Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn wat een gewicht weer op die raises man, nice!
Oh ja, hoe zat het met die foto's?![]()

Die foto's zijn wel inspireren en 40kg VVM in een jaar anders ook wel![]()
22% lijkt me sterk man, ik sta op 18% bij 105 kg... Jij lijkt me toch echt droger dan mij...
Losse huid heb ik ook last van op de pens, moet nog behoorlijk aan de bak om dat weg te krijgen.
visueel gezien zou je dat misschien denken.....22%, bij jou zit het op je voorkant zeg je.
zelf had ik het op mijn rug, daar zat ik met een meting soms wel tussen de 20/30 mm(amper te pakken zo dik)....terwijl mijn biceps/triceps amper 2 mm waren en buik 4 mm. dus kwam de meting evengoed uit op +20%
maar kloppen doet het natuurlijk niet....dan zou ik in die tijd bijna 15 kilo vet op mijn rug hebben gehad.
keertje echt goed diep durven gaan....als is het ook ten koste van wat spiermassa. dat pak je snel genoeg weer terug.
bij mij komt het gelukkig niet meer terug op mijn rug.

En wat dacht je van die 11cm groei in een jaar, dat wil rob ook wel denk ik![]()

sterke training rob
maar een rackpull lichter trekken dan de bb rows
is not done
dat kan toch veel zwaarder , of heb je dan nog last van je handen
en dan heb ik natuurlijk niks gezegd
Ziet er sterk uit je site raises.
Hoe gaat het met de handjes en heb je het al heel lang![]()

- bw: 107.1kgkan dat schematje weer niet zien vanaf werk pc makker... Maar zie wel dat het lekker liep! Das het voornaamste toch![]()

Concentration curls op dat moment in je training met 26kg, sterk man!

Gefeliciteerd he koekiemonsterleuk vrouwke ook trouwens
(Dikke training btw, pfff die incline BP, nice!)

)Ha ha kon je het in je mond krijgen
Goede training man.

hahaha, mooie foto leuk stel, ik zie dat je echt heel rustig geniet van je cheatfood.

Nou, het was de verjaardag van mijn schoonbroer zijn dochter ... croques & taart dus
Thanks (en zal het doorgeven aan mijn vrouw)

Heeft ze geen leuke zusjes?
Lol @ 'spiegel in de badkamer is te klein' btw, da's bijna een sigwaardige uitspraak!![]()

Ik denk dat niemand tussen jou en je taart moment wilt komen![]()