AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Lekkere training. Ik denk dat je gewichtsverlies weinig invloed op jouw prestaties heeft. Ben zelf nu 85kg en ben ongeveer 10% sterker als toen ik 95kg woog.:D;)

Thanks

Moet trouwens ook zeggen, sta nu terug op 2000kcal en voel mij gelijk wat energieker
en minder lui. Lijkt wel alsof mijn lichaam gewoon het beste draait op lage kcals.

Shit, zijn jullie allemaal zo...
Dan ga ik wel stil in een hoekje:treuren:

/hands a tissue

Na 9 dagen clean te hebben gegeten, hoef je je niet te vergoeilijken :D

Ja, snap het niet. Truitjes zitten gewoon allemaal strakker en strakker op schouders en borst.
En onderrug ziet er ook al dikker uit. Tja en dan mijn quads, pff, heb nog nooit zoveel probs
gehad om mijn jeans erover te krijgen. Dus ja, wat minder BF zal al wel wat helpen om terug
netjes in de kleertjes te passen :D

Dolle Turken? :roflol: Ik hou mijn ogen er voor open. :roflol:

Je definitie plopt er gewoon gigantisch uit:cool:
Voor jou geen nieuwe garderobe manneke!

• #1.304
Haha, ja, dat zal het zijn ja :D I wish ;)

Powerrunnen? Nah, met mijn gewicht lijkt me dat niet zo gezond voor de knietjes :p

Offtopic: nog 260 karmapuntjes en ik heb een kroontje :p

Ik kan je er helaas nog niet aan helpen; moet nog een paar mensen wat geven; de powerrun was voor jerney bedoeld.;)

Zit zelf nu rond de 10-11%;)
Doe anders lekker met me mee:gaan we powerrunnen:wl::loopband::D;)

Jij wel, he, rond de 11%, is veel hoor voor een man;):p

Powerrunnen op de loopband? Ik moet nog effetjes achter m'n oor krabben:D ben ook geen 38 meer:(

• #1.307
  • #1.312
Alleen maar de sterkste van alle op dit moment loopt met een 12% of minder rond :p

mariusz-pudzianowski.jpg

Jammer dat zo'n lichaam niet te krijgen is zonder veel, en goede hulp van een apotheker... :(
Wat een beest! :cool:

Een beetje net als je avatar Rob! :D ;)

• #1.316
bwah ... der zijn ondertussen toch al meerdere SM die wat lager zitten qua BF.

En zoals mijn avatar? :roflol: I wish ... mss word ik ooit wel de helft van die kerel :D

en nog steeds 258 points tot mijn kroontje ... ze zijn gierig op karma vandaag :D

bwah ... der zijn ondertussen toch al meerdere SM die wat lager zitten qua BF.

En zoals mijn avatar? :roflol: I wish ... mss word ik ooit wel de helft van die kerel :D

en nog steeds 258 points tot mijn kroontje ... ze zijn gierig op karma vandaag :D

Die gierigheid was me al opgevallen:roflol:. Zal ff kijken hoeveel mensen ik nog moet geven; dan heb je er nog maar 254 nodig;).
Je wordt wel 3/4 van hem.:D

• #1.318
Wil wel met je ruilen 10 voor 60 karma puntjes :D. Deal?

Terug
Naar boven