Fitness Seller

Robke's trainingslog

Lijkt het je niets om deels thuis en deels in een gym te trainen dan? Hoef je ook geen extra materiaal aan te schaffen ;)

Vraagje, die Beta Alanine, is dat echt een aanrader? Ik gebruik nu een aantal weken arginine, maar naast een beetje extra pomp merk ik er weinig van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.822
Lijkt het je niets om deels thuis en deels in een gym te trainen dan? Hoef je ook geen extra materiaal aan te schaffen ;)

Vraagje, die Beta Alanine, is dat echt een aanrader? Ik gebruik nu een aantal weken arginine, maar naast een beetje extra pomp merk ik er weinig van.

Pff, de dichtsbijzijnde gym ligt op 15km van thuis. En dat is dan nog zo'n plek
waar je naar buiten word gekeken als je een beetje zwaar lift.

Beta alanine is imo iets wat je erbij hoort te hebben. Scheelt je vaak een repje
of 2 extra ;) Kost ook geen drol en je moet het enkel gebruiken op trainingsdagen.

Arginine is imo ook niet alleen voor pomp. Je bloedvaten hebben er ook baat bij. En het is goed voor je
test en voor wondheling ;)

Deca is ook goed voor je herstel :D

Pff, de dichtsbijzijnde gym ligt op 15km van thuis. En dat is dan nog zo'n plek
waar je naar buiten word gekeken als je een beetje zwaar lift.

Beta alanine is imo iets wat je erbij hoort te hebben. Scheelt je vaak een repje
of 2 extra ;) Kost ook geen drol en je moet het enkel gebruiken op trainingsdagen.

Arginine is imo ook niet alleen voor pomp. Je bloedvaten hebben er ook baat bij. En het is goed voor je
test en voor wondheling ;)

Ha woon je op het platteland dan :p

Ik weet inderdaad dat arginine wel meer zou moeten doen, maar wil m'n supplementengebruik wel limiteren. Ga dan wel beta alanine erbij doen, kost inderdaad niet veel en 2 repjes extra vind ik wel wat waard :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 09:37 ----------

Deca is ook goed voor je herstel :D

Ben bang voor prikjes :o

• #14.826
Ha woon je op het platteland dan :p

Ik weet inderdaad dat arginine wel meer zou moeten doen, maar wil m'n supplementengebruik wel limiteren. Ga dan wel beta alanine erbij doen, kost inderdaad niet veel en 2 repjes extra vind ik wel wat waard :cool:

Nou, dat ook niet maar er is gewoon nergens een gym te bespeuren :)
Er was eentje op een kilometertje of 5. Maar die is gesloten

Tja arginine ... er zit ook zat in je shake per slot van rekening ;)

Nou, dat ook niet maar er is gewoon nergens een gym te bespeuren :)
Er was eentje op een kilometertje of 5. Maar die is gesloten

Tja arginine ... er zit ook zat in je shake per slot van rekening ;)

Jammer van die gym. Ik train deels thuis, maar 2x per week in de gym is ook wel lekker hoor. En gezellig ;) Helemaal in de winter valt het me steeds zwaarder om thuis te trainen.

• #14.828
Jammer van die gym. Ik train deels thuis, maar 2x per week in de gym is ook wel lekker hoor. En gezellig ;) Helemaal in de winter valt het me steeds zwaarder om thuis te trainen.

True

En zeker voor benen zou het ideaal zijn. Enkel squats doen het werk ook wel,
maar toch, je mist die legpress wel vind ik :)

Ik zou thuis trainen echt ****ed up vinden, sowieso het sociale zou ik erg missen.
Plus alleen train je toch never nooit zo die hard als met een 120kg zwarte gorrilla naast je die staat te schreeuwen :p

• #14.830
Nou dan, plus negatieve of forced reps zijn onmogelijk!
Zou zeggen prop wat hgh in die kindjes van je, dan gaat alles wat sneller en kunnen ze je zo spotten!

• #14.832
Nou dan, plus negatieve of forced reps zijn onmogelijk!
Zou zeggen prop wat hgh in die kindjes van je, dan gaat alles wat sneller en kunnen ze je zo spotten!

True

en :roflol: ach man, het gaat lekker zo, heb geen haast om bigger te worden.

Nee... Want je bent nog zo jong...........

Nice slowchat bro:D

• #14.839
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven