seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch een sterke squat sessie Rob, jammer van je groove.

Thanks
Ja, mijn 2x 180 squat deed ik vrij wijd. Pakte ik imo teveel glutes & hams.
Nu sta ik vrij kort en zit ik te ****en met de positie van de barbell.
Het is even puzzelen maar komt wel goed... ooit eens![]()

Lastig is dat het de juiste breedte, positionering van de bar en plaatsing van je handen! Jouw doel voor het squatten zal denk ik iets meer bodybuilding gericht zijn? Wijde stand is natuurlijk helemaal niet verkeerd! Mooie training natuurlijk![]()

Ja, idd eerst wilde ik vooral big weights squatten. Nu richt ik me meer op quad
activatie zeg maar. En dan moet je wat smaller gaan staan.
Low bar bevalt me eigenlijk meer dan, maar dan krijg ik last van de armen.
En als ik me greep breedte wijder zet is dat minder, maar dan blijft de BB weer
niet lekker liggen.
Het is gewoon trial & error nu even![]()
.Als jij de barbell hebt unracked ben jij dan nog bezig met jouw houding? Jaap heeft mij geleerd dat het super belangrijk is dat je na het unracken echt niet meer dingen mag corrigeren. (lastig uitleggen trwouwens in tekst). Denk dat op die rug van jou toch wel heel makkelijk een barbell goed moet kunnen liggen (ook bij lowbar)! Bij lowbar druk ik toch wel mijn ellebogen wat omhoog. Highbar ga ik zelf echt goodmorning bewegingen maken.

Balen Rob, dat je vrijdag niet helemaal in de groove kwam met de squats! Vind het desalnietteplus wel mooie gewichten![]()

op zich toch een lekkere sessie...het gaat er toch om wat je voelt. je kan wel 200 squaten met pijn in je rug voor 1 keer...maar dat is ook de weg niet. ff een goed gevoel er over krijgen is het belangrijkste.
en is een frontsquatje weer toevoegen geen optie? of vind jij die niet zo...

heavy duty man
Misschien dat iemand het al eerder gevraagd heeft, maar het viel me nou op.
Ik zie dat je creatine en 500mg cafeïne gebruikt, maar doe je de cafeïne dan alleen voor de training als boost/fatburner omdat cafeïne de werking van creatine zou beinvloeden of valt dat wel mee ?

je hoort of ziet het hier regelmatig voorbijkomen op dbb dat gekloot met die stand van de handen dat problemen oplevert - even idd de juiste stand/vorm vinden hierin - toch behoorlijk wat reps gemaakt op de quadriceps
Ik dacht in het begin van mijn log ook dat ik goed 
Denk dat er ook veel mensen hier in een homegym zitten en daardoor eigenlijk
aan het prutsen zijnIk dacht in het begin van mijn log ook dat ik goed
squatte ... tot ik een filmpje postte en bleek dat het allemaal ruk was wat
ik deed![]()
Creatine en cafeïne gaan uitstekend samen, mits je creatine inneemt als er geen cafeïne in je systeem zit. Dat wil zeggen: geen koffie en cola en zo drinken of tabs nemen, behalve voor de training (en dan creatine op een ander dagdeel innemen). Zie: http://www.ergogenics.org/271.html
aandacht voor je techniek is goud waard - ik weet soms ook niet waar ik met mijn techniek was geweest als ik toendertijd die maat van mij niet had ontmoet
kleine details maar ook zo belangrijk - je denkt zelf dat je een hoop goed doet maar het is eigenlijk precies andersom
lekker bezig geweest man ook nog effe cardio gepakt goed bezig!