Fitness Seller

Robke's trainingslog

zelfs coleman doet parallelsquats :roflol:
maar ik zou opletten met dat zwaar eten en drinken, je boekt nu goede vooruitgang, dat wil je toch niet weggooien in 1 weekend

Robke, je trainingen zijn super! Iedereen heeft zijn eigen mening over anabolen, sommige zijn ervoor, andere ertegen...goed of slecht, who cares...laat Robke gewoon zijn eigen zin doen. Succes Rob!

maar ik zou opletten met dat zwaar eten en drinken, je boekt nu goede vooruitgang, dat wil je toch niet weggooien in 1 weekend

+1

3 weken geleden ging het ook goed met mijn cut. Toen heb ik dat weekend me klem gezopen en die zondag der op heb ik enorm waardeloos gegeten. Sinds dat weekend is me stofwisseling ****ed heb ik het idee.

ik ben niet tegen of voor AAS, iedereen kiest voor zichzelf vind ik. Als robke zich goed voelt om clen/t3 te kuren moet hij dat doen, is zijn goed recht en hij verliest er mijn respect zeker niet door.
Kuren zou ikzelf nooit doen, heb het er niet voor over :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.507
pfff dat gezeik over clen, het wordt nu net gedaan alsof het rattengif is.
Het is een bewezen nuttig product voor in de cut.
Ik zou het niet zomaar aanraden gezien de bijwerkingen maar we weten allemaal dat Rob's stofwisseling ****ing lui is, derhalve zijn clen en cytomel wel de juiste middelen om zonder al teveel massaverlies toch te cutten.
Het blijft altijd de voor-en-nadelen tegen elkaar opwegen, in Rob's geval had ik misschien ook wel aan die middelen gegaan.
Zou namelijk eeuwig zonde zijn dat je zo bizar diep moet cutten dat je zwaar spiermassa verliest.

True ... maar jij weet ook wat de middelen doen, en je kent mijn historie
een beetje, denk dat sommige van de logvolgers dat niet zo doen, heb ik
de indruk.

goed je krijgt de toestemming dit weekend, maar erna, terug de blok erop :D

Ook enkel maar omdat jij een cheatmeal hebt gepland vermoed ik zo ??? :D

Achh weet je wat het is... we bedoelen het allemaal goed en geven advies. Maar zo te horen gebruikt Robke niet blind en is op de hoogte van eventuele risico's. Uiteindelijk is hij vrij te doen wat hij wilt.

True

+2

Yeah, ik weet het. Was ik ook al aan het denken. Zou betekenen dat ik weer
een week cutten overboord zou gooien. Dus ja, ik ga mij toch wel een aantal
keren bedenken voordat ik zomaar iets naar binnen kieper.

Ik ga het zoals afgelopen weekend denk ik, met 2 whiskey'tjes lijkt het te kunnen :p

Robke, je trainingen zijn super! Iedereen heeft zijn eigen mening over anabolen, sommige zijn ervoor, andere ertegen...goed of slecht, who cares...laat Robke gewoon zijn eigen zin doen. Succes Rob!

Thanks, en tja, my mind is made up. Mijn hele leven dieet moet nu eens eindelijk
beloont worden. Hoe dan ook :p

+1

3 weken geleden ging het ook goed met mijn cut. Toen heb ik dat weekend me klem gezopen en die zondag der op heb ik enorm waardeloos gegeten. Sinds dat weekend is me stofwisseling ****ed heb ik het idee.

Waardeloos eten heb ik zo niet eigenlijk. Integendeel, ik eet net meer :p

;)

ik ben niet tegen of voor AAS, iedereen kiest voor zichzelf vind ik. Als robke zich goed voelt om clen/t3 te kuren moet hij dat doen, is zijn goed recht en hij verliest er mijn respect zeker niet door.
Kuren zou ikzelf nooit doen, heb het er niet voor over :D

Tja, het is ook maar net wat je als AAS bestempelt hé. Persoonlijk vinnek
niet dat die een echte kuur is. Dan had ik er wel nog wat primo en/of
test bijgestoken etc...

ja ik weet wel dat clen/t3 niet echt zware anabolen zijn maar je weet wat ik bedoel :D

Thanks, en tja, my mind is made up. Mijn hele leven dieet moet nu eens eindelijk beloont worden. Hoe dan ook :p

Voila tis da! Ik ben ook iemand die steeds moet zien wat hij eet en doet...
Je bent goed bezig en ik denk dat de clen je nog naar een verder stadium zal brengen in je eigen progressie en lichaamswens!

ik heb het een beetje gevolgd , ik heb hier geen mening over omdat ik er geen verstand van heb , maar als ik het goed begrijp heb jij een trage stofwisseling en door dat spul te gebruiken hoop je wat sneller je vetpercentage omlaag te krijgen

• #1.512
ja ik weet wel dat clen/t3 niet echt zware anabolen zijn maar je weet wat ik bedoel :D

;)

Voila tis da! Ik ben ook iemand die steeds moet zien wat hij eet en doet...
Je bent goed bezig en ik denk dat de clen je nog naar een verder stadium zal brengen in je eigen progressie en lichaamswens!

Ja, en uiteindelijk wordt een mens dat alsmaar spartelen beu hé ...

:p

ik heb het een beetje gevolgd , ik heb hier geen mening over omdat ik er geen verstand van heb , maar als ik het goed begrijp heb jij een trage stofwisseling en door dat spul te gebruiken hoop je wat sneller je vetpercentage omlaag te krijgen

Idd, klopt... en gezien ik ongeveer al alles heb geprobeerd, ga ik nu dus over op iets drastischere
middelen. Want tja, lager dan 2000kcal & dan nog extra cardio erbij, gaat wéér maar eens
resulteren in het verdwijnen van alles spiermassa bij mij. En dat is nu al te vaak gebeurd.

Hebje ook al eens Keto geprobeerd Rob?

;)

Idd, klopt... en gezien ik ongeveer al alles heb geprobeerd, ga ik nu dus over op iets drastischere
middelen. Want tja, lager dan 2000kcal & dan nog extra cardio erbij, gaat wéér maar eens
resulteren in het verdwijnen van alles spiermassa bij mij. En dat is nu al te vaak gebeurd.

ik heb het idee rob dat jij wel weet wat je doet , je bent geen idioot toch , dus je zal je wel goed ingelezen hebben + de de voordelen en nadelen kennen , nou ik ben benieuwd

Ieder is natuurlijk vrij en ik ben zelf helemaal niet zuiver op de graad wat producten betreft, maar bekijk dit toch eens even, en dan gaat het niet zozeer om het gevaar maar om de mogelijke contra-productieve werking van clen:
Werking

De werking is gelijkaardig aan deze van efedrine, maar het effect is langduriger. Dit middel zorgt ervoor dat de luchtwegen zich verwijden en het slijm in de luchtwegen verdund wordt. Hierdoor wordt het ook gemakkelijker afgevoerd. Het paard zal hierdoor beter kunnen ademen; de neusuitvloeiing en het hoesten verminderen. Het heeft eveneens een anti-allergische en ontstekingsremmende werking, waardoor het ook van nut is bij paarden met overgevoeligheid voor stof en schimmelsporen. Clenbuterol wordt meestal gedurende vier tot zes weken voorgeschreven.

[bewerk] Doping

Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij o.m. bodybuilders en wielrenners. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Dit effect is echter nooit bewezen bij mensen, het zou zelfs eerder een katabolisch effect hebben. Bovendien is de stof levertoxisch.

• #1.516
Hebje ook al eens Keto geprobeerd Rob?

yup yup, gaat wel lekker ... maar uiteindelijk stagneert dat dan weer.
En dan zit ik weer vast op een plateau. Dan kan ik kiezen, eet ik carbs, blaas ik
gelijk terug op, eet ik minder verlies ik weer spiermassa. En uiteindelijk kan je
als zo nooit eeuwig blijven eten.

Eens ik lager in vet sta, gaat het mij ook makkelijker af om gewicht te verliezen,
of het onder controle te houden. Maar eens ik boven een bepaald % ben gegaan,
lijkt het wel alsof mijn lichaam mijn vet gewoon wilt vasthouden.

yup yup, gaat wel lekker ... maar uiteindelijk stagneert dat dan weer.
En dan zit ik weer vast op een plateau. Dan kan ik kiezen, eet ik carbs, blaas ik
gelijk terug op, eet ik minder verlies ik weer spiermassa. En uiteindelijk kan je
als zo nooit eeuwig blijven eten.

Eens ik lager in vet sta, gaat het mij ook makkelijker af om gewicht te verliezen,
of het onder controle te houden. Maar eens ik boven een bepaald % ben gegaan,
lijkt het wel alsof mijn lichaam mijn vet gewoon wilt vasthouden.

Miss ben je vroeger niet zo actief geweest.. klopt dit? (Jeugd)

• #1.518
ik heb het idee rob dat jij wel weet wat je doet , je bent geen idioot toch , dus je zal je wel goed ingelezen hebben + de de voordelen en nadelen kennen , nou ik ben benieuwd

yup yup, ik ben op de hoogte ervan ;)

Ieder is natuurlijk vrij en ik ben zelf helemaal niet zuiver op de graad wat producten betreft, maar bekijk dit toch eens even, en dan gaat het niet zozeer om het gevaar maar om de mogelijke contra-productieve werking van clen:
Werking

De werking is gelijkaardig aan deze van efedrine, maar het effect is langduriger. Dit middel zorgt ervoor dat de luchtwegen zich verwijden en het slijm in de luchtwegen verdund wordt. Hierdoor wordt het ook gemakkelijker afgevoerd. Het paard zal hierdoor beter kunnen ademen; de neusuitvloeiing en het hoesten verminderen. Het heeft eveneens een anti-allergische en ontstekingsremmende werking, waardoor het ook van nut is bij paarden met overgevoeligheid voor stof en schimmelsporen. Clenbuterol wordt meestal gedurende vier tot zes weken voorgeschreven.

[bewerk] Doping

Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij o.m. bodybuilders en wielrenners. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Dit effect is echter nooit bewezen bij mensen, het zou zelfs eerder een katabolisch effect hebben. Bovendien is de stof levertoxisch.

Tja ... dat zei ik dus ook al, en dat wist ik dus ook al.
Niet voor niets dat ik die winny erlangs laat lopen en even naar
de medimarkt ga na de 5de week. Dit om even de lever te testen ;)

;)

Werking

[bewerk] Doping

duidelijke uitleg

• #1.520
Miss ben je vroeger niet zo actief geweest.. klopt dit? (Jeugd)

In mijn jeugd heb ik niet op keto gestaan natuurlijk :p
Gewicht is er zo wat bijgekomen tussen mijn 12de en 15de denk ik.
Ondanks dat ik toch wekelijks voetbalde.

Laatste keto achtige toestand, deed ik 6 x per week cardio (48min) & 4 x per
week KT. Soms nog een Bodypump en/of spinningles erbij.

Terug
Naar boven