Je consequentie zal je geen "wind eggs" leggen Rob.
Dat artikel...?
Ik heb het nog niet gelezen, maar de titel...

De meningen zijn verdeeld.
Ik denk dat het voor iedereen goed is om in verschillende rep ranges te trainen, en met verschillende intensiteiten.
Maar wat jij nu doet werkt toch lekker man.
Ride that wave as long as You can Robbie!
Tja, ik probeer gewoon vanalles wat mee te pikken

Dan zit ik zeker juist
mmm.. zo'n artikel zet me toch aan het denken. Ik heb van de zomer high reps getrained en dat is me echt heel slecht bevallen. Nou was destijds mijn voeding niet zoals het nu is, maar de gains die ik maak in vergelijking met high-low reps zijn erg groot. Ik weet niet hoe jij dat ervaart, Rob? Daarnaast train jij toch niet echt low reps, want dat word in het artikel beschreven als alle setjes onder de 5 reps.
Training ziet er weer goed uit btw!
Tja, daarom heb ik ook dus wat volume bij mijn wendler gestoken. Enkel die
setjes vond ik gewoon te weinig. Op de manier waarop ik nu bezig ben, maak
ik tot nu toe de meeste gains. Maar, dat is dan ook een mengelmoes van allerlei
dingen. En dat heeft ook even geduurd voor ik tot dit schema kwam

Trail and
error zeg maar. Voorlopig wijzig ik nog niets, maar eens ik merk dat de vooruitgang
weg blijft dan ga ik alles nog eens bekijken
Vind het ook een zeer interessant artikel, zelfde wat Roth zegt. Ik heb wel het gevoel dat ik beter gain aan kracht en bw als ik lage reps draai.
Zat al te denken aan een schema met high reps, na mijn huidige schema. Maar dit schema heeft me wel even aan het denken gezet. Ik ga denk dan 3x10 of 3x12 doen op alle oefeningen die ik doe. Kijken hoe dat voelt.
Het is maar waar je op reageerd natuurlijk. En blijft reageren. Als je gaat wisselen,
krijg je een nieuwe prikkel en ga je sowieso weer reageren. Dan kan je natuurlijk
gelijk gaan roepen dat high reps the way to go is. Beetje dubbel allemaal natuurlijk.
Wedden dat iemand anders met studies op de proppen kan komen met "andere" uitslagen..?

(Ik heb inmiddels het artikel gelezen.)
True. Daarom zeg ik ook dat ik meer en meer van dit soort artikelen lees. Dus ja,
ergens is er iets aan het broeien

Natuurlijk kan het ook zijn dat ze FST-7 en Hany
willen promoten door wat random studies online en in de boekskes te publiceren

Het zou niet de eerste keer zijn
Daarnaast zal het ook een groot verschil zijn, immers elke persoon reageert anders op zijn of haar manier op trainen.
Denk dat als het betreft een grote test groep zal zijn, zit er toch wel een kern van waarheid in.
Tja, elke studie heeft wel een test groep. Waaruit die bestaan weet men vaak niet.
Wat is hun voeding, supps, roids? Of nog belangrijker: trainingservaring.
Noem maar op.
Voor elke studie vind je wel een tegenstelling
Godver, 4 graden?Had je de ijspegels eraan hangen zeker?

Nette training btw bij zo'n temperatuurtje.
4 graden is niks, Rob heeft al getraint met -8 geloof ik..... Helemaal gek die man. haha
Buffel ben je man, damn! Alleen die blik van je is een btje creepy
Verdorie hé, en dat is mijn game face
Trainen met zo'n temperatuur zou
normale mensen instant spierscheuring opleveren volgens mij.

Nou nou
Mmm is het zo fris

ik heb vandaag in een marcelleke getraint in mijn homegym (in de garage, zelfde t° als buiten). Niets van gemerkt dat het koud was lol.
Je kan zoveel studies lezen als je wil, beste is toch om het zelf uit te proberen?
Ik train al sinds de zomer zonder vast schema (respecteer alleen de rusttijd voor spiergroepen) en mijn reps zitten tss de 6 en 15.
Vaak hoog dus, ik blijk op hogere reps beter te reageren.
Nou, dan is het volgens mij toch warmer bij jou dan bij mij

Ik had nl een
t-shirt, trui en 2 broeken aan
Tja, uitproberen is één ding, maar ik weet wel dat ik sinds wat meer lees,
ook wat meer vooruitgang maak. Anders zat ik nu nog steeds met quarter
reps en consoorten te werken
Thanks
Ligt eraan hoe droog je erbij staat natuurlijk

ja, walrussen hebben het ook niet koud