- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

anders even een week niet trainen niet dieeten, genieten van het gezin etc.. BB en gezinsleven gaat moeilijk samen.

En nu begint het tuinieren ook nog eens ... aargh 
Respect voor je ouwe Belg, naast al die verplichtingen nog zo gedisciplineerd trainen! Echt respect.
Daar heb ik een luizenleventje bij.

Ja, dat is een aardige boterham
Ik maak mijn eten op zondag... soms voor 2 weken ineens. En dan gewoon de vriezer in.
Of je nu één keer kookt, of voor meerdere dagen, meer werk is het eigenljk niet. Ok,
dan heb je wel heel de week hetzelfde maar ach ...
Ik werk in 4/5de systeem (dus 1 dag thuis) en ook met vaste morgendienst. Dus ben ik
om 14u ook wel altijd thuis. Heb ik nog tot 22u ofzo om mijn dingen af te werken. En gezien
ik mijn gym thuis heb, ben ik vaak maar 90min kwijt all in. Dus ja, dat is dan al beter doenbaar natuurlijk.
Maar idd, sinds mijn vrouw terug aan het werken is moet ik ook koken voor het gezin,
fruitpapjes geven, pampers verversen, spelen, opruimen, poetsen ... tja ... druk is het
zekerEn nu begint het tuinieren ook nog eens ... aargh
![]()

niet zeuren big rob - je bent gezond - je kan hard trainen - je hebt een gezin/baan
je hebt een geweldig leven nietwaar - voorjaar komt eraan - effe de tuin in en trainen maar
heerlijk toch

Vrouwen kunnen immers toch 2 dingen gelijk 
Inderdaad!Dit verdient wel respect Rob! Ik moet nog maar zien hoe ik over x weken mijn huisje ga opknappen en inrichten en trainen tegelijk!
![]()
En een beetje geluk 
niet zeuren big rob - je bent gezond - je kan hard trainen - je hebt een gezin/baan
je hebt een geweldig leven nietwaar - voorjaar komt eraan - effe de tuin in en trainen maar
heerlijk toch![]()

Ik neem aan dat je ondertussen front raises met één kind per hand!

that's the spirit
gewoon effe 120 op de incline pakken en daarna een plantje plaatsen in de tuin
that's life

No time today for gardening
Net huis proper gemaakt en ben nu bezig aan pasta met panga & brocolli groentensaus
Ik zal het kunnen gebruiken na mijn squat sessie vandaag![]()