XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.101
wat neem je ****ning veel supps ja

Vind je? Toch gewoon de gewoonlijke dingen ...

Misschien al wel bekend, maar staande shrugs worden veel zwaarder als je je kin op je borst houdt en dan focussen op een zo groot mogelijke rom. Ervaar het uit de praktijk dat je met minder gewicht en stricte uitvoering net zo sterk of misschien nog wel sterker wordt, frontraises doe ik met dumbbells van 16kg (wel supersetted met sideraises) en toch fl**ker ik 20kg over 4,75 :D

:D

oke duidelijk rob - dan hou ik denk ik ook 2.5 en 3 aan , effe kijken hoe het zit met de afronding

;)

Yeah buddy

gaat nog steeds steady voor uit Rob....netjes:)

Kijk aan! Er is weer stevig gepressed hier!~:D:thumbs:

• #16.104
die incline db presses met 46 kilo mogen er ook weer zijn Robby, sterke chest training weer!

• #16.106
laatste vraag rob :o- je begint natuurlijk al met die 2 a 3 kilo in je w-up sets nietwaar -
pff ik ben eruit:) hoop ik

Flinke gewichten weer Robke! Geeft me altijd goeie motivatie om ook te knallen als ik zie wat jij elke keer pakt :).

laatste vraag rob :o- je begint natuurlijk al met die 2 a 3 kilo in je w-up sets nietwaar -
Het makkelijkste is om een excel bestandje te hebben waar je de gewichten van je werksets uitrekend aan de hand van de percentages van je TM die Wendler geeft (65%x5/75%x5/85%x5 etc). Dan hoef je alleen je trainingsmax te verhogen met 2.5kg (of 3 of 5) en dan zie je meteen welke gewichten je moet pakken voor de hele cycle.

pff die hammer grip DB benchpress :eek: zou de dumbbells nog niet eens uit het rek krijgen :p:huilen: sick man en die benchpress niet normaal meer :cool:

Keep us updated :D met je hardcore trainingen :cool:

• #16.111

Ja, idd, mijn warm up verhogen dus ook automatisch mee. Zoals Logros het
al zei, via Excel rekent die dat allemaal uit

Flinke gewichten weer Robke! Geeft me altijd goeie motivatie om ook te knallen als ik zie wat jij elke keer pakt :).

Het makkelijkste is om een excel bestandje te hebben waar je de gewichten van je werksets uitrekend aan de hand van de percentages van je TM die Wendler geeft (65%x5/75%x5/85%x5 etc). Dan hoef je alleen je trainingsmax te verhogen met 2.5kg (of 3 of 5) en dan zie je meteen welke gewichten je moet pakken voor de hele cycle.

Thanks

En zo doe ik het idd ook :D

Ben ik het helemaal mee eens.

Toppie man, keep going...

:D

pff die hammer grip DB benchpress :eek: zou de dumbbells nog niet eens uit het rek krijgen :p:huilen: sick man en die benchpress niet normaal meer :cool:

Keep us updated :D met je hardcore trainingen :cool:

Yeah buddy !

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 06:20 ----------

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 5/10
Energy: 5/10
Intensity: Buzz Lightyear: To infinity and beyond !

Planned Food: IF & kcal Cycling: 2500kcal
Non Planned Food: no
Alcohol: no

Pre w/o Supp: Creatine, Beta Alanine, Taurine, Xtend
Other Supps: Animal Pak, NOW Omega3, D3 (5000iu)
Temp in Gym: 13°

239t00.jpg

Trainingstijd: 63min (start @ 20u15) best snel doorgegaan precies
Polardata: 137avg - 174max - 762kcal - bw: 110.4kg (-2kg tov 2 weken geleden)
Comments: getver wat was dat zuur. Geen drive, geen focus, geen motivatie en
hoppa, dikke vette fails op MP met eigenlijk maar een kilo'tje meer dan vorige cycle (92.5kg).
En daar lukte het wel. Tja, dat zijn zo van die dagen. Denk dat ik nu even deze cycle
ga herhalen. Lukt die dan nog niet, tja, dan moet ik maar een stapje terug

Idd, gewoon over doen dan ga je er wel over heen

wat klinkt dat rob een setback van drie weken haha
jammer van die fail -
ik ben er uit - gisterenavond een beetje zitten klooien met die %
dus komt goed man

Nog een.keer pakke rob knalle met die hap

• #16.116
Ach ja, soms heb je slechte dagen. Je wordt er niet minder sterk van ofzo hoor. No worries :)

• #16.118
Jammer!

Terug
Naar boven