Fitness Seller

Robke's trainingslog

Jammer dat je t niet gehaald hebt, waarom hou je de aankomende tijd niet alles tot een minium, gewoon aantal reps en klaar?

Tot dat alles weer wat rustiger is ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.142
Jammer dat je t niet gehaald hebt, waarom hou je de aankomende tijd niet alles tot een minium, gewoon aantal reps en klaar?

Tot dat alles weer wat rustiger is ;)

Ja, volgende week sowieso al enkel repjes halen. Moest het maandag dan niet
gaan, deload ik gewoon een week.

Het was trouwens hetzelfde verhaal als bij mijn MP. Vorige cycle repte ik de 142
2 keer + nog 2 singles erachter. Gisteren kreeg ik de barbell haast niet unracked.

Shit happens bijna,weekend deze,week weg gooie en.volgende week.vol op knalle en.effe goed chille dit weekend

• #16.144
Ja, volgende week sowieso al enkel repjes halen. Moest het maandag dan niet
gaan, deload ik gewoon een week.

Het was trouwens hetzelfde verhaal als bij mijn MP. Vorige cycle repte ik de 142
2 keer + nog 2 singles erachter. Gisteren kreeg ik de barbell haast niet unracked.

toch wel nice 143 op de bench - gewoon de deload ingaan
ik ga dat strict aanhouden de deload -

• #16.146
jammer van die fail rob...de rest van de training zit goed in elkaar, als je alles weer rustig hebt komt het wel goed met je!! ben ik van overtuigd:)

• #16.148
jammer van die fail rob...de rest van de training zit goed in elkaar, als je alles weer rustig hebt komt het wel goed met je!! ben ik van overtuigd:)

Ja idd ... zoontje schijt alweer pudding ipv water dus het gaat de goede kant
op :) En eens de nieuwe routine er is, zal ik ook wel weer wat geruster kunnen
slapen.

tja, dan ben je op een jaar 12 weken niets aan het doen zonder vakantie nog eens erbij enzo

de deload zorgt er meestal wel voor dat je meer kan pakken na die week, dus give & take :) doe nu jim wendler 5/3/1 en heb al 20kg op mn bench kunnen plakken mét deload. De deloads voelen trouwens ook zwaar aan :p

• #16.150
de deload zorgt er meestal wel voor dat je meer kan pakken na die week, dus give & take :) doe nu jim wendler 5/3/1 en heb al 20kg op mn bench kunnen plakken mét deload. De deloads voelen trouwens ook zwaar aan :p

Zo ervaar ik het niet :p de week na de deload ben ik geen euro waard in de gym :)
En mentaal vind ik het wel leuk om even wat lichter te trainen maar dan nadien
komt het allemaal veel zwaarder over imo.

Ik heb dit jaar ook al +10kg kunnen scoren op mijn MP & bench. Met maar 2 of 3 deloads.

Jammer van de stress en dergelijke, vind het wel een goeie training. In mindere tijden nog stevig trainen is een kunst kerel, doe je goed.

• #16.152
Jammer van de stress en dergelijke, vind het wel een goeie training. In mindere tijden nog stevig trainen is een kunst kerel, doe je goed.

Ja, nummertjes zien er niet slecht uit, maar heb me er werkelijk al heel de
week door moeten slepen :) Maarja, vanavond squatten en dan weekendje
rusten. En dan is alles weer in orde :D

jammer kerel maar het kan niet altijd super gaan. Ga maar lekker genieten van je squats vanavond:) en dan weeekend...hoppa

• #16.154
Hopelijk ben je snel beter, heb een paar weken terug 1 dag buikgriep gehad... gelukkig was het geen trainingsdag! :D

Maar ik had gedacht dat je toch makkelijk 200kg zou trekken... Damn mijn image van je valt in duigen. Sterke bench en oh maar slappe dead... Pfff Ach ja ben ik tenminste sterker op 1 oefening ;)

• #16.157
ja heerlijk he :D - ik gooi de cardiointensviteit dan altijd omhoog

ook een optie natuurlijk :D

Hopelijk ben je snel beter, heb een paar weken terug 1 dag buikgriep gehad... gelukkig was het geen trainingsdag! :D

Maar ik had gedacht dat je toch makkelijk 200kg zou trekken... Damn mijn image van je valt in duigen. Sterke bench en oh maar slappe dead... Pfff Ach ja ben ik tenminste sterker op 1 oefening ;)

:D

Tja, ben nog maar net terug met DL bezig eigenlijk. Begin van het jaar ergens.
Daarvoor enkel rack pulls gedaan. Dus ja, geen zorgen, het trekt wel bij :D

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 07:46 ----------

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 7/10
Energy: 7/10
Intensity: easy going

Planned Food: IF & kcal Cycling: 2500kcal
Non Planned Food: no
Alcohol: no

Pre w/o Supp: Creatine, Beta Alanine, Taurine, Xtend
Other Supps: Animal Pak, NOW Omega3, D3 (5000iu)
Temp in Gym: 23°

51q2km.jpg

Trainingstijd: 73min (start @ 12u30)
Polardata: 133avg - 158max - 816kcal - bw: 111.3kg
Comments: zo, dit keer haalde ik mijn 5 repjes wel. Dus ik heb er weer een goed
gevoel bij :) Vorige cycle strande ik op 3 met die 85MP.

Vandaag geen training. Dagje shoppen in Rotterdam. Hopelijk is iedereen daar al
wakker na gisteren :D

Morgen begin ik op de nieuwe job, dus wordt het even puzzelen hoe en wanneer
ik kan trainen, log updaten maar ook weer voor de kleine zorgen etc. Het wordt me
nog wat dus :D

Moppa lekkah nu wel goed bezig shopze vandaag en.succes met je nieuww job

Goed bezig op de MP, good luck met je job. Het valt me op dat je niet squat of heb ik het mis?

mooi rob die 85 - succes morgen met je nieuwe baan - altijd spannend

Terug
Naar boven