- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das een lekker vooruitzicht en onbeperkt eten..mjammie
hoe ga je dat in godsnaam ddoen..dan leg je toch t hele zooitje plat van binnen als je zo weinig eet?? Naja je zal t wel weten hoe je lijf reageert..gelukkig eerst nog wat leuks in t verschiet
fijn weekend!Even mijn max bepalen om te weten waarmee ik moet beginnen eens ik
terug uit vakantie kom. En het is gewoon eens leuk om te testen ook
1800kcal? Was het maar zo een feestNee, als ik echt wil cutten moet
ik zelfs richting 1300/1200 gaan en een zooi cardio erbij
1300 Kcal, dan verlies ik enorm gewicht als ik de hele dag in bed blijf liggenDat is zelfs veel te weinig voor een dame. Enkel goed om je metabolisme helemaal naar de knoppe te helpen.
Alle sinds prettig verlof, geniet ervan, goed relaxen

Ik ga ook k*tten denk ik.
Heb uitgerekend dat ik onder de 700Kcal moet gaan...
Rob, 'man the **** up' en vergeet die 1200Kcal diëten man!![]()

Voor zo een kerel gelijk jij is 1300 cal wel echt laag ja!
Dan zijn je refeeds toch wel aardig mag ik hopen ?
Heb gezien dat je ook van Limburg bent.
Waar train je?

Alvast fijne vakantie..pff Turkije..nou je hebt in iedeer geval mooi weerdas een lekker vooruitzicht en onbeperkt eten..mjammie
Maar 1300kcal'shoe ga je dat in godsnaam ddoen..dan leg je toch t hele zooitje plat van binnen als je zo weinig eet?? Naja je zal t wel weten hoe je lijf reageert..gelukkig eerst nog wat leuks in t verschiet
fijn weekend!

Rob, ben je nog steeds van plan zo extreem te k*tten als iedereen hier aangeeft dat dat niet het verstandigste is om te doen?
Je levert nette trainingen af, zou jammer zijn als jouw resultaten daarvan negatief beinvloed zouden worden door extreme dieten!

denk dat als jij rond 2000-2300 kcal gaat zitten en wat focust op conditie werk, jij mooie resultaten gaat boeken![]()

Heb je in ieder geval een mooi doel om naar toe te werken![]()