- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm ... dat kende ik dan weer niet ... albuterol had ik wel al gehoord, maar dit dan
weer niet. Nu ja, stond ook niet op het shoppinglijstje, dus ja.
Nu moet ik ook wel zeggen, dat hele testen op ratten, ik heb mijn twijfels erover hoe
het dan bij mensen werkt. Neem nu bv het onschuldige CLA. Bij alle knaagdieren zorgt
het voor immens vetverlies, bij de mensen dan weer niet.
Ieder is natuurlijk vrij en ik ben zelf helemaal niet zuiver op de graad wat producten betreft, maar bekijk dit toch eens even, en dan gaat het niet zozeer om het gevaar maar om de mogelijke contra-productieve werking van clen:
Werking
De werking is gelijkaardig aan deze van efedrine, maar het effect is langduriger. Dit middel zorgt ervoor dat de luchtwegen zich verwijden en het slijm in de luchtwegen verdund wordt. Hierdoor wordt het ook gemakkelijker afgevoerd. Het paard zal hierdoor beter kunnen ademen; de neusuitvloeiing en het hoesten verminderen. Het heeft eveneens een anti-allergische en ontstekingsremmende werking, waardoor het ook van nut is bij paarden met overgevoeligheid voor stof en schimmelsporen. Clenbuterol wordt meestal gedurende vier tot zes weken voorgeschreven.
[bewerk] Doping
Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij o.m. bodybuilders en wielrenners. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Dit effect is echter nooit bewezen bij mensen, het zou zelfs eerder een katabolisch effect hebben. Bovendien is de stof levertoxisch.
Dit is een wikipediastukje, niet echt waardevol imo?
Ervaring mee?Wikipedia wordt ernstig gecontroleerd hoor, plaats maar eens iets dat niet klopt. Binnen de kortste keren wordt het weggehaald.

Ik moet zeggen dat je al behoorlijk sterk bent.
Je eet wel erg weinig, ik neem aan dat dit is omdat je wil afvallen ofzo?
Of ben je gewoon aan het cutten na een tijdje gebulkt te hebben?

ja kan je squats ook splitsen, bv maandag doe je fullsquats en dan bv vrijdag doe je frontsqauts, zo kan je maxen op beide![]()
Ja, ben ook al even aan het denken om terug naar een soort ub/lb te gaan ofzo.
Of een dubbele push pull benen ... Geeft mij ook meer tijd om te cardio'en
Zo even een tijdje niet gelezen hier en je bent aardig wat van plan. Keuzes maken blijft lastig maar lees dat je er goed
over nagedacht hebt, je kent je lichaam beter als geen ander .. dus hoop voor je wanneer je hiervoor zou gaan
kiezen dat het eindelijk eens goed uitpakt.

front squats doe ik ook nooit small , dat voelt bij mij onnatuurlijk aan
Joiin the club maat! 1ste week UB/LB hier! Bevalt tot nu toe goed! Nog wat aant vogelen met juiste oefening combo's!
Het is weer allemaal op zijn kantje ... what to do, what