MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.121
Lekkere presses! ondanks ontevreden gevoel:D

Temp in Gym: 11° fuark! ijs op het ijzer :p

• #15.123
Thanks

De temperatuur valt goed mee dit jaar eigenlijk :) Vorig jaar waren er idd momenten
dat het ijs echt op mijn plates stond :)

misschien dat het daar aan lag dat je een paar fails had...je miste gewoon dat rocky gevoel...geen ijs of sneeuw.:eek:

volgende keer weer beter en scherper Rob!:)

rob jij hebt toch zo'n vierkante kin - die ken wel wat hebben joh
toch alweer een mooi gewicht op 85 %

• #15.126
misschien dat het daar aan lag dat je een paar fails had...je miste gewoon dat rocky gevoel...geen ijs of sneeuw.:eek:

volgende keer weer beter en scherper Rob!:)

:roflol: lackin the eye of the tiger ey :roflol:

ja, was gewoon een stress dag heel de dag eigenlijk. En dus maar snel snel de
training willen afwerken en tja, dan loopt het mis hé

rob jij hebt toch zo'n vierkante kin - die ken wel wat hebben joh
toch alweer een mooi gewicht op 85 %

:D

Ja, die 136kg gaat nog pittig worden op 95% :eek:

• #15.127
ik zit trouwens nu al bijna een week op 5000iu D3. En waarempel, lijkt meer energie te hebben.
Overall state of mind is ook wel beter...

ik zit trouwens nu al bijna een week op 5000iu D3. En waarempel, lijkt meer energie te hebben.
Overall state of mind is ook wel beter...

zit er ook een maandje op....trouwens, meer hoor. 5000iu D3, bio-maca 8 stuks, ashwagandha en arginine. wordt weer redelijk hard....enneuh ja die ook s'nacht ja :D. soms tot vervelens aan toe:p

• #15.129
Die maca en ashwagandha (damn wat een woord) doet dus ook dienst volgens jou?
Mmm ... even onthouden

Mmm ... even onthouden

combineer het nu natuurlijk, heb maca ook wel alleen geslikt...voelde mij er sterker mee. zitten ook wel goede vitaminen en mineralen in die het bij ons wel goed doen. maar heb dan wel die bio-maca he....meestal bestel ik gelijk 1000stuks.

ashwaganda...helpt mij in ieder geval goed met slapen, diepe slaap. heerlijk als je nachtdiensten of onregelmatig werkt. of het verder nog wat toevoegt aan testosteron weet ik niet. moet je maar ff koekelen..

• #15.131
ik zal het eens bekoekelen bij B&F

Iedereen kreeg gister barbells op zn lichaam geloof ik ;)

• #15.133
Iedereen kreeg gister barbells op zn lichaam geloof ik ;)

Ja man, net voor de lock out en ik hem eigenlijk wilde racken ... schat 2cm
tekort en floep, weg kracht, weg controle ... eigenlijk nog geluk gehad :)
Safety's zouden eigenlijk wat hoger moeten staan maar dan tikt de barbell
er soms op en raak ik het noorden kwijt :)

Hahaha robke:) hedde de barbbel op oewuh bakkus gehad:) Dan ben je in ieder geval tot je uiterste gegaan,like a boss.

Sterke training weer kerel. Die superset moet je gevoeld hebben na al dat sterke werk

• #15.135
Hahaha robke:) hedde de barbbel op oewuh bakkus gehad:) Dan ben je in ieder geval tot je uiterste gegaan,like a boss.

Sterke training weer kerel. Die superset moet je gevoeld hebben na al dat sterke werk

:D ook weer waar

Ja, die superset zijn soms irritant pîjnlijk :p Iedere week opnieuw zere pecs erdoor :)

Mmm ... even onthouden

combineer het nu natuurlijk, heb maca ook wel alleen geslikt...voelde mij er sterker mee. zitten ook wel goede vitaminen en mineralen in die het bij ons wel goed doen. maar heb dan wel die bio-maca he....meestal bestel ik gelijk 1000stuks.

ashwaganda...helpt mij in ieder geval goed met slapen, diepe slaap. heerlijk als je nachtdiensten of onregelmatig werkt. of het verder nog wat toevoegt aan testosteron weet ik niet. moet je maar ff koekelen..

wat vinden jullie van zma -

• #15.137

Nooit geprobeerd omdat ik al veel teveel studies heb gezien dat het niet zou werken.
Dus ja, kan er geen persoonlijk oordeel over vellen.

Ken wel enkele mensen die niet zonder doen, maar ook enkele die het nooit of te never nog gebruiken :)

Nooit geprobeerd omdat ik al veel teveel studies heb gezien dat het niet zou werken.
Dus ja, kan er geen persoonlijk oordeel over vellen.

Ken wel enkele mensen die niet zonder doen, maar ook enkele die het nooit of te never nog gebruiken :)

ik had gisterenavond in amsterdam effe niks te doen en toen effe zo'n M & F gekocht - daar stond een heel artikel in over zma - vooral de werking s'nachts schijnt goed te zijn - ik denk er wel over na

• #15.139
ik had gisterenavond in amsterdam effe niks te doen en toen effe zo'n M & F gekocht - daar stond een heel artikel in over zma - vooral de werking s'nachts schijnt goed te zijn - ik denk er wel over na

Tja, ik denk maar zo: moest het werken, zou 90% van de mensen het voelen.
Net zoals bij cafeïne, creatine, etc ...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/zma-verhoogt-testosteron-niet-250387/

Maar als je het neemt om een betere slaap te krijgen oid, kan het misschien wel leuk zijn :)

zit er ook een maandje op....trouwens, meer hoor. 5000iu D3, bio-maca 8 stuks, ashwagandha en arginine. wordt weer redelijk hard....enneuh ja die ook s'nacht ja :D. soms tot vervelens aan toe:p
Zijn dit allemaal 'legale middelen'? Want ik wil er ook wel iets harder bij staan..;)

Terug
Naar boven