AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Jezus tot twee uur niet eten, dat is toch onmenselijk!

heavy hier zeg... ik snap best dat je er moeite mee hebt Robke... pffff. Hopelijk is het 't allemaal waard!

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.004
de 2e keer dat ik deadlift is met banden om zo de core toch niet teveel te belasten + mijn 2e squat op de deadlift is par en ook niet zwaar

Ja, die bands ben ik ook al even naar aan het kijken...

Heb je echt honger of gewoon zin om te eten?

Zin om te eten denk ik. Maag grommelt wel, maar echt honger denk ik niet dat het is.

Jezus tot twee uur niet eten, dat is toch onmenselijk!

:roflol:

heavy hier zeg... ik snap best dat je er moeite mee hebt Robke... pffff. Hopelijk is het 't allemaal waard!

Tja, ik weet het ook niet. Maar hoe meer ik lees over insuline, HGH enzo,
des te meer denk ik dat je best zo weinig mogelijk maaltijden neemt en
je carbs eigenlijk zo laat mogelijk op de dag eet ...

check dit bv: http://www.simplyshredded.com/carbs-at-night-fat-loss-killer-or-imaginary-boogeyman.html

Ben je op het moment aan het cutten Rob? En super interessant artikel!

• #16.006
Ben je op het moment aan het cutten Rob? En super interessant artikel!

Geen idee eigenlijk :roflol:

Ben gewoon mijn maaltijden volgens IF aan het eten maar qua kcals zit ik nog
even hoog. Eens even kijken wat het geeft gewoon. Maar eet wel al wat cleaner.

Je zou altijd je feeding window iets kunnen opschuiven, dat je van 12u->20u doet bijvoorbeeld.

• #16.008
Je zou altijd je feeding window iets kunnen opschuiven, dat je van 12u->20u doet bijvoorbeeld.

Is een optie, maar als mijn vrouw met de late dienst werkt, moet ik voor het
kleintje zorgen en train ik pas na 20u. Wil toch graag nog wat eten na mijn
training voor het slapen

goede trainingen nog steeds Rob....gaat lekker zeker, snap alleen niet wat je met IF moet? waarom doe jij jezelf dit aan haha:)

als ik van mezelf uitga...krijg als ik een paar uur niet eet een flauwte ....voel me dan echt niet lekker!

Misschien stomme vraag, maar wat is IF?

• #16.011
goede trainingen nog steeds Rob....gaat lekker zeker, snap alleen niet wat je met IF moet? waarom doe jij jezelf dit aan haha:)

als ik van mezelf uitga...krijg als ik een paar uur niet eet een flauwte ....voel me dan echt niet lekker!

Thanks

Tja, een beetje kijken wat het nu doet hé. In het begin is het wel even wennen,
maar nu begint het me wel aan te spreken. En mijn broek zit al wat losser.
Krachtverlies lijk ik tot nu toe niet te hebben. Dus ja, even afwachten hé :D

Is een optie, maar als mijn vrouw met de late dienst werkt, moet ik voor het
kleintje zorgen en train ik pas na 20u. Wil toch graag nog wat eten na mijn
training voor het slapen
Ah dan is het begrijpelijk. Berkhan raad ook aan om het grootste deel van je kcals na je training te eten dus dat komt dan goed uit.

Het is even wennen in het begin maar daarna is het juist veel relaxter is mijn ervaring. Een groot deel van de tijd dat je vast lig je te slapen en wanneer je wel kan eten mag je je helemaal vol gooien vergeleken met een 'normaal' cut schema.

• #16.013
Misschien stomme vraag, maar wat is IF?

Intermittent Fasting

check topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/intermittent-fasting-118433/

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 12:28 ----------

Ah dan is het begrijpelijk. Berkhan raad ook aan om het grootste deel van je kcals na je training te eten dus dat komt dan goed uit.

Het is even wennen in het begin maar daarna is het juist veel relaxter is mijn ervaring. Een groot deel van de tijd dat je vast lig je te slapen en wanneer je wel kan eten mag je je helemaal vol gooien vergeleken met een 'normaal' cut schema.

Ja idd, als je dan in je feeding window zit is het oh zo lekker allemaal :)

Mooie training hoor Rob!

Mooi artikel idd maar ik ken mijn eigen lichaam inmiddels door en door, ik heb geen trucjes e.d. nodig. Bij mij is het simpel, gewoon niet te veel eten, de maaltijden in een keer of 6 consumeren, minimaal 2 liter water en wat fruit en trainen als een dolle en ik val af...

• #16.016

Thanks

Vandaag maar even :sd: benchen & curlzzzz

Mooi artikel idd maar ik ken mijn eigen lichaam inmiddels door en door, ik heb geen trucjes e.d. nodig. Bij mij is het simpel, gewoon niet te veel eten, de maaltijden in een keer of 6 consumeren, minimaal 2 liter water en wat fruit en trainen als een dolle en ik val af...

Tja, 6 maaltijden zou in principe dan niet nodig zijn. Waarom zou je 6 keer eten
als het in 3 keer ook kan hé

Ik hou met vaker kleinere hoeveelheden eten mijn verbranding beter aan de gang. Dat is een bewezen feit:)

Ik hou met vaker kleinere hoeveelheden eten mijn verbranding beter aan de gang. Dat is een bewezen feit:)

Ja is dat zo? Ik dacht dat het niet uitmaakte zolang je maar in je macros blijft. Ik doe zelf ook meer kleinere hoeveelheden maar vroeg me af of dit echt zo was :cool:

En mooi artikel robke :meal:

Ja is dat zo? Ik dacht dat het niet uitmaakte zolang je maar in je macros blijft. Ik doe zelf ook meer kleinere hoeveelheden maar vroeg me af of dit echt zo was :cool:

En mooi artikel robke :meal:

Ik heb het puur over mijn eigen lichaam he, ik heb al zo veel jaren ervaring met afvallen en verschillende methodes en bovenstaande werkt bij mij het beste. Het probleem bij mij zit hem alleen in de discipline qua hoeveelheden... ik ga nog vaak de mist in met die kleine porties:roflol:

Terug
Naar boven