AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

ben ik blij dat ik niet de enige ben die mij aan dat soort zever ergert. Gelukkig nog niet in mijn log van dat "problem?" en ander gekloot. :)

Of types zoals JPV & Martinoppert die denken dat ze het warme water hebben
uitgevonden telkens als ze toevallig op iets stuiten wat even werkt. Iedereen aan de kant
want deze mannen hebben de magische formule ... en eigenlijk verkondigen ze diddly squat.

En dan heb je nog die gasten die een 'kuurlog' openen maar zelf nog
niet een trainings- of voedingsschema kunnen opstellen. Of niet eens weten
op welk streepje ze de olie hoeveelheid moeten aflezen.

Vergezeld van die mensen heb je dan die kerels die hun moedergevoelens opspelen
en gelijk beginnen roepen: kuur aub niet, je bent er nog niet klaar voor etc ...

Het is gewoon zielig op momenten hier. En daardoor blijven hier kerels weg gewoon.
Idem met het gezeik altijd over die UG labs ... daarmee hebben ze Krieltje weg gekregen hier.
Toch ook een hele bron van informatie.

En zo verdwijnen er maar meer en meer mensen met serieus wat info in hun tas. En worden ze
vervangen door die triestige trollers, zyzzers en God weet wat de laatste hype weer is.

Zo, mijn gal is er weer even uit :)

mee eens

On the side line: heb ik een gele kaart ontvangen ... enkel omdat ik zei dat
er 80% hier enkel trollede en niet trainde. Go figure.

Zo en waar kan ik mijn klacht indienen:mad:.
Je hebt mij heel goed geholpen:D:thumbup::clap:

Even :hello: zeggen

Gierig van die kaart zeg. je fsq is trouwens wel eens even sterk man

ach rob - het waait wel weer over
je trainingen zijn het belangrijkst + idd de info daar vandaar halen
waar jij er wat aan hebt
ik vind dat jij een infobron bent qua sups enzo - daar ben ik nooit zo in thuis geweest
voor de rest bemoei ik mij nergens mee waar ik geen verstand van heb

flinke incline weer rob

Wat goede trainingen gezien, en me even flink verwonderd over het feit dat je een gele kaart hebt gekregen Rob...
Allejezus zijn er geen anderen die eens een waarschuwing kunnen gebruiken..?
Gelukkig ben ik "Mr. on-topic" zelf, en zullen ze niet snel iets van me kunnen zeggen. ;)

Hoe verloop je 12 weekse cut, zal er waarschijnlijk overheen hebben gelezen.
Je trainingen gaan erg goed laatste tijd Rob:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.030
ben ik blij dat ik niet de enige ben die mij aan dat soort zever ergert. Gelukkig nog niet in mijn log van dat "problem?" en ander gekloot. :)

:p

dacht ik al ;)

Zo en waar kan ik mijn klacht indienen:mad:.
Je hebt mij heel goed geholpen:D:thumbup::clap:

Even :hello: zeggen

Hehehe ... dag meid :kiss:

Gierig van die kaart zeg. je fsq is trouwens wel eens even sterk man

Thanks !

Ja ik ook. Zit ook op BR. Is wel wat dood, maar 10 x rustiger en volwassener.

Ja, lees ik ook wel eens. Is idd zoals je zegt

ach rob - het waait wel weer over
je trainingen zijn het belangrijkst + idd de info daar vandaar halen
waar jij er wat aan hebt
ik vind dat jij een infobron bent qua sups enzo - daar ben ik nooit zo in thuis geweest
voor de rest bemoei ik mij nergens mee waar ik geen verstand van heb

Let's hope so want ik betrap me zelf meer en meer dat ik eerder kies om wat op
RX of MD te gaan lezen. Daar is ook wel een hoop onzin, maar daar staat ook wel
een hoop waar je echt wat aan hebt. En buiten de verouderde sticky's hier, heb je
dat ook niet echt meer natuurlijk.

Thanks

Wat goede trainingen gezien, en me even flink verwonderd over het feit dat je een gele kaart hebt gekregen Rob...
Allejezus zijn er geen anderen die eens een waarschuwing kunnen gebruiken..?
Gelukkig ben ik "Mr. on-topic" zelf, en zullen ze niet snel iets van me kunnen zeggen. ;)

Hehehe, nou Hum ... off topic tot daar toe. Daar hou ik zelf ook wel van :D Maar wat je de laatste tijd
hier soms tegenkomt. Gewoon aanleidingen tot rellen etc ... bij de meest serieuse post, kom je
tegenwoordig vaak 20 posts tegen met "u mad" of "problem" ... het steekt een beetje tegen en leest
helemaal niet leuk.

Hoe verloop je 12 weekse cut, zal er waarschijnlijk overheen hebben gelezen.
Je trainingen gaan erg goed laatste tijd Rob:thumb:

Het lijkt dat ik even op een plateau zit ... als de meting van maandag weer niets
opbrengt, moet ik mijn voeding even terug bijstellen :(

Hehehe, nou Hum ... off topic tot daar toe. Daar hou ik zelf ook wel van :D Maar wat je de laatste tijd
hier soms tegenkomt. Gewoon aanleidingen tot rellen etc ... bij de meest serieuse post, kom je
tegenwoordig vaak 20 posts tegen met "u mad" of "problem" ... het steekt een beetje tegen en leest
helemaal niet leuk. :(

:trollface: brah, you mirin?

haha goeiemorge geintje he:D

• #12.032
:trollface: brah, you mirin?

haha goeiemorge geintje he:D

jokes on you ... latest hype: winning !
(ben eens benieuwd wanneer Sharlie Sheen DBB penetreert :p)

charlie-sheen-winning-resized-600.png

hahaha ja die is goed, ik ga na mijn nest....lange nacht geweest:). grt

• #12.034
schijt aan dat getroll Rob - je moet er gewoon overheen lezen...ik zie zoveel leden hier die overal op ingaan en zich enorm druk maken om van alles. is gewoon verspilde energie. als je wat kwijt wil maak je gewoon een statement en vervolgens moet je je gewoon afzijdig houden - dat doe ik ook. het is en blijf een forum en dat soort geneuzel krijg je er gratis bij helaas

dikke incline bench trouwens ;)

• #12.036
schijt aan dat getroll Rob - je moet er gewoon overheen lezen...ik zie zoveel leden hier die overal op ingaan en zich enorm druk maken om van alles. is gewoon verspilde energie. als je wat kwijt wil maak je gewoon een statement en vervolgens moet je je gewoon afzijdig houden - dat doe ik ook. het is en blijf een forum en dat soort geneuzel krijg je er gratis bij helaas

low carb & lack of sleep = grumpy Rob ... ik moet maar eens een kasteelbiertje drinken denk ik zo :roflol:

Thanks !

ik ben het met sjaak eens + het is overal wel wat hoor

Of types zoals JPV & Martinoppert die denken dat ze het warme water hebben
uitgevonden telkens als ze toevallig op iets stuiten wat even werkt. Iedereen aan de kant
want deze mannen hebben de magische formule ... en eigenlijk verkondigen ze diddly squat.

En dan heb je nog die gasten die een 'kuurlog' openen maar zelf nog
niet een trainings- of voedingsschema kunnen opstellen. Of niet eens weten
op welk streepje ze de olie hoeveelheid moeten aflezen.

Vergezeld van die mensen heb je dan die kerels die hun moedergevoelens opspelen
en gelijk beginnen roepen: kuur aub niet, je bent er nog niet klaar voor etc ...

Het is gewoon zielig op momenten hier. En daardoor blijven hier kerels weg gewoon.
Idem met het gezeik altijd over die UG labs ... daarmee hebben ze Krieltje weg gekregen hier.
Toch ook een hele bron van informatie.

En zo verdwijnen er maar meer en meer mensen met serieus wat info in hun tas. En worden ze
vervangen door die triestige trollers, zyzzers en God weet wat de laatste hype weer is.

Zo, mijn gal is er weer even uit :)

+1
een van de redenen waarom ik nog steeds geen log heb aangemaakt hier.
Heb al langer elders een log lopen, maar daar zit weinig volk dat massa gericht traint.
Volg hier voornamelijk enkele logs van mensen die het serieus opnemen.

Kasteelbier..? :D

Keep on motivated Rob!

Terug
Naar boven