Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
een van de redenen waarom ik nog steeds geen log heb aangemaakt hier.
Heb al langer elders een log lopen, maar daar zit weinig volk dat massa gericht traint.
Volg hier voornamelijk enkele logs van mensen die het serieus opnemen.
In de log sectie zijn nog genoeg serieuze logs hoor. Het zijn alleen de logs van topicstarters die zelf trollen waarin getrolt word. Als jij zelf gewoon een log opent komt er geen gezeik hoor.
ik ben het met sjaak eens + het is overal wel wat hoor
+1
een van de redenen waarom ik nog steeds geen log heb aangemaakt hier.
Heb al langer elders een log lopen, maar daar zit weinig volk dat massa gericht traint.
Volg hier voornamelijk enkele logs van mensen die het serieus opnemen.

In de log sectie zijn nog genoeg serieuze logs hoor. Het zijn alleen de logs van topicstarters die zelf trollen waarin getrolt word. Als jij zelf gewoon een log opent komt er geen gezeik hoor.

Klopt. Deze sectie is het meest trol-vrij en ook het meest leerzaam denk ik.. Want je leert toch het snelst van elkaar. Elkaars trainingen lezen enzo, brengt je altijd weer op ideeën etc. etc.

hey mentaal dipje had ik ook vanmorgen...
Netjes gedaan weer Rob, ondanks dipje toch maar weer mooi geflikt.

nice workout rob
hoe bevallen de wat verhoogde abrollers

kg

Da's een soort "eau d'Cologne" Rob.
lekkere trainingen weer, verder geen last van je nek meer? heb het ook wel is gehad....voelt niet prettig. met neckpress...
Crucifix holds en overwegen om hang cleans te doen voor je push presses?!!!
Rob the Strongman contender!
Goed bezig Rob.
Sterke rows én presses man.
Dat dipje waar je het over hebt waar je geen zin hebt om te beginnen, maar wanneer je helemaal bezig bent het wel gaat...
Heb ik al jááááren!
Gaat wel weer over maat.
Da's een soort "eau d'Cologne" Rob.
Koop eens een lekkere fles Jameson man!![]()

Net zoals Four Roses 
Misschien is het tijd voor een compleet nieuw schema?
Ik trainde ook een beetje met tegenzin de laatste tijd (maar ook ik kreeg dan terug zin eens ik bezig was). Nu ik een nieuw schema heb is elke training een avontuur ipv een sleur... Het overwegen waard Robster.

pushpress icm met hangcleans is dodelijk voor je traps
als je dat niet gewend bent gaat dat je een ongelooflijke spierpijn opleveren

Je bent weer flink bezig geweest Robke! Jammer dat de motivatie bij je maar niet op gang wilt komen. Komt wel weer, ups and downs.

Varieer eens meer, neem een ander schema. Zou het zo kunnen zijn dat je te weinig pr's zet en je hierdoor niet gemotiveerd word?

(Naproxene Forte is killing my mood zeker icm alcohol)