MuscleMeat

Robke's trainingslog

hahaha vindt je vrouw wel lekker joh dikke reet:D

Have fun met squaten maat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.043
Pijn is toch fun???

Me like pain!!!!:D

Epic! Perongeluk een PR op de bench:thumbs:

Hahaha, super van die bank man, 150 is erg netjes!

Je hebt een powerrack, dus als het fout gaat kun je de bar op die steunen laten vallen? Ik zou nooit zoveel banken zonder spotter.

Je kan natuurlijk je vrouw vragen om te spotten, hoewel ik me afvraag of een ongetraind persoon 150kg op kan vangen als het fout gaat. :D

1x150 bench
dave is trots op je ;)

:bow:

Beestig die 150kg bench!!!!!!!!!

150kg grens gehaald, gefeliciteerd Robke!!

k9aob8.jpg

Damn Robbie! :eek:
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow:
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow:
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: Catch my drift Brother? :cool:

• #11.054
Je hebt een powerrack, dus als het fout gaat kun je de bar op die steunen laten vallen? Ik zou nooit zoveel banken zonder spotter.

Je kan natuurlijk je vrouw vragen om te spotten, hoewel ik me afvraag of een ongetraind persoon 150kg op kan vangen als het fout gaat. :D

Ja, die safety's komen net hoog genoeg in verhouding met mijn bank. Dus als
ik mijn barbell dan in mijn nek laat vallen (klinkt eng zo) komt die op de safety
en niet op mijn borst. Dan kan ik er gewoon onderuit schuiven.

En hehehe, mijn vrouw heeft al moeiten met het kleintje van 8kg :p

1x150 bench
dave is trots op je ;)

:bow:

Thanks

Beestig die 150kg bench!!!!!!!!!

Hoppa !

150kg grens gehaald, gefeliciteerd Robke!!

Thanks

Damn Robbie! :eek:
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: Catch my drift Brother? :cool:

:D

---------- Toegevoegd om 05:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:54 ----------

Sleep: 5 hrs (0 keer opgestaan)
Health: 100%
Mentality: getting my mojo working

Food: gene vette
Non Planned Food: 0
Alcohol night before: wat rode wijn

Pre w/o Supp: Animal Pak, Creatine, Beta Alanine, BCAA
Currently on: 500mg Cafeïne 5mg Yohimbine, cardio asperine
Temp in Gym: 6°

Warm Up:
Stepper: 10min (@ 135hbpm)
SQ: 20xbb 10x50

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 79min (start @ 14u40)
Polardata: 136avg - 175max - 889kcal - bw: 112.5kg :eek:
Comments: hoppa, dat trainde weer lekker weg. Moet zeggen, sinds ik mijn
kacheltje niet meer aandoe, lijk ik beter te kunnen ademen. Volgens mij zat
er toch wat van CO ofzo in mijn schuur door dat ding.

Jammer wel van mijn DL. Mijn benen en rug wilde nog verder na die eerste 2 reps
maar mijn grip niet meer. Tja ... dan maar de straps erbij genomen. En toen mijn
rug ook niet meer echt wilde, de belt er ook nog bij :p

BW blijft omhoog gaan. Vaag wel, had gisteren eigenlijk amper iets gegeten.
Beetje een weerbots van de clen vermoed ik. Alleszins staat vandaag een dagje
vasten op het plan. Enkel wat shakes, BCAA en vanavond een salade met wat
mager vlees. Dan boodschappen doen en dan kan mijn cut eindelijk beginnen :p

Laatst bewerkt:
Nice training! Wederom een dikke (front)squatsessie..
Maar zei je nou dat de kleine al 8kg weegt? wat gaat dat snel eh. :D

• #11.056
Nice training! Wederom een dikke (front)squatsessie..
Maar zei je nou dat de kleine al 8kg weegt? wat gaat dat snel eh. :D

Thanks

Ja man, dat sloeberke is niet bij te houden. 8kg100 was de laatste weging.
En dat op amper 4 maand. Dat belooft nog wat te gaan worden.

1x150 bench en 7x150 squat. Sick vriend! Moet je log maar weer eens wat vaker gaan bekijken!

(Al is het hier wel een zwijnenstal met al die rotzooi posts van o.a. Hummer en DW:roflol:)

• #11.058
1x150 bench en 7x150 squat. Sick vriend! Moet je log maar weer eens wat vaker gaan bekijken!

(Al is het hier wel een zwijnenstal met al die rotzooi posts van o.a. Hummer en DW:roflol:)

In alle eerlijkheid, die bench was een chance zoals ze zeggen :p Lukt één keer en
dan een hele tijd niet meer denk ik :) Maar ik werk er wel weer naartoe :p

Sinds Rob zijn verwarming uit heeft staan maakt hij, jawel, de gains van zijn leven.
Goeie bench, dikke incline DBs, zware squats en nette frontsquats.
112.5kg BW zware jongen

• #11.060
Hahaha ... tis de creatine jonguh :p

Thanks

Terug
Naar boven