Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las dat je met 30mm schijven traint, ook je deadlift? Vanaf de grond?
netjes weer hier...mooie deads, en dat in de cut...of heb ik wat gemist?

*Grinnik*Oh lekker.. De bijzondere bijkomstigheden van onze sport. *goddank heb ik er geen last van!*
Je gaat lekker Rob!

hoe kom je erop om zo shrugs te doen? Ik vind het ook heerlijke oef om te doen maar jouw variant nog nooit gezien.. Voor je achterkant traps?
Thanks voor je antwoord rob.. Miss wel een keer de moeite waard om shrugs zo te proberen![]()
Ja, gewoon met ontspannen armen, schouders laten doorhangen en dan schouderbladen
naar boven en samenknijpen. Je hebt er ook echt lang zoveel gewicht niet voor nodig.
Zelf doe ik wel een belt om. Omdat je voorover staat gaat je core nl wat meer steun
nodig hebben om wat meer reps aan te kunnen.
Ik heb shrugs nog nooit anders gedaan eigenlijk... wist niet eens dat je daar variatie in had. Ik heb nooit een riem om, wel soms straps bij barbell shrugs
rob die 2.5 kg en 3 kg die per jij cyclus verhoogt
maak je dan elke cyclus een nieuwe berekening
of pak je gewoon per cyclus 2.5 kg bovenop het bestaande gewicht
vb ipv 3x90 pak je dan die cyclus 3x92.5 etc....
Doe men shrugs ook altijd zo. Voel ik tenminste de dagen erna.
Soms komt er wel iemand heel skinny naast mij staan en pakt dan mijn gewicht en staart me dan aan..
Anyway stare back/stare @ mirror does the trick![]()

Heb je die voeding spreadsheet van de eerste pagina toevallig nog? De link van 2008 werkt niet meeren ik kan hem nergens anders vinden.

136 kg pretty good ? ik zeg ****ing strong
Klinkt als een kleine griep die je te pakken had van het weekend, dat krijg je als je op de "tocht" staat![]()

Of teveel