- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rackpulls zijn volgens mij bedoeld om een deel van je deadlift te verbeteren..afhankelijk van de hoogte kun je daarmee (leren met een zwaarder gewicht) over een doodpunt heen te komen.wat train je precies met die rackpull welke spier specefiek?
Lekkere lekkere trainingen Rob.
Ben echt jaloers op je chins man
Beterschap met de kleine en de vrouw en jou![]()
mooie training man nice die rackpull top beterschap jonge!
Ik zie het, nice work maat!
En beterschap uiteraard.![]()
wat train je precies met die rackpull welke spier specefiek?
Goeie trainingen! Of het echt slim is om te gaan trainen met een griepje onder de leden (had je ook koorts?) is een tweede... Beterschap iig!
Zo kom je nog ergens 

Rackpulls zijn volgens mij bedoeld om een deel van je deadlift te verbeteren..afhankelijk van de hoogte kun je daarmee (leren met een zwaarder gewicht) over een doodpunt heen te komen.
Ik deed ze zelf vanaf net onder mijn knie, omdat ik meestal faal om een nieuwe PR daarover heen te krijgen
damn wat een trainingen bro... Ben je al weer beter inmiddels?
Energiepeil is wel terug een
Zal je zeker goed doen
Ook weer andere oefeningen als je er weer in vliegt?
Nah, voorlopig even alles zo houden ... misschien tussendoor wel wat dingen
aanpassen maar mijn wendler oefeningen blijven zeker hetzelfde.

weekje rust genomen ... nu ja, weekje, 3 dagen
van de middag ub deloaden, morgen lb deloaden en dan maandag vlieg ik er weer in !

zou een perfecte werkweek zijn - drie dagen werken en dan afbouwen als part-timer![]()

ach ja, zolang de baas denkt dat hij me veel betaald, laat ik hem denken dat ik veel werk
ach ja, zolang de baas denkt dat hij me veel betaald, laat ik hem denken dat ik veel werk
right on
- BW: 107.4kg holy crap !

Mooie training Rob, daarbij heb je een weekie rustig aan gedaan, plus ziek geweest en etc etc...zou me er niet druk om maken![]()
Ik train het wel gewoon bij