MuscleMeat

Robke's trainingslog

Straks ga je nog fluiten. ;)

anders even een week niet trainen niet dieeten, genieten van het gezin etc.. BB en gezinsleven gaat moeilijk samen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.084
anders even een week niet trainen niet dieeten, genieten van het gezin etc.. BB en gezinsleven gaat moeilijk samen.

Bwah, BB en gezin gaat goed samen hoor. Maar die ****in cardio erbij zorgt voor tijdsnood.
En als ik een tijdje niet in mijn schuur zit, voel ik me nog lamlendiger. Zit al heel de dag
op bureau. 's Avonds dan thuis ook nog wat bankhangen is zeker een no go voor mijn
mentale toestand :)

Dat is ook weer zo, ik heb ook een kantoorbaan, en ben meestal ook wel blij als ik even kan trainen. Maar soms ben ik helemaal kapot en zie ik geen resultaten en dan wordt ik chagarijnig waar het gezin weer onder lijdt. Er zijn dagen dat ik 05.15 opsta om mijn eten klaar te maken, 07.00 krachttraining doe, werken tot 16.00, dan thuis met de kinderen (spelen, eten klaarmaken, in bad op bed, rotzooi opruimen etc.) 19.30 45 min. cardio, dan ben je echt wel kapot en als je niet BB doet had je toch 3-4 uren meer die dag gehad.

• #12.086
Ja, dat is een aardige boterham :)

Ik maak mijn eten op zondag... soms voor 2 weken ineens. En dan gewoon de vriezer in.
Of je nu één keer kookt, of voor meerdere dagen, meer werk is het eigenljk niet. Ok,
dan heb je wel heel de week hetzelfde maar ach ...

Ik werk in 4/5de systeem (dus 1 dag thuis) en ook met vaste morgendienst. Dus ben ik
om 14u ook wel altijd thuis. Heb ik nog tot 22u ofzo om mijn dingen af te werken. En gezien
ik mijn gym thuis heb, ben ik vaak maar 90min kwijt all in. Dus ja, dat is dan al beter doenbaar natuurlijk.

Maar idd, sinds mijn vrouw terug aan het werken is moet ik ook koken voor het gezin,
fruitpapjes geven, pampers verversen, spelen, opruimen, poetsen ... tja ... druk is het
zeker :) En nu begint het tuinieren ook nog eens ... aargh :)

Laatst bewerkt:
Respect voor je ouwe Belg, naast al die verplichtingen nog zo gedisciplineerd trainen! Echt respect.

Daar heb ik een luizenleventje bij.

• #12.088
ma je taille is weer kleiner mooi rob!

Respect, goed bezig:bow:. Ik doe je niet na:D

Inderdaad!:bow: Dit verdient wel respect Rob! Ik moet nog maar zien hoe ik over x weken mijn huisje ga opknappen en inrichten en trainen tegelijk!:eek:

Ja, dat is een aardige boterham :)

Ik maak mijn eten op zondag... soms voor 2 weken ineens. En dan gewoon de vriezer in.
Of je nu één keer kookt, of voor meerdere dagen, meer werk is het eigenljk niet. Ok,
dan heb je wel heel de week hetzelfde maar ach ...

Ik werk in 4/5de systeem (dus 1 dag thuis) en ook met vaste morgendienst. Dus ben ik
om 14u ook wel altijd thuis. Heb ik nog tot 22u ofzo om mijn dingen af te werken. En gezien
ik mijn gym thuis heb, ben ik vaak maar 90min kwijt all in. Dus ja, dat is dan al beter doenbaar natuurlijk.

Maar idd, sinds mijn vrouw terug aan het werken is moet ik ook koken voor het gezin,
fruitpapjes geven, pampers verversen, spelen, opruimen, poetsen ... tja ... druk is het
zeker :) En nu begint het tuinieren ook nog eens ... aargh :)

niet zeuren big rob - je bent gezond - je kan hard trainen - je hebt een gezin/baan

je hebt een geweldig leven nietwaar - voorjaar komt eraan - effe de tuin in en trainen maar

heerlijk toch:D

niet zeuren big rob - je bent gezond - je kan hard trainen - je hebt een gezin/baan

je hebt een geweldig leven nietwaar - voorjaar komt eraan - effe de tuin in en trainen maar

heerlijk toch

Het perfecte leventje:D:lol:

Ik neem aan dat je ondertussen front raises met één kind per hand :D:D!

Druk leventje! Ik ga het niet nadoen!

• #12.096
ma je taille is weer kleiner mooi rob!

Easy does it ;)

Respect, goed bezig:bow:. Ik doe je niet na:D

Tuurlijk wel hoor ;) Vrouwen kunnen immers toch 2 dingen gelijk :)

Inderdaad!:bow: Dit verdient wel respect Rob! Ik moet nog maar zien hoe ik over x weken mijn huisje ga opknappen en inrichten en trainen tegelijk!:eek:

Planning is de sleutel tot succes :) En een beetje geluk :p

Zoals Hannibal altijd zei:"I love it when a plans comes together"

heerlijk toch:D

ay ay captain !

Nou nou ... we mogen ook al eens geluk hebben na ons verleden ;)

Ik neem aan dat je ondertussen front raises met één kind per hand :D:D!

Tegenwoordig al baby clean & presses :)

Druk leventje! Ik ga het niet nadoen!

;)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Sleep: kort maar lekker
Health: 100%
Mentality: ready for the iron

Planned Food: 2300kcal (med carb)
Non Planned Food: no
Alcohol Night Before: no

Pre w/o Supp: Animal Pak, Beta Alanine, Recovery Formula
Currently on: Omega3, Creatine, Recovery Formula, Cafeïne, Yohimbine, Asperine
Temp in Gym: 19° (in mijn tanktop buddy!)

Warm Up:
Stepper: 10min (135hbpm)
Incl BP: 20xbb 10x50

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 66min (start @ 15u00)
Polardata: 125avg - 220max - 629kcal - 108.2kg
Comments: hoppa dat ging lekker. Beetje jammer bij die fail bij mijn inclined
maar ach. I'll get it next time. Einde van de training: big ass pecs, monster
biceps en boulder shoulders :)

that's the spirit
gewoon effe 120 op de incline pakken en daarna een plantje plaatsen in de tuin
that's life

• #12.098
that's the spirit
gewoon effe 120 op de incline pakken en daarna een plantje plaatsen in de tuin
that's life

No time today for gardening :)

Net huis proper gemaakt en ben nu bezig aan pasta met panga & brocolli groentensaus :)
Ik zal het kunnen gebruiken na mijn squat sessie vandaag :)

No time today for gardening :)

Net huis proper gemaakt en ben nu bezig aan pasta met panga & brocolli groentensaus :)
Ik zal het kunnen gebruiken na mijn squat sessie vandaag :)

dat klinkt allemaal wel heel lekker - dan kan je wel gebruiken zo te zien
sterkte ermee - ik rust in vrede vandaag :)

Wederom beestachtig sterk Rob, die fly's.... foei foei:D

Terug
Naar boven