Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik mijn pens ook vol van de taart
Moet haast wel een PR geven 
Laat je bij de neck press de halter helemaal tot in je nek zakken?
Sterke training man
Ja precies, doe ik ook. Anders scheurt er van alles af vrees ik. Vind t n k*toefening trouwens.

Neck presses hebben al een tijdje een "bad rap" natuurlijk, maar "vroeger" deden we die gewoon allemaal hoor.
En volgens mij waren er niet meer schouder problemen als tegenwoordig.
Het is net zoiets als met dips.
Laatst zei Art(s in het ziekenhuis) nog tegen me dat iedereen die dips doet op zijn 50ste met een schouderprothese rond loopt.
Was toch ook altijd een gewaardeerde basisoefening.
Ik denk dat je niets in het extreme moet trekken wat deze oefeningen betreft.
Als ze lekker gaan tot net boven je oren, en daaronder wat moeilijk gaan doen, dan stop je toch net boven je oren!![]()

Neck presses hebben al een tijdje een "bad rap" natuurlijk, maar "vroeger" deden we die gewoon allemaal hoor.
En volgens mij waren er niet meer schouder problemen als tegenwoordig.
Het is net zoiets als met dips.
Laatst zei Art(s in het ziekenhuis) nog tegen me dat iedereen die dips doet op zijn 50ste met een schouderprothese rond loopt.
Was toch ook altijd een gewaardeerde basisoefening.
Ik denk dat je niets in het extreme moet trekken wat deze oefeningen betreft.
Als ze lekker gaan tot net boven je oren, en daaronder wat moeilijk gaan doen, dan stop je toch net boven je oren!![]()

Shit... ik word ingehaald door mijn eigen flauwekul geloof ik...![]()

Dikke training weer Rob! Die 100kg zit er zeker in hoor!![]()

shit weer een oef die ik moet schrappen
art is toch dr bench hum?
tja die heeft er wel kijk op - maar heeft dan ook niet te maken met de uitvoering ervan![]()
- BW: 102.5kg
Ach ja, maakt