AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.381
ga gewoon weer deads doen Rob - die oefening is veel completer dan rack pulls. ik heb trouwens ook hetzelfde als jou, dat ik zwaarder kan met deads dan met rackpulls - bij rack pulls is het lastig om speed te generen bij de lift-off.

Tja, vind je dan niet dat je je rug tekort doet door eigenlijk te profiteren van
de explosiviteit van je benen? Nu is het all back wat je gebruikt

Gewoon doen :D

Ha ha mooi hoor :D

Maar goed, volgende week ga je dus deads doen ;)

lekkere training Rob!! zat gister ook te twijfelen voor rackpulls....deads zat ik weer met de beentraining van vandaag. denk dat ik vrijdag nog wat pulls ga doen....en dan om de week deads.

hoe hoog ligt de stang bij jou rackpulls, bij mij zou die zo'n 5 cm onder mijn knie uit komen...

Dikke training weer Rob! Ben benieuwd naar je DL!

Tja, vind je dan niet dat je je rug tekort doet door eigenlijk te profiteren van
de explosiviteit van je benen? Nu is het all back wat je gebruikt
deads zijn nou eenmaal een fullbody oefening. als je puur uit je rug wilt liften moet je flink inleveren op gewicht, dat is een ding wat zeker is. daarnaast is het zo dat als je de explosiviteit van je benen meer benut, je meer gewicht zal kunnen tillen, wat de totale last op je lichaam (en dus ook rug) verhoogd. denk aan de beste ruggen in bodybuilding en vraag jezelf af of ze goed konden deadliften of dat ze bezig waren met rackpulls ;)

edit: daarnaast is het verrekte knap om alleen je rug te gebruiken bij rack pulls - zonder het op spanning zetten van je hamstrings donder je geheid voorover namelijk.

Je kan geeneen compound oefening doen zonder bijna heel je lichaam aan te spreken. ;)

nette training gisteren! Ik ga je volgen.

Train jij de laatste tijd minder vaak bro of lijkt dat maar zo?

• #15.393
lekkere training Rob!! zat gister ook te twijfelen voor rackpulls....deads zat ik weer met de beentraining van vandaag. denk dat ik vrijdag nog wat pulls ga doen....en dan om de week deads.

hoe hoog ligt de stang bij jou rackpulls, bij mij zou die zo'n 5 cm onder mijn knie uit komen...

Racks zaten net onder de knie ... laatste sessie een beetje lager gegaan...
Midden scheenbeen ongeveer. Maakt toch wel een redelijk verschil.

:roflol:

Petroleum krijg je idd koppijn van, en je ruimte staat helemaal onder het water...

Indeed :)

Dikke training weer Rob! Ben benieuwd naar je DL!

Ja, ik anders ook weer. Heb het nu alweer een jaar ofzo niet meer gedaan :D

deads zijn nou eenmaal een fullbody oefening. als je puur uit je rug wilt liften moet je flink inleveren op gewicht, dat is een ding wat zeker is. daarnaast is het zo dat als je de explosiviteit van je benen meer benut, je meer gewicht zal kunnen tillen, wat de totale last op je lichaam (en dus ook rug) verhoogd. denk aan de beste ruggen in bodybuilding en vraag jezelf af of ze goed konden deadliften of dat ze bezig waren met rackpulls ;)

edit: daarnaast is het verrekte knap om alleen je rug te gebruiken bij rack pulls - zonder het op spanning zetten van je hamstrings donder je geheid voorover namelijk.

Tja ... goed punt wel :D

Je kan geeneen compound oefening doen zonder bijna heel je lichaam aan te spreken. ;)

mmmm ... true !

:D

nette training gisteren! Ik ga je volgen.

join the party :)

Train jij de laatste tijd minder vaak bro of lijkt dat maar zo?

Nee hoor, heb wel een weekje rust gehad, maar sinds deze week zit ik gewoon
op 4 dagen per week + eventueel dagen waarop ik enkel cardio doe

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 06:13 ----------

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10

Planned Food: 2500kcal
Non Planned Food: no
Alcohol: 4 bier

Pre w/o Supp: Creatine, Beta Alanine, BCAA Stack, citru pure
Other Supps: Animal Pak, NOW Omega3, 500mg cafeïne, D3 (5000iu)
Temp in Gym: 2°

153a9ft.jpg

Trainingstijd: 75min (start @ 12u10)
Polardata: 143avg - 220max - 945kcal - bw: 108.6kg
Comments: tieves wat een pokke harde training :) Die hammergrip press is trouwens
een heerlijk iets. Een beetje zoals een fly/press, je voelt gewoon je hele pecs werken.

wel half bevroren voeten erdoor overgehouden :D

Dat zijn nou eens mooie berichten ;)

• #15.395
  • #15.398
gisteren trouwens weer een leuk gesprek gehad ...

zegt mijn moeder tegen mijn vrouw: "zijn armen & borst worden precies groter en groter"
zegt mijn vrouw tegen mijn moeder: "ja, hij ging niet meer breder worden"
zegt mijn moeder tegen mijn vrouw: "? het wordt alleen maar erger en erger?"
zegt mijn vrouw tegen mijn moeder: "ach, schei uit, we vinden nu al geen kleren meer"
zeg ik:" ja nou, ik kan er toch ook niets aan doen als ik zo snel vet aanzet"
zij allebei in koor:" dat is geen vet Rob !"

ikke:

tumblr_meme_faces_poker_face_RE_Snacking-s257x244-195863.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 07:31 ----------

Dag vet..... Welcome terug vet :)

Flinke training trouwens!!

Slechte cholestrol builds muscle Killy ! Waarom denk je dat jij niet aankomt :)

Mooi stukkie

Terug
Naar boven