- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nette squats.
Ik hou me bar zo ook vast met front squat. Alleen op laatst begint de bar wel van me arm te rollen. Dan ligt de stang meer op me biceps. Dat voelt minder prettig.
Ja, naar het einde toe kan dat bij mij ook voorvallen, omdat ik me dan niet echt goed recht houd denk ik.
Vermoeidheid zeker

mooi hoor! Alleen lijkt je rug lichtjes bol bij de front-squat
Yup yup, die front squats moet ik nog wat op letten dat ik niet naar voren ga. Zag het ook op het filmpje
Het strekken van de squat lijkt net alsof je een klein hupje maakt of lijkt dat door je trainingsbroek. Daarnaast vind ik dat je de oefening wel heel snel doet. Misschien deze de volgende keer iets gecontroleerder uitvoeren.
Mmm ... ok, zal ik een opletten.
@robke78,ben jij dat op je avater?if so dan zijn je statts wel laag voor iemand met zo'n fysiek?!
datweet ik
maar op die avater staat een ripped motherfokker!
en iemand met zo'n fysiek squat over het algemeen wel wat meer dan 60kg for reps!ook al traint hij niet voor kracht!
is ook geen kritiek of iets dergelijks!gewoon interesse!
Nou het zit zo, Rob is erachter gekomen dat de techniek van zijn squat niet optimaal was. Hij begint dus weer helemaal opnieuw de techniek goed aan te leren en dat kun je niet met 150kg doen.
Indeed ... ik deed amper quarter squats

ok,maar hij bencht toch zeker wel sets met 120kg?of vertekend die foto zo op die avater?!daar lijkt hij echt bruut!
Geen idee, ben nu net terug bezig met plat te banken. Daarvoor had ik wel net gemaxt op de incline
bench: 2RM van 120kg. Probeer mijn borst wel wat in toom te houden. Deze wil nogal voorop gaan
lopen. Dus focus mij voorlopig ook meer op DL & SQ. Deze doe ik eigenlijk ook nog maar een korte
tijd dus heb ik nog heel wat bij te benen
Thanks for the compliment by the way 
het is wat moeilijk te zien door die wijde broek, maar het lijkt inderdaad alsof je je knieën wat hard op slot gooit met het strekken.
Pas daar mee op, dan kan je knieën over belasten.
Voor de rest lekkere squats.
Wat vind jij van die front squat? voel je meer je quads of merk je weinig verschil tov back squat?
Ja, dat lijkt me ook. Moet ik dus mee opletten ...
Nee, die front squat voel ik eigenlijk vooral vanboven op de quad zeg maar.
Maar met die narrow stance (ik gerbuik trouwens een plankje om te checken
hoe breed mijn voeten staan
) Voel ik mijn outersweep wel wat meer brandenDie back squat voel ik overal in mijn benen. Tot dagen erna nog

Laatst bewerkt:

, staat er geen training. Nee lol man...vandaag nog wel wat gewichten heffen?