- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Momenteel is er helemaal geen squat power

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je gelooft het nooit maar echt, ik mis de cardio gewoon.... Ik haat cardio maar toch mis het. Die shit voelt naderhand altijd zo goed, voldaan, tevredenheid...
Goed bezig Rob.
Hehe nice! Ga eens experimenteren met intervals. Moet echt op men tanden bijten tijdens men cardio sessies![]()

60graden voelde lekker aan, epic zicht in de spiegel!

ik haat de cardio niet, ik vind het wel fijn als ik helemaal buiten adem ben, dan heb ik het gevoel dat ik wat gedaan heb![]()

Mooie gewichten en reps weer Rob.
Het is tijd voor een Oly haltersetje man.![]()

Goed bezig. In het weekend.
Hoe kan je allen thuis doen, hoe groot is je garage
![]()
4 op 4 ongeveer
En binnenshuis een kamer met een fiets, stepper, abwheel enzo...
Dat is zo, maar ik heb het idee dat jij die best hebt.
En moet je eerlijk zijn.
Het is je hobby.
Je zit niet op café, waar je 500,- kwijt bent na 10x (als je "op tijd" naar huis gaat!)
Je gaat niet naar de sportschool waar je binnen de kortste keren wat genitalieën-cardio ligt te doen met een "gym-buddy"
Dus ik denk dat als je deze punten aandraagt bij je liefje, je van die kant geen tegenstand meer moet verwachten.![]()

Zonnepanelen...
Wat een onzin om dergelijke onzin voor te laten gaan op de echt belangrijke dingen in het leven...![]()

Wanneer heb je dan de aanschafprijs "er uit" gehaald aan het verschil tussen je kosten voorheen en wanneer je de panelen hebt?
En "hoe veel" ga je dan daarna per jaar besparen?
Ik heb namelijk altijd een beetje het idee dat mensen een "rad/rat" voor de ogen worden gedraaid.![]()
Ik heb even gekeken, maar wij moesten 5500Kwh "aftikken"...
---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------
Als je zeker weet dat je alles hebt meegerekend is het een verstandige keuze dan Rob.![]()

Tsja, het zijn wel dure krengen dacht ik éh..?
Maar als je er geld mee gaat uitsparen is dat niet zo erg.
Mits je dat geld niet nodig hebt voor de echt belangrijke dingen in het leven natuurlijk.
Ik kan zo gauw niks verzinnen natuurlijk...![]()
En jij l_lt over 500,- !!!!
Damn, da's veel geld...
Ik zou nog snel even die halterset bestellen!![]()