istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training!
En wtf is een gele kaart? Is dat iets wat je hier op dbb krijgt..? :S

nice training rob
mooie incline press - jammer dat je naar de 55 % zakt qua gewicht met die decline's
tja er zitten hier ook een hoop ? ( hoe je ze ook noemt ) niet belangrijk man
Goed bezig Rob...en jij een gele kaart?? Moet niet gekker worden haha.
Vast niet! That's going to feel a bit ecto..Op 100kg maak ik wat pics ... en dan kijk ik wel of ik nog naar de 90 wil al dan niet.

Goed bezig Rob...en jij een gele kaart?? Moet niet gekker worden haha.

haha +1....een van de meest serieuze leden hier. beetje vreemd....
ot lekkere training kerel.
Vast niet! That's going to feel a bit ecto..
Maar wel bruut! jou lengte @ 90kg droog is alsnog niet mis!
Sterke training dude, en op 100kg pics? Nice! Hoeveel zit je nu?
Ach man, tegenwoordig met dat problem en u mad krijg ik het hier ook op mijn
heupen. Hier heeft dik 75% van de posts gewoon niets meer te maken met
de sport. En degene die wel nog serieus posten vertrekken er zelfs door.
sorry Rob, iemand moest het doen 
sorry Rob, iemand moest het doen
OT: ik denk ook dat er hier een hoop op het forum zitten die geen idee hebben wat trainen is. Gewoon wat lullen over allerhande zaken maar nog nooit in hun leven spierpijn gehad hebben...
Ik zit hier ook alleen om eens in de zoveel tijd Rob te vertellen dat ie lekker getraind heeft. Alsof ie dat zelf niet kon verzinnen
Heb je trouwens een bankje dat je declined kan zetten of hoe doe je dat?
Njah, net goed van die kaart, het is algemeen bekend dat 90% hier trolled en niet traind, dan moet jij niet gaan liegen met je 80%![]()

Tja, in het PL hok valt het allemaal goed mee eigenlijk. Maar eens je in het AAS
gedeelte gaat kijken, of in de log sectie is het gewoon weg triest soms.
Maar zolang ze mijn log er maar niet mee verpesten kan het mij niet zoveel schelen 
True. Ik volg hier ook niet veel dingen meer, enkel jouw log, die van rob s, nightfly, vergil en g-men. De rest bekijk ik maar sporadisch eens.
Dat u mad, mirrin, problem, zyzz en al die shit steekt idd wel tegenMaar zolang ze mijn log er maar niet mee verpesten kan het mij niet zoveel schelen
![]()

Rob, sterke incline bench bro!
Niet druk maken verder, let it be! Gewoon lekker je ding doen, het is en blijft internet communicatie en dat wordt vaak verkeerd geinterpreteerd. Shit happens.