- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aha my kind of training
abs before cardio
nice nice nice
Gewicht gaat goed, beest. Wat verteld de spiegel je wat betreft vp (wat betreft daling)?

ben je vandaag jarig rob?? van harte gefeliciteerd jonge met je verjaardag!!!!!en fijne dag vandaag!
Aah, kijk aan. Gefeliciteerd bro, dat je nog vele gains mag maken.
Als je een Pendlay row doet dan kun je hier (klikkerdeklik!)wel optimaal gebruik van maken.
Pendlay: When weightlifters start doing a ton of extra workouts that are concentric-only, they have a problem: they grow out of their weight class. And that's with lean muscle, not fat.
Gefeliciteerd Junky Boy!![]()
Proficiat Robke, geniet er van en niet te hard trainen vandaag he, neem maar een lekker pintje bij je cardio.
cheers
Hey gefeliciteerd!
Drink ook maar een kasteelbiertje voor mij![]()

's Avonds kleintje gaan halen, en toen die sliep,Die fly's rob dam wat sterk daar press ik nog niet eens mee

Stonden in promotie in de Lidl.Ik neem aan dat je thuis een setje olympische dumbbells hebt liggen?
Hoeveel schijven van 5 passen er per kant op?
lekkere trainingen en uiteraard nog gefeliciteerd he!!![]()

Pfff..en ook Rob's verjaardagsfeestje heb ik gemist! Stonden mijn zwemspullen al heel de week ingepakt en had ik graag een snoepzakje gekregen bij het thuisbrengen! vergeet ik het
Alsnog gefeliciteerd dan maar!:cheers:

Alcohol = PR's