seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat je t niet gehaald hebt, waarom hou je de aankomende tijd niet alles tot een minium, gewoon aantal reps en klaar?
Tot dat alles weer wat rustiger is![]()
Shit happens bijna,weekend deze,week weg gooie en.volgende week.vol op knalle en.effe goed chille dit weekend

Ja, volgende week sowieso al enkel repjes halen. Moest het maandag dan niet
gaan, deload ik gewoon een week.
Het was trouwens hetzelfde verhaal als bij mijn MP. Vorige cycle repte ik de 142
2 keer + nog 2 singles erachter. Gisteren kreeg ik de barbell haast niet unracked.
toch wel nice 143 op de bench - gewoon de deload ingaan
ik ga dat strict aanhouden de deload -
jammer van die fail rob...de rest van de training zit goed in elkaar, als je alles weer rustig hebt komt het wel goed met je!! ben ik van overtuigd![]()
En eens de nieuwe routine er is, zal ik ook wel weer wat geruster kunnentja, dan ben je op een jaar 12 weken niets aan het doen zonder vakantie nog eens erbij enzo
doe nu jim wendler 5/3/1 en heb al 20kg op mn bench kunnen plakken mét deload. De deloads voelen trouwens ook zwaar aan 
de deload zorgt er meestal wel voor dat je meer kan pakken na die week, dus give & takedoe nu jim wendler 5/3/1 en heb al 20kg op mn bench kunnen plakken mét deload. De deloads voelen trouwens ook zwaar aan
![]()
de week na de deload ben ik geen euro waard in de gym 
Jammer van de stress en dergelijke, vind het wel een goeie training. In mindere tijden nog stevig trainen is een kunst kerel, doe je goed.
Maarja, vanavond squatten en dan weekendje
jammer kerel maar het kan niet altijd super gaan. Ga maar lekker genieten van je squats vanavonden dan weeekend...hoppa
het ging ook alweer een hele tijd te goed 
tja, dan ben je op een jaar 12 weken niets aan het doen zonder vakantie nog eens erbij enzo
- ik gooi de cardiointensviteit dan altijd omhoog

ja heerlijk he- ik gooi de cardiointensviteit dan altijd omhoog

Hopelijk ben je snel beter, heb een paar weken terug 1 dag buikgriep gehad... gelukkig was het geen trainingsdag!
Maar ik had gedacht dat je toch makkelijk 200kg zou trekken... Damn mijn image van je valt in duigen. Sterke bench en oh maar slappe dead... Pfff Ach ja ben ik tenminste sterker op 1 oefening![]()

Vorige cycle strande ik op 3 met die 85MP.