- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks !
Thanks !
Denk dat een 100kg pushpress er wel in zit nu. Maarja, ik wil die 100 kunnen MP'en

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja puspress of seated press zat ik verleden jaar en daarvoor ook dik over de 100 heen. nog wel een mooi setje ook. ook met neckpress trouwens...MP daar in tegen valt me toch wel tegen.
maar jij zit toch volgens mij wel op een 1 of een paar reppies 100, je gaat in ieder geval goed vooruit.![]()

Mooie training Rob, ik weet wa je voeld met 110 is te veel, dat gevoel had ik ook met 118komt goed, ff door knallen met die cardio en niet te vaak junken en wij zijn zo weer op gewicht.

levenslang hebben we robke maar **** it... Ups en downs houd ons bezig toch!
Tijd van genieten en tijd van ff strict en meer cardio... Voor mij is dat life te noemen.. Haha
You'll become a regular chicks magnet my man!Al heeft hummer ook een streeffysiek voor als ik wat ouder ben.....
Dan geniet ik blijkbaar goed van het leven![]()
Jij moet niet lachen, en al helemaal niet over de grond gaan liggen rollen!
Ikke dus
En Hummer niet pesten even, hij heeft het moeilijk op het ogenblik.
Ik kon je even geen karma geven man...Zwaar? Die gast zit allemaal veels te jonge vrouwen te training in zijn ruk bunker
Die man is goed bezig, hahaha.
Ik ook man!

dan gaan die beter 
die moet je goed voelen ...je rug, hoe hoog of laag is die rackpull ongeveer? heb hem ook wel is gedaan vanaf een normaal bankje zeg maar. echt een rack hebben wij niet.
op deze manier pak je toch hoofdzakelijk onderrug?

78 paused gripp mill press
erg zwaar rob
hard gewerkt zie ik
laat staan 100