- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
ja semi deload dan of hoe je het ook wilt noemen
Gewoon niet all out gaan 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon niet all out gaan 
ja semi deload dan of hoe je het ook wilt noemenGewoon niet all out gaan
![]()
typisch genoeg vind ik dit vaak de lastigste trainingen - ik ga vaak snel naar de 80 % - om dan ook weer snel terug te vallen - effe snel doorhalen
Even de tijd pakken want False grip, is dat met je handpalmen naar voren? Mooi volume maak kom trouwens telkens op jouw MPJe zit volgens mij echt niet ver van de 100kg. Bw al over de 110
bijna even breed als lang dus
![]()

Ja dit ben ik ook sinds kort gaan doen op aanraden van Jim Wendler. Het voelt inderdaad wat natuurlijker. Maar mooie training weer!Duimloze grip. Gaat de barbell wat natuurlijker boven het hoofd vind ik.
Ja dit ben ik ook sinds kort gaan doen op aanraden van Jim Wendler. Het voelt inderdaad wat natuurlijker. Maar mooie training weer!

100 gaat me nog niet lukken hoor. Theoretische 1RM is zelfs maar 96.
je blijft een zieke mp houden dammseated db side lateral met 21 kg :| wow heavy
Goeie training
Die heb ik zelfs niet eens gepressed. Gewoon berekening dus 

takin it easy hé ... tussen de setjes door nog even de zoon op de glijbaan gezet enzo![]()

vind het zelf ook lekker om es niet aan bepaalde gewichten/reps te hoeven voldoen (lekker freestyle)En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multi-tasken
Lekkere deloadachtige training matevind het zelf ook lekker om es niet aan bepaalde gewichten/reps te hoeven voldoen (lekker freestyle)