Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geloof ik dat dat goed spul is Bart ... amphetamine + T3 ... monster aanslag op je vvm ook![]()
Ja hele dag sahara in je b**kes zo droog.... Maar idd ik was behoorlijk wat vet kwijt, mss doe ik die combi over een tijd nog eens. Maar voor nu ff kalm aan.

Dat icm ruk mogelijkheden om spullen te krijgen... moet ik het haast wel naturel doen![]()

als ik jou was zou ik ook geen extreme middelen meer nemen....2400 cals op 105/110 kilo is al niet veel.
dat wil zeggen dat je stofwisseling niet hoog is...met middelen die jij benoemde zal het na zo'n cut-sessie alleen maar slechter worden....dat is mijn mening.

Hoe krijg je in godsnaam zo'n trage stofwisseling rob!!![]()

Jij hebt toch ook Power Hooks, he?
Ik heb ze van vorige week binnen en de eerste keer vond ik het wel een beetje gek om de DB's te stabiliseren nu de grip wat dikker is. Had jij dat probleem ook?

Hammergrip is natuurlijker. Daarnaast is een chinup ook meer belastend voor de onderarmen en polsen. Met hammers is je ROM dus lekkerder en beter. Ik zou ze wekelijks afwisselen als ik jou was![]()

Alle vrouwen zijn h**ren tochZal straks eens vragen of mijn vrouw dat ok vind ... alles voor een lager VP hé![]()

...dat betekend dat ze alleen het nooit meer werken nog moet goedkeurenAlle vrouwen zijn h**ren toch...dat betekend dat ze alleen het nooit meer werken nog moet goedkeuren
![]()