jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Hoe bedoel je... als de kurk er eenmaal af is bederven ze binnen een paar dagen?
:shut:Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je... als de kurk er eenmaal af is bederven ze binnen een paar dagen?
:shut:

Ik kon em niet laten liggen
...

:bah), maar
in mijn ogen van het
. Hoeveel moet je nog rob

Was nog ff op mijn werk (2x op 1 dag:bah), maar
in mijn ogen van het
Moet zelf dankzij jerney en jou nog een 50 puntjes, dan kan ik je er morgen misschien 5 geven![]()

Nooit 2 keer op een dag naar je werk gaan!
Krijg je alleen maar stress van![]()

Don't worry:was eenmalig. 2x op een dag trainen; dat vind ik wel leuk.![]()

Nog 5 jaar dan ga ik met pensioen.
Kom ook eens in mijn logje lekker lullen; dan kunnen we lachen. Staat 's ochtends vlak onder/boven die van Rob; we staan ongeveer op dezelfde onmogelijke tijd op.
Nog 5 jaar dan ga ik met pensioen.
Kom ook eens in mijn logje lekker lullen; dan kunnen we lachen. Staat 's ochtends vlak onder/boven die van Rob; we staan ongeveer op dezelfde onmogelijke tijd op.
Zal snel uit je log gaan. Was bijna vergeten dat dit niet mijn logje is.

Ik mis ook altijd alles 
Wil wel met je ruilen 10 voor 60 karma puntjes. Deal?

Was nog ff op mijn werk (2x op 1 dag:bah), maar
in mijn ogen van het
Moet zelf dankzij jerney en jou nog een 50 puntjes, dan kan ik je er morgen misschien 5 geven![]()

Het begint hier echt op een koffie klets te lijken. Kunnen jullie niet beter msn-en of bellen.

Ok, afgesproken!
Gelukkig hoef ik alleen ma. & di. zo vroeg op
Sorry Robke
Ik heb het goed gemaakt met de 13 puntjes...

Volgens mij zat ik ook met dat probleem, maar als het goed is komen er 10 van mij vandaag jou kant op.

Goede training maat en ja...jerney is erg gezellig om mee te babbelen en daarom vergat ik dat ik niet in mijn eigen logje zat. 4 of 5 puntjes komen eraan.![]()