- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een partij reps op die rackpulls man - ik krijg spontaan een zure onderrug als ik eraan denk. zal wel rust-pauze zijn of niet?

Rows zijn weer krachtig Robje! Ben je nu weer 100% of nog na weeen van de griep?

Maar, chapter closed, ik ga nog
Ik heb me afgelopen weekend ook laten gaan qua alcohol en junkfood maar toch geen krachtverlies. Alleen schuldgevoel, haha. Zaterdag ook weer een feessie maar **** it, ga gewoon zuipen, moet ook genieten toch
aah oke. en nu ga je weer zwaarder ofzo? moet jij wel kunnen namelijkYep ... 9 reps ... half minuutje ofzo puffen en dan weer 5 eruit, weer even puffen, en de rest
En in totaal toch weer 2 reps meer gescoord met 3kg meer tgo vorige cycle
aah oke. en nu ga je weer zwaarder ofzo? moet jij wel kunnen namelijk

ik weet dat je Wendler volgt hé ...
mijn idee is gewoon dat jij veel zwaarder kan. je hebt strong legs + strong back... maar ik weet wel hoe jouw schema's allemaal in elkaar zitten (mij verras je niet zo snel meer rob...daarvoor lees ik al te lang mee)
Maar vind het wel ok op dit moment

True, die rack pulls kunnen wel wat zwaarderMaar vind het wel ok op dit moment
om wat meer reps te draaien ook.
Volgens mij bedoelt ie dat je gewoon een strong ass mother****er zou kunnen zijn, als je t zou willen en er naar zou trainen...
nou, ik doe anders wel mijn best