- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
hehehe, ben nog niet op jouw niveau van 2x bw
Maar het kan er al mee door.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het kan er al mee door.

hehehe, ben nog niet op jouw niveau van 2x bwMaar het kan er al mee door.

Hahaha ach verschil moet er zijn![]()
Ik heb wel het idee dat de gewichten van je squat goed gestegen zijn![]()

Haha, nicorette tegen hongrr. Ga toch gewoon eten man
Sterke benen weer!

wat is het nuttige van een Push Press Rob? voor BB of KT in ons geval, als je het met een ordinaire front press of millitairy press vergelijkt.
lijkt mij dat je met front press blijvende spanning houdt op de schouders. beter voor groei denk ik dan misschien....
verder geen verkeerde training.
Uprights lukte wel zo te zien
Lekker bezig geweest Rob!

Mirin' the lateral raises!
Waarvoor zijn de verschillende duimposities, Rob? Dit kom ik hier voor het eerst tegen.![]()

Aiighhttt PP in je schema. Nice! Goeie side raises idd!

wat is het nuttige van een Push Press Rob? voor BB of KT in ons geval, als je het met een ordinaire front press of millitairy press vergelijkt.
lijkt mij dat je met front press blijvende spanning houdt op de schouders. beter voor groei denk ik dan misschien....
verder geen verkeerde training.
Doordat je meer gewicht boven je hoofd steekt dan je eigenlijk strikt zou kunnen. Schouders/triceps krijgen dus gewoon meer gewicht op zich en dat biedt iig voordeel bij de normale MP.
Zo werkt het altans bij mij.. Ik start altijd met MP en bij hogere gewichten doe ik PP, het is ook gewoon een goeie fullbody oefening. En het helpt om het gewicht op je strikte press naar omhoog te krijgen.
Lekker Rob! Vanwaar die 3 variaties op je lateral delts?

lekkere training hoor maat, nice, die rope push downs draai je die naar buiten?
Maar naar het einde van de set is de koek ver opZiet er weer goed sterk uit, komt zeker omdat de temperaturen zijn gezakt![]()