XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Die chins!:eek:
Leuke pic trouwens van jou met de kleine!:)

gabon-15060.jpg

J/k maat je kent me he?;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.262
ten eerste - zeer sterk werk rob op de mill press - de 90 zal een kwestie van tijd zijn:bow2:
mooi
aan de ene kant wel jammer dat je geen deadlifts doet - ik begrijp je wel maar het is zo'n overal oefening , maar goed een goed uitgevoerde rackpull is natuurlijk ook goud waar voor je onderrug:thumb:

Thanks

Goh ja, die deads hé ... ik zit er steeds mee in dubio. Ben wel aan het denken
om mijn racks wat lager te gaan doen. Midden scheenbeen ofzo

Door mijn 30mm materiaal zijn mijn deads sowieso al lager op de grond dan
bij het oly materiaal. Dus ja, misschien gewoon mid scheenbeen dan doen.

Thanks !

Die chins!:eek:
Leuke pic trouwens van jou met de kleine!:)

gabon-15060.jpg

J/k maat je kent me he?;)

Zijn wel hammergrip hé, ben je toch altijd wat sterker

Stop posting pics from FB on DBB ! Dat is een schending van die privacy mister !

:roflol:

Maar toch impressive, gaat om 130 kilo totaal.:)

SHiit die chins zijn strong

kijk Rob is weer goed bezig!:D:D

Strong chins & pulls Rob!:D:D

Did I hear "beer"..?
Vanavond een cursus "bloemschikken"...
Zal ik ook wel een biertje bij nodig hebben. ;)

hup hup hup lekkere rugtraining....:)

Thanks

Hahaha, tja, en daar mag je nog wel wat kilo's bijtellen van mijn 3 lagen kledij :roflol:

Nog steeds zo koud voor jou? Ik heb het altijd super warm.
Zelfs in dit weer train ik gewoon in een t-shirt in mijn garage (die ook niet verwarmt is).

Gisteren bij de LB training was dat zelfs positief, zetten wat meer vaart in de training, kreeg ik het snel warm van de squats :D

Goeie trainingen hier, nooit de set up via wendler gedaan in UB-LB sessies?
Zo doe ik het namelijk, op squat dag wat meer quad gericht + calves en DL dag wat meer hams gericht + traps (shrug varianten).

Je rackpull gaat hard richting de 200 maat ;)

Kijk, mooi te lezen dat je baat hebt aan je interval cardio! Er is nog hoop voor mij :)

• #15.276
Did I hear "beer"..?
Vanavond een cursus "bloemschikken"...
Zal ik ook wel een biertje bij nodig hebben. ;)

Bloemschikken? Groene vingers kameraad? :p

hup hup hup lekkere rugtraining....:)

Yeah ! Vandaag even niets, morgen superdude day !

Nog steeds zo koud voor jou? Ik heb het altijd super warm.
Zelfs in dit weer train ik gewoon in een t-shirt in mijn garage (die ook niet verwarmt is).

Gisteren bij de LB training was dat zelfs positief, zetten wat meer vaart in de training, kreeg ik het snel warm van de squats :D

Goeie trainingen hier, nooit de set up via wendler gedaan in UB-LB sessies?
Zo doe ik het namelijk, op squat dag wat meer quad gericht + calves en DL dag wat meer hams gericht + traps (shrug varianten).

Ja, mijn schuur staat gewoon de deur open. Dus lekker windje en de temperatuur
is gewoon gelijk buiten... Niet koud, maar te koud voor warme spieren ;)

Ja, heb ik ook al aan zitten denken, zo'n ub lb split ... maar ach, verandering hé :p

Je rackpull gaat hard richting de 200 maat ;)

Jajaja, volgens mij zit het er al in eigenlijk :)

Kijk, mooi te lezen dat je baat hebt aan je interval cardio! Er is nog hoop voor mij :)

Tja, na die 11 minuten zit ik ook wel stuk ... snap niet hoe jij er 2x 30 minuten uitkrijgt :p

Ja is allemaal leuk maar interval rennen (juist wat ik nodig heb bij rugby) gaat met pijn en moeite... Das 10 x zwaarder dan interval crosstrainer en interval fietsen... Maar oke, crosstrainer doe ik inmiddels al weer bijna 2 jaar... Over 2 jaar zal dat rennen ook een makkie zijn:)

• #15.278
Ja is allemaal leuk maar interval rennen (juist wat ik nodig heb bij rugby) gaat met pijn en moeite... Das 10 x zwaarder dan interval crosstrainer en interval fietsen... Maar oke, crosstrainer doe ik inmiddels al weer bijna 2 jaar... Over 2 jaar zal dat rennen ook een makkie zijn:)

Don't kid yourself mate ... met ons gewicht zal dat nooit een makkie zijn :roflol:

Interval is wel de shit, als het maar niet hardlopen is want daar ben je volgens mij bij 90+kg al te zwaar voor. Ik heb iig heel erg last van me scheenbeen door de druk

Terug
Naar boven