MuscleMeat

Robke's trainingslog

wat een partij reps op die rackpulls man - ik krijg spontaan een zure onderrug als ik eraan denk. zal wel rust-pauze zijn of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.442
wat een partij reps op die rackpulls man - ik krijg spontaan een zure onderrug als ik eraan denk. zal wel rust-pauze zijn of niet?

Yep ... 9 reps ... half minuutje ofzo puffen en dan weer 5 eruit, weer even puffen, en de rest :)
En in totaal toch weer 2 reps meer gescoord met 3kg meer tgo vorige cycle

Rows zijn weer krachtig Robje! Ben je nu weer 100% of nog na weeen van de griep?

• #14.444
Rows zijn weer krachtig Robje! Ben je nu weer 100% of nog na weeen van de griep?

Gezondheid zit goed ...

Maar heb dus een weekje gedeload ... maar mijn ook goed laten gaan qua booze,
junkfood etc ... dus heb wat krachtverlies lijkt het wel.

Van junkfood ga je toch alleen maar kracht winnen?

Moet je ook hamburgers en spareribs eten muts!!!

• #14.448
Moet je ook hamburgers en spareribs eten muts!!!

Moet je ook maar klaar maken dan hé :)

Bij ons in de buurt vind je dat op 1 2 3 niet :) Maar, chapter closed, ik ga nog
eens proberen om clean te blijven eten. Gisteren al een eerste mini overwinning
gehad. Vrouw zat met chips & wijn en ik met kip & spa bruis bij tv :)

Ik heb me afgelopen weekend ook laten gaan qua alcohol en junkfood maar toch geen krachtverlies. Alleen schuldgevoel, haha. Zaterdag ook weer een feessie maar **** it, ga gewoon zuipen, moet ook genieten toch

• #14.450
Ik heb me afgelopen weekend ook laten gaan qua alcohol en junkfood maar toch geen krachtverlies. Alleen schuldgevoel, haha. Zaterdag ook weer een feessie maar **** it, ga gewoon zuipen, moet ook genieten toch

Ja, ok, een weekend ... Maar een hele week?

En als je blijft doortrainen en je eet nog wat goede dingen heb je daar idd geen last van. Ik heb echt alles
overboord gegooid. Ook geen suppies ofzo meer genomen. Dus ja, creatine zal ook nog wel moeten bijladen etc ...

Yep ... 9 reps ... half minuutje ofzo puffen en dan weer 5 eruit, weer even puffen, en de rest :)
En in totaal toch weer 2 reps meer gescoord met 3kg meer tgo vorige cycle
aah oke. en nu ga je weer zwaarder ofzo? moet jij wel kunnen namelijk

• #14.452
ik weet dat je Wendler volgt hé ... ;)
mijn idee is gewoon dat jij veel zwaarder kan. je hebt strong legs + strong back... maar ik weet wel hoe jouw schema's allemaal in elkaar zitten (mij verras je niet zo snel meer rob...daarvoor lees ik al te lang mee :p)

• #14.454
ik weet dat je Wendler volgt hé ... ;)
mijn idee is gewoon dat jij veel zwaarder kan. je hebt strong legs + strong back... maar ik weet wel hoe jouw schema's allemaal in elkaar zitten (mij verras je niet zo snel meer rob...daarvoor lees ik al te lang mee :p)

True, die rack pulls kunnen wel wat zwaarder :) Maar vind het wel ok op dit moment
om wat meer reps te draaien ook.

Hoeveel pulled je vriendin rob? :p

True, die rack pulls kunnen wel wat zwaarder :) Maar vind het wel ok op dit moment
om wat meer reps te draaien ook.

Volgens mij bedoelt ie dat je gewoon een strong ass mother****er zou kunnen zijn, als je t zou willen en er naar zou trainen...

• #14.460
Volgens mij bedoelt ie dat je gewoon een strong ass mother****er zou kunnen zijn, als je t zou willen en er naar zou trainen...

:sad: nou, ik doe anders wel mijn best :sad:

Nee man, denk dat het wel goed gaat eigenlijk. Rack Pulls zijn nooit mijn ding geweest.
Mijn deads lagen altijd hoger. Maar dat is nu wel goed aan het bijtrekken. Sneller dan
ik dacht eigenlijk. Sneller dan Wendler voorschrijft.

Voor de rest weet ik niet goed waar ik nog veel zwaarder zou kunnen gaan, of wat ik kan
aanpassen. Tja, minder oefeningen hoor ik wel vaker.

Terug
Naar boven