MuscleMeat

Robke's trainingslog

ga je natural cutten dan? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.102

Tja ... op eca reageer ik niet meer. Clen is nog een optie maar buiten de Sopharma's
vind ik het allemaal maar ruk. En van die Sopharma's is meer fake dan real tegenwoordig.

DoodNaPiliname (dnp) is ook geen optie in mijn ogen.

Dus ja, wat heb je dan nog hé. Hoor wel nog leuke dingen over T2 tegenwoordig.
Maar dan heb je haast monster dosissen nodig.

T3 zou ook nog een optie zijn. Maar dan moet ik weer een eiwitspaarder hebben.

Dat icm ruk mogelijkheden om spullen te krijgen... moet ik het haast wel naturel doen :)

Hahaha DNP... idd een gooie benaming, heftige shit.

Ik heb laatst een maandje ionomine met t-3 gehad, das ook wel goed gerei maar toch iets te heftig voor mij. NU weer gewoon aan de ouwe vertrouwde ephedrine tabs. Voel ik me het beste bij maar werkt natuurlijk trager.

• #15.104
Geloof ik dat dat goed spul is Bart ... amphetamine + T3 ... monster aanslag op je vvm ook ;)

Geloof ik dat dat goed spul is Bart ... amphetamine + T3 ... monster aanslag op je vvm ook ;)

Ja hele dag sahara in je b**kes zo droog.... Maar idd ik was behoorlijk wat vet kwijt, mss doe ik die combi over een tijd nog eens. Maar voor nu ff kalm aan.

• #15.106
Zet er dan 250mg test naast

Dat icm ruk mogelijkheden om spullen te krijgen... moet ik het haast wel naturel doen :)

als ik jou was zou ik ook geen extreme middelen meer nemen....2400 cals op 105/110 kilo is al niet veel.
dat wil zeggen dat je stofwisseling niet hoog is...met middelen die jij benoemde zal het na zo'n cut-sessie alleen maar slechter worden....dat is mijn mening.

• #15.109

Is ook een optie ... maar test zetten om massa te sparen werkt niet bij mij :p
Zodra ik merk dat de test begint te werken, begin ik te vreten om te groeien :roflol:

Nee man, vrees dat ik even naturel ga cutten. Eventueel nadien nog wat met
test experimenteren. En alles wat verloren is gegaan, snel terug bijwinnen.

Het is ook alweer véééééél te lang geleden since that wonderful feeling :p

als ik jou was zou ik ook geen extreme middelen meer nemen....2400 cals op 105/110 kilo is al niet veel.
dat wil zeggen dat je stofwisseling niet hoog is...met middelen die jij benoemde zal het na zo'n cut-sessie alleen maar slechter worden....dat is mijn mening.

Inderdaad, merkte ik vorige cutsessie ook al. Duurt het weer tieves lang eer
mijn lichaam terug +2000kcal aankan zonder supervet te worden.

Gewoon natural Rob! :p

Hoe krijg je in godsnaam zo'n trage stofwisseling rob!! :p

Niet meer werken, h**ren nken!!!
Thats my secret

• #15.114
Jij hebt toch ook Power Hooks, he?
Ik heb ze van vorige week binnen en de eerste keer vond ik het wel een beetje gek om de DB's te stabiliseren nu de grip wat dikker is. Had jij dat probleem ook?

Hammergrip is natuurlijker. Daarnaast is een chinup ook meer belastend voor de onderarmen en polsen. Met hammers is je ROM dus lekkerder en beter. Ik zou ze wekelijks afwisselen als ik jou was :)

• #15.117
Jij hebt toch ook Power Hooks, he?
Ik heb ze van vorige week binnen en de eerste keer vond ik het wel een beetje gek om de DB's te stabiliseren nu de grip wat dikker is. Had jij dat probleem ook?

Ja idd, ook bij uitstoten... omdat die dingen omhoog steken is het wat moeilijker.
Het went wel hoor ;)

Maar zwaardere DB's, +50kg, krijg je er ook nog eens het drukkende gevoel
van die ijzers bij in je handen. Ook niet erg leuk. Maar, ook dat went wel weer :)

Hammergrip is natuurlijker. Daarnaast is een chinup ook meer belastend voor de onderarmen en polsen. Met hammers is je ROM dus lekkerder en beter. Ik zou ze wekelijks afwisselen als ik jou was :)

Thanks for the info

Wekelijks afwisselen? Is dat niet wat veel van het goede? :)

• #15.119
Alle vrouwen zijn h**ren toch:o:rolleyes:...dat betekend dat ze alleen het nooit meer werken nog moet goedkeuren:thumbs:

nou nou wat een cynisme :roflol:

ennieweei... hier de training:

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10

Planned Food: 2400kcal
Non Planned Food: bordje pasta was groter dan gepland
Alcohol: 2 bier

Pre w/o Supp: Creatine, Beta Alanine, BCAA Stack, citru pure
Other Supps: Animal Pak, NOW Omega3, 500mg cafeïne, D3 (5000iu)
Temp in Gym: 11°

10eo8xh.jpg

Trainingstijd: 61min (start @ 14u30)
Polardata: 131avg - 210max - 728kcal - BW: 108.1kg
Comments: te gehaast en niet genoeg focus ... zorgde voor een paar vage
fails en eigenlijk een allround k*t training. De 6de rep op mijn bench donderde
gewoon terug naar beneden net voor de lock out. Lekker hoor, barbell op
je kin :)

Toch heb je je reppies gehaald :p
Kin kapot?

Terug
Naar boven