MuscleMeat

Robke's trainingslog

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Er is in ieder geval al anderhalve kilo af ... (wat eigenlijk best wel verdacht veel is)

Mijn vetverbranders op dit moment?

- 1 pompelmoes per dag
- veel sambal (voor de capsaicin)
- gember
- mosterd
- 4gr visolie per dag
- beetje Yohimbine tegen de 'trek'

Het klinkt hilarisch, maar kun je even voor de Nederlandse loglezers uitleggen wat het is? :roflol:
Resultaat is bijzonder goed, en dat terwijl je nog dagen op 2600 kcals zat. Ben benieuwt hoe het verder uitpakt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.183
Een pompelmoes? (is toch Nederlands dacht ik :o) Ook wel grapefruit ...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompelmoes

Ik eet de witte variant. 1 per dag bij het ontbijt. (dus eigenlijk een grapefruit)

Eating grapefruit appears to help promote lower, steadier glucose and insulin levels that reduce hunger
and promote better fat metabolism.

Laatst bewerkt:
Als je veel sambal eet is het misschien goed om ook iedere dag wat appelazijn te nemen Rob.
Je kan dat gewoon in een fles kopen en met water drinken, maar het is wel echt azijn...
Je kan ook capsules kopen, da's niet zo goor. ;)
Sambal bevat heel veel zout, vandaar.
Ik heb dit niet van mezelf maar van Ibo D, dus heb je wat minder redenen om mijn advies in de wind te gooien. :D
1,5 kilo éh..?
Jammer van die spiermassa! :jk:

• #11.185
Als je veel sambal eet is het misschien goed om ook iedere dag wat appelazijn te nemen Rob.
Je kan dat gewoon in een fles kopen en met water drinken, maar het is wel echt azijn...
Je kan ook capsules kopen, da's niet zo goor. ;)
Sambal bevat heel veel zout, vandaar.
Ik heb dit niet van mezelf maar van Ibo D, dus heb je wat minder redenen om mijn advies in de wind te gooien. :D
1,5 kilo éh..?
Jammer van die spiermassa! :jk:

Appelazijn zat ik ook aan te denken ...

Spiermassa weg? :nowai: Wacht maar, volgende week PR's weer :p Ik ga groeien en vet verliezen :p

Ik zal er niet van staan kijken Rob. ;)

• #11.187
Brave cut Robke, aan het eind nog een eca stackje en je bent weer summerready! ;)

• #11.189
Brave cut Robke, aan het eind nog een eca stackje en je bent weer summerready! ;)

yep, mijn 5 maanden cut is er weer :p

en die eca is tegenwoordig verdorie moeilijk te vinden ... ga het op eigen benen moeten doen vrees ik

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

dit weekend ga ik nog eens pannenkoeken bakken :D

voor degene met intresse:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

magere melk kan je vervangen door karnemelk
en de zoetstof door bruine suiker

Kan het hier wel krijgen denk ik maar dan moet je even gezellig hier naar de randstad komen.

Is het nu niet zo dat je aan het begin van je cut er iets droger voor staat dan het jaar ervoor?

Over pannenkoeken gesproken, ik had een nieuwe whey gekocht van Syntrax :(, van die pannenkoeken wordt je wel droog hoor. Jakkie wat een gore chemische nasmaak. Weet jij misschien een lekkere vanillewhey?

Laatst bewerkt:
  • #11.191
Kan het hier wel krijgen denk ik maar dan moet je even gezellig hier naar de randstad komen.

Is het nu niet zo dat je aan het begin van je cut er iets droger voor staat dan het jaar ervoor?

De randstad?

Nah, nagenoeg hetzelfde qua vetpercentage ... maar wel 6kg zwaarder :p

• #11.193
Kijk, musclepowerrrr!

Randstad = Noord en Zuid holland de grote steden.

Ja, afgelopen jaar heb ik ook niet gecut. Nu ja, een poging maar niet gecut. Dus
heb eigenlijk heel het jaar hard en zwaar getraind, plus veel gegeten. En dat
kuurtje in het begin van het jaar niet vergeten natuurlijk. Dat heeft me ook wel
een kilo of 3, 4 laten pakken.

Owh, dat is een aardig stukje rijden dus :) Ik zit op een 70km van Eindhoven nl

Ok, dan maar zonder eca :D

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Over pannenkoeken gesproken, ik had een nieuwe whey gekocht van Syntrax , van die pannenkoeken wordt je wel droog hoor. Jakkie wat een gore chemische nasmaak. Weet jij misschien een lekkere vanillewhey?

Een pompelmoes? (is toch Nederlands dacht ik :o) Ook wel grapefruit ...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompelmoes

Ik eet de witte variant. 1 per dag bij het ontbijt. (dus eigenlijk een grapefruit)

Eating grapefruit appears to help promote lower, steadier glucose and insulin levels that reduce hunger
and promote better fat metabolism.

En het is gewoon erg lekker. Heb altijd de rode variant.
Maar dat pellen valt niet mee, pers m de laatste tijd meestal uit :o

Anderhalve kg in een week is prima, al weet je niet zeker wat het is.
Toch lekker bezig. Meer schrappen en extremere maatregelen zou ik bewaren voor als het stagneert.

• #11.196
Ik heb de whey van XXL of van B&F ... eigenlijk nog nooit slecht mee gekomen. Bij alle smaken.
Sommige smaken werd je wel snel beu maar ach

• #11.198
En het is gewoon erg lekker. Heb altijd de rode variant.
Maar dat pellen valt niet mee, pers m de laatste tijd meestal uit :o

Anderhalve kg in een week is prima, al weet je niet zeker wat het is.
Toch lekker bezig. Meer schrappen en extremere maatregelen zou ik bewaren voor als het stagneert.

Gewoon in 6 snijden, de schilkant op de tafel leggen, en met een mes fileren zeg maar.
Heb je dat zo gedaan.

Ja, ben ook nog niets anders van plan hoor. Voorlopig gaat het vlot, kost het me
geen inspanningen en mag ik nog vrij veel eten wat ik wil :) Life is good :)

Op welk percentage wil je uitkomen uiteindelijk dan?

• #11.200
Op welk percentage wil je uitkomen uiteindelijk dan?

Ik ben eerlijk gezegd al tevreden met 12 :o Lager hoeft ook voor mij niet.
Eventueel maximum droppen naar 10. Maar dan houdt het echt op. Imo verlies
je teveel VVM als je nog lager wilt.

Ben ooit al wel een tot 12 a 14 geraakt (toen ik 21 was ofzo). Maar recentelijk
niet onder de 18. Tja, smoesjes heb ik er genoeg voor maar karakter bleef wat
achter zeg maar :)

Terug
Naar boven