Fitness Seller

Robke's trainingslog

Atijd prettig als je eigen lichaam goed kent Rob. Nu kan je er rekening mee houden dat je niet overtraind raakt.

Die backsquats... fuuuuut dik weer

Phhuuaaah, die back squat. wat is dat???? zo sterk

Gebruik je die asperine als supp?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.686
Laatst bewerkt:
sterk weer Rob, je kan ook granaatappelsap gebruiken als bloedverdunner....en etc.

Wat is daar dan het voordeel aan (bloedverdunnnen)? Meer energie? Snap m ff niet.

Wat is daar dan het voordeel aan (bloedverdunnnen)? Meer energie? Snap m ff niet.

dat je bloed dunner is :trollface:

nice Rob, dacht even dat je 6x167 had gesquat :D Maar dit is ook erg nice... vooral mentaal, want je moet jezelf steeds opladen voor de set :o

• #12.691
sterk weer Rob, je kan ook granaatappelsap gebruiken als bloedverdunner....en etc.

En dat is nog lekker ook :)

Dunner bloed = betere doorbloeding

dat je bloed dunner is :trollface:

nice Rob, dacht even dat je 6x167 had gesquat :D Maar dit is ook erg nice... vooral mentaal, want je moet jezelf steeds opladen voor de set :o

:roflol:

Ja man, die walk out is telkens verschrikkelijk :p

:p

Sterke squat :thumbs:

1 Asperine per dag is toch ook goed tegen hart (aandoeningen) aanvallen, meende ik ergens te lezen.

Dikke training weer, je blijft maar knallen hé.

• #12.693
Sterke squat :thumbs:

1 Asperine per dag is toch ook goed tegen hart (aandoeningen) aanvallen, meende ik ergens te lezen.

Dikke training weer, je blijft maar knallen hé.

yups indeed ... daarom oa ook ... in onze familie zijn hartaanvallen schering en inslag.

Ja man, het gaat weer even goed ... maarja, ups en downs, ook in het trainen hé ;)

Teh ****, die backsquats, nice!:)
Als ik vragen mag Robke, ben je op het moment on of niet?:o

• #12.695
Laatst bewerkt:
Maar wat me ontschoten is, ben je nu nog aan het cutten of bulken?

• #12.697
Maar wat me ontschoten is, ben je nu nog aan het cutten of bulken?

Hahaha, ik weet het zelf niet meer :) Ik doe maar wat eigenlijk :) Ik zie gewoon
dat ik mijn 250gr eiwit per dag heb. Voel ik me slap, eet ik wat bij. Anders niet :)

En het bevalt me prima zo. Geen stress meer ivm eten, trainen en schuldgevoelens :)
Dat op zich zorgt al voor de nodige gains :p

Ben nu wel wat Nicorette aan het kauwen. (ja, de stoppen met roken kauwgom)
Die neemt alle honger weg. Af en toe ook een eca erbij.

Voor de rest, livin la vida loca :)

Ha ha schitterend ;)

Erg sterke squat zeg

Terug
Naar boven