AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Hoeveel weeg je op t moment?
Of is dat nog een verrassing. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.782
Hoeveel weeg je op t moment?
Of is dat nog een verrassing. :p

106.3kg ... wel geen idee van mijn vet%. Moest ik er een nummer op plakken zou ik zeggen 22.
Maar het is allemaal vrij k*t bij me. Zit me veel losse huid en die vertekent het allemaal.
Mijn rug is wel retehard, mijn schouders ook. Maar de voorkant is allemaal blubber :)

Lekker gewicht zeg :eek:

Dat je rug hard is dat geloof ik graag met die gewichten van je.

• #12.784
Lekker getraind joh, en dat met zo'n slechte nacht..!

Ha ha yes yes, die andere foto's ken ik van je.
Maar goed, hopelijk verras je ons een keer er mee.

Ja Rob, fotooooo's haha!

• #12.791
hehehe, ze komen er wel hoor ... als ik er aan denk :p

We herinneren je er wel aan hoor :)

Damn wat een gewicht weer op die raises man, nice!:)
Oh ja, hoe zat het met die foto's?:D

foto's:D:D

Rob baal je nu haha :p

106.3kg ... wel geen idee van mijn vet%. Moest ik er een nummer op plakken zou ik zeggen 22.
Maar het is allemaal vrij k*t bij me. Zit me veel losse huid en die vertekent het allemaal.
Mijn rug is wel retehard, mijn schouders ook. Maar de voorkant is allemaal blubber :)

22% lijkt me sterk man, ik sta op 18% bij 105 kg... Jij lijkt me toch echt droger dan mij...

Losse huid heb ik ook last van op de pens, moet nog behoorlijk aan de bak om dat weg te krijgen.

visueel gezien zou je dat misschien denken.....22%, bij jou zit het op je voorkant zeg je.

zelf had ik het op mijn rug, daar zat ik met een meting soms wel tussen de 20/30 mm(amper te pakken zo dik)....terwijl mijn biceps/triceps amper 2 mm waren en buik 4 mm. dus kwam de meting evengoed uit op +20%:)

maar kloppen doet het natuurlijk niet....dan zou ik in die tijd bijna 15 kilo vet op mijn rug hebben gehad.

keertje echt goed diep durven gaan....als is het ook ten koste van wat spiermassa. dat pak je snel genoeg weer terug.
bij mij komt het gelukkig niet meer terug op mijn rug.

sterke training rob
maar een rackpull lichter trekken dan de bb rows
is not done
dat kan toch veel zwaarder , of heb je dan nog last van je handen:o
en dan heb ik natuurlijk niks gezegd

Terug
Naar boven