenlijk nog wel een paar reps extra in je hebt!
Wendler's good for ya Robbie!

afwisseling in de ez-oefeningen is heerlijk om te doen
ik pak zelf vaak iets minder gewicht maar probeer
de wide en small dan vaak achter elkaar te doen
goed gedaan big rob
sodeknetter rob, je eet zelfs minder dan een gemiddelde vrouw
en nog zo'n beest! Ongelofelijk
Flink wat gewicht geduwd beest!
zo nou vindt je dl echt super netjes man! En je training was zoiezo weer brutaal!
Squat en deathlift in 1 training is gewoon dodelijk, respect voor jouw dat je dat altijd doet. Heb je ook meer honger na zo'n training dan bijvoorbeeld borst
)
Een beetje zoals een pinguin staat