Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wide grip moet heavy zijn bro, helemaal met 130kg!
True story !
Oke dan lekker rob das goed werk en ook alweer op die fiets gezeten goed bezig hoe hard fiets je om vet te willen verbranden dan?als dit condietiewerk was?
nice cardio + ik heb van de week voor eerst op zo'n roei machine gezeten
zware shit is dat + daarna drie dagen spierpijn gehad in mijn biceps - daar was ik niet kapot van - je verbruikt wel veel kal

uithangen. Benchen & curlen in het rack 
Voor mij ook benchen (upper body) maar armen heb ik vorige week nog gedaan dus hoeven nog nietThanks ... vandaag lekker deuithangen. Benchen & curlen in het rack
![]()

Gaat toch hard zeg met je gewicht! Mag ook wel als je 740 kcal in een uur verbrand.
Zou een goede fiets kopen en een uur de weg op gaan, is je vrouw ook blij met de extra ruimte in huis
Heb er zelf geen stalling voor en ga hier geen dure fiets op straat zetten, anders had ik het wel geweten.
En op een indoor fiets kan je beter/gecontroleerder conditie
Steken die bomen zeker steeds over?Dat is enkel als ik een biertje teveel op heb en ik de bomen niet meer goed zie![]()

Ze springen gewoon voor je in die zelfmoord-eiken !

Je moet ook niet wegen na een junkdag he Rob..mits het je vaste weegdag is natuurlijk...dan kan het niet anders, maar dan zal ik er wel een notitie van maken...
Vandaag nog getraind?