XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Beste Rob,

Aangezien je niet van korte opbouwende kritiek houdt hierbij mijn volledige mening over je trainingen en houding t.o.v. de sport;

Iemand die gaat spammen om extra aandacht te krijgen in zijn log, kan mij echt niet boeien wat hij van mij denkt.
:roflol: Opbouwende kritiek noemt hij dat dan :roflol:

Mijn Mening
Je traint 10 jaar fitness/krachttraining en heb diverse kuren gedaan.
Ik heb niet zo lang geleden een filmpje gezien op je log waarvan ik erg ben geschrokken. Ik zag daar iemand allerlei squats uitvoeren die naar mijn mening nog nooit had getraind. Althans zo zag het eruit en vervolgens merk ik op in je logs dat er bijna geen week voorbij gaat of je hebt weer een uitspatting of qua vreten of alcohol(soms meer dan een fles!) terwijl je op streng dieet bent. Je bent erg dik en hebt absoluut geen sportief figuur voor iemand die al 10 jaar traint. Uithoudingsvermogen is ook niet optimaal, gelet op het hijgen en kreunen met 50 kg squat maar dat is moeilijk te beoordelen.

Kerel, ik heb nog niet gekuurd. Train nog geen 10 jaar voluit. En heb vroeger verkeerde info ivm
techniek etc gehad. Stond ook al in het log uitgelegd, maar heb je vast OOK NIET gelezen.
Daarbij komt ook nog eens het baggerjaar wat ik heb gehad door ziekte van vrouw & overlijden
van zus en nog meer van dat nieuws ... (niet dat dat jou zaken zijn, maar had je ook geweten
als je mijn BLOG had gelezen hier op de site !)

En mijn fysiek is mijn fysiek, en waar ik verbeteringen aan moet brengen, weet ik al langer dan jij.
Dus ja, dat is jouw visie hé, maar iemand van jou kaliber met jouw iq, boeit mij niet.

Mijn uithoudingsvermogen? :roflol:
Ik loop, fiets en step iedere week meer dan jij al ooit in je leven gedaan hebt. Hijgen en kreunen
hoort er gewoon bij kerel. Doe jij dat niet? Doe je iets mis.

Feit dat ik nog een leven buiten de sport heb en gewoon eens lekker vier als ik verjaard ben of trouw,
of desnoods als er eens gezellig met de familie gedaan wordt, tja .... in onze familie valt dat door
afgelopen jaar niet meer veel voor door alle shit. En ik kan er niets aan doen dat jij geen vrienden ofzo
hebt om dat te doen.

Clen
Ten aanzien van het advies over het voornemen van je om clen te gaan gebruiken;
Ik heb een abbonement op de universiteits bibiliotheek van de universiteit van Amsterdam. En ik heb zelfs de moeite genomen om een aantal onderzoeken door te lezen over het middel wat jij wilt gaan gebruiken.(clen) Conclusie van de wetenschappers; zeer gevaarlijk!
Zeer infantiel om te beweren dat het geen kwaad kan dit kan je namelijk van te voren nooit weten zelfs al heb je het eerder gebruikt.
Mijn excuses als ik je daarvan heb proberen te onthouden:D

Ja, ik neem vast aan dat jij veel meer gelezen heb dan ik in die 2 bezoeken aan de bibliotheek
dan wat ik ooit gedaan heb. Je weet vast nog niet eens wat clen is. Gezien je reply op mijn cardio a
la : dit is clen in zijn puurste vorm :roflol: Hier in dit topic staat al meer info over Clen, gepost
door Dressed, die jij ooit zult snappen.

(en ik heb btw nooit gezegd dat het niet gevaarlijk is, maar net zoals alle andere dingen, in bepaalde
maten en hoeveelheden, verzin nog maar wat meer cheap shots zou ik zeggen)

Discipline
Kijk elke lul kan ijzer duwen, trekken of liften maar niet iedere lul kan het mentaal aan. Ik vind het naast fysiek, grotendeels om mentaal draaien.
Als je mentaal sterk en gezond bent kan je bergen verzetten!

Mijn boodschap; ga nou gewoon eens knallen en hou je vast aan je doelen.....Vergeet allerlei hulpmiddelen omdat je gebrek hebt aan discipline!

Discipline daar draait het om..en dit is alleen een spiegel Robke en niet fijn om te horen. Ik zou het alleen prettig voor je vinden als je de komende 10 trainingsjaren meer resultaat gaat boeken dan de afgelopen 10....:cool:

Iemand die 3 maandjes nog maar bezig is, moet mij niet komen vertellen wat discipline is. Ik nodig je
anders best wel uit om eens op -2000kcal te trainen en daar nog een hoop cardio bij te breien en
sommige mensen hebben ook nog een huishouden en gezinsleven (niet dat jij dat kent)
Ondanks alles wat er zich in mijn leven speelt.

Kortom? Sarge, ik vind je maar een *** persoontje die niets bijbrengt tot de sport noch het forum en
zou het op prijs stellen dat je je idiote kreten in ander hun log gaat posten en van het mijne wegblijft.

EDIT: Ben mij af aan het vragen waarom ik mij eigenlijk aan het verantwoorden ben tegenover
een persoon zoals jou ... en nu ik deze hele post geschreven heb, had ik het eigenlijk ook in 2
woorden kunnen zeggen: jongen toch ...

Laatst bewerkt:
  • #1.662
En nu back on topic kerels of ik laat het hele gedoe opschonen en dan zijn jullie allemaal posts kwijt :roflol:

Rob,

Excuses vanwege priveleven gaan er bij mij niet in. Iedereen maakt een hoop ellende mee in zijn leven, ieder huisje heeft zijn kruisje. Je kan vervelende dingen in het leven ook gebruiken om nog harder te gaan trainen by the way.

Jammer dat je persoonlijk wordt naar mij toe we hebben het over ;
- jouw log met
- jouw trainingen
- jouw voeding
- jouw infantiele ideeen om clen te gaan gebruiken terwijl je niet eens een weekje op dieet kan volhouden
- jouw gebrek aan discipline
- jouw zogenaamde ervaring van 10 jaar trainen
- jouw huidige slechte status na 10 jaar trainen.

M.b.t. tot die vervelende persoonlijke uitspraken ga ik niet op in. Als je kritiek hebt op mijn trainingen en levensT mbt tot de sport verneem ik het graag in mijn log. Niet constructieve opmerkingen zoals jij schrijft over mij heeft niemand wat aan.

Sgtmossad weet niet wat discipline en sporten is?:D:D:D
Ja ik train 3 maanden krachttraining klopt helemaal. Je vergeet dat ik bij elkaar meer dan 14 jaar aan vechtsport - judo en kickboksen- heb gedaan.
16 partijen in de ring gevochten. 4 tot 5 x in de week keihard trainen en geloof me dat het heel ander soort trainingen zijn dan in dat schuurtje van je op de stepmachine en spinbike. Dat zijn nou commandotrainingen.
2000 kcal per dag heb ik nog nooit gedaan?:D:D:D
Nog veel minder kcal in sommige periodes voor een wedstrijd omdat ik onder een bepaald gewicht moest zitten in combinatie met hele zware trainingen geen spinbike geen stepmachine...in plaats daarvan zeer harde maar effectieve chakuriki trainingen van Tom Harinck(die man is een legende heeft verschillende k1 kampioenen groot gebracht; Badr Hari, Melvin Manhoef, Peter Aerts en Branco)

Na 3 maanden krachttrainen heb ik bijna dezelfde krachtstatus als jij hebt dat zegt voldoende als je toch wilt vergelijken met iemand die zoals jij 10 jaar aan krachttrainen doet.:D

Anyway er moet weer getraind worden....veel succes

trainze

Laatst bewerkt:
  • #1.664
Laatst bewerkt:
  • #1.665
Voor de mensen die het gemist hebben dat ik met een Coan Cycle werk,
of die twijfelen aan mijn progressie, hier dus nog even de schema's van afgelopen
weken.

Het groene is hetgeen wat al afgewerkt is:

nvdr: alle gewichten zijn zonder barbell of dumbbell gerekend.
En gezien ik met 30mm train is een BB 10kg (nu ja, eigenlijk 11kg) en een DB 2.5 a 3 kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is de courante cycle, dus de cycle waar ik nu mee bezig ben ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals jullie zijn, ben ik opnieuw begonnen met squats omdat ik voordien maar quarter squats
deed en de techniek niet goed zat.

Je bent goed bezig Robke. Sterk dat je steeds elke training weer die cardio doet, dit is karakter hebben. Succes met die Coan Cycle, ik denk dat je er veel progressie mee zult maken!

• #1.667
Deze log volg ik vanaf nu ook.
Groeten van een andere Belgische Limburger!

Je bent zeker goed bezig Rob, je motivatie is hoog en je voeding en trainingen zijn uit de kunst. Keep up the good work!

• #1.670
Knallen maar rob!!! het gaat je goed, en die doelen zullen wel verwezenlijkt worden als je zo blijft doorgaan!

Kijk iedereen bedrijft de sport op zijn/haar eigen manier. Ik zie altijd graag dat mensen die net als ik liefde voor de sport hebben hun doelen bereiken en zal dan ook steun bieden in welke vorm ik kan leveren. Soms is dat met een compliment op een mooie training en soms een kritische noot om iemand scherp te houden of wakker te schudden.

Uiteindelijk zijn er altijd situaties in ieders leven die helaas resultaten in de weg staan. Rob is daar heel open over en steekt gelukkig niet zijn kop in het zand. Ook m.b.t. clen neemt Rob een gecalculeerd risico d.w.z. hij kent het product en gaat er zo verantwoord mogelijk mee om.

Dat iemand anders in korte tijd meer progressie boekt dan een ander wil niet zeggen dat degene met minder progressie niet hard genoeg traint. Ieder lichaam is anders dus iedereen boekt progressie op zijn/haar eigen manier.

Een kritische noot is goed, maar denk ook aan de wijze waarin je zo'n bootschap verpakt. Het lijkt me niet de bedoeling op elkaar te gaan afvallen of beledigen want dan gaat het zijn doel voorbij. We zitten hier ten slotte toch om elkaar te helpen? En niet om elkaar af te vallen, dat gebeurt al genoeg op internet.

Kijk iedereen bedrijft de sport op zijn/haar eigen manier. Ik zie altijd graag dat mensen die net als ik liefde voor de sport hebben hun doelen bereiken en zal dan ook steun bieden in welke vorm ik kan leveren. Soms is dat met een compliment op een mooie training en soms een kritische noot om iemand scherp te houden of wakker te schudden.

Uiteindelijk zijn er altijd situaties in ieders leven die helaas resultaten in de weg staan. Rob is daar heel open over en steekt gelukkig niet zijn kop in het zand. Ook m.b.t. clen neemt Rob een gecalculeerd risico d.w.z. hij kent het product en gaat er zo verantwoord mogelijk mee om.

Dat iemand anders in korte tijd meer progressie boekt dan een ander wil niet zeggen dat degene met minder progressie niet hard genoeg traint. Ieder lichaam is anders dus iedereen boekt progressie op zijn/haar eigen manier.

Een kritische noot is goed, maar denk ook aan de wijze waarin je zo'n bootschap verpakt. Het lijkt me niet de bedoeling op elkaar te gaan afvallen of beledigen want dan gaat het zijn doel voorbij. We zitten hier ten slotte toch om elkaar te helpen? En niet om elkaar af te vallen, dat gebeurt al genoeg op internet.

+1 Precies wat ik zou zeggen moest ik de woorden gevonden hebben.

• #1.674
Knallen maar rob!!! het gaat je goed, en die doelen zullen wel verwezenlijkt worden als je zo blijft doorgaan!

Yup yup, die 200kg deadlift zit er dit jaar zeker in ! Net zo zeer als die min 12% BF.

Zoals gewoonlijk Mc. Chick ben je weer de wijsheid zelve. De scheidsrechter in ondertussen al meerdere logs ;)

Tja ... kritiek is altijd welkom in mijn log, maar zoals ik al zei, heb ik dat van Mossad niet gezien. In
tegenstelling tot bv Willem9, Vladi bv die mij wel bruikbare tips hebben gegeven. Het enige wat
Mossad hier post is dat het niet goed is, en bla bla geen clen gebruiken, en noem maar op. Maar een
bruikbare tip heb ik van hem nog niet gehad. Noch opbouwende kritiek.

Trouwens, 14kg erbij op mijn deadlift in 14 weken vind ik alles behalve slecht qua progressie ;)
Zeker gezien ik op een low cal sta in de week.

Maar goed, voor mij is de discussie afgelopen, dat Mossad maar wat verder spamt in andere topics, in
mijn log wordt hij genegeerd door mij vanaf nu.

Laatst bewerkt:
steek al je energie nu maar terug in trainen robbieboy, op naar die 12% of lager

Onderstaand het bericht waar het om gaat.
Er zitten volgens mij voldoende opbouwende constructieve punten in.
Wellicht wil je ze niet lezen omdat je graag wilt horen;
- goed getraind Robke
- netjes Robke
- mooi schema Robke
- jammer dat je weer hebt gezondig Robke maar ga er nu maar weer tegen aan.. En de waarheid wil je niet horen?

Daarbij valt mij op dat mc chick eerst een reactie plaatst dat hij het eens is met een kritische noot en vervolgens oneens(zie hieronder). Ik ben zelf behoorlijk rechtlijnig en recht door zee en geef altijd ongeventileerd mijn mening en al helemaal op het internet. Dt is een dbb forum.....en geen dagboek...

Beste Rob,

Aangezien je niet van korte opbouwende kritiek houdt hierbij mijn volledige mening over je trainingen en houding t.o.v. de sport;

Mijn Mening
Je traint 10 jaar fitness/krachttraining..
Ik heb niet zo lang geleden een filmpje gezien op je log waarvan ik erg ben geschrokken. Ik zag daar iemand allerlei squats uitvoeren die naar mijn mening nog nooit had getraind. Althans zo zag het eruit en vervolgens merk ik op in je logs dat er bijna geen week voorbij gaat of je hebt weer een uitspatting of qua vreten of alcohol(soms meer dan een fles!) terwijl je op streng dieet bent. Je bent erg dik en hebt absoluut geen sportief figuur voor iemand die al 10 jaar traint. Uithoudingsvermogen is ook niet optimaal, gelet op het hijgen en kreunen met 50 kg squat maar dat is moeilijk te beoordelen.

Clen
Ten aanzien van het advies over het voornemen van je om clen te gaan gebruiken;
Ik heb een abbonement op de universiteits bibiliotheek van de universiteit van Amsterdam. En ik heb zelfs de moeite genomen om een aantal onderzoeken door te lezen over het middel wat jij wilt gaan gebruiken.(clen) Conclusie van de wetenschappers; zeer gevaarlijk!
Zeer infantiel om te beweren dat het geen kwaad kan dit kan je namelijk van te voren nooit weten zelfs al heb je het eerder gebruikt.
Mijn excuses als ik je daarvan heb proberen te onthouden:D

Discipline
Kijk elke lul kan ijzer duwen, trekken of liften maar niet iedere lul kan het mentaal aan. Ik vind het naast fysiek, grotendeels om mentaal draaien.
Als je mentaal sterk en gezond bent kan je bergen verzetten!

Mijn boodschap; ga nou gewoon eens knallen en hou je vast aan je doelen.....Vergeet allerlei hulpmiddelen omdat je gebrek hebt aan discipline!

Discipline daar draait het om..en dit is alleen een spiegel Robke en niet fijn om te horen. Ik zou het alleen prettig voor je vinden als je de komende 10 trainingsjaren meer resultaat gaat boeken dan de afgelopen 10....:cool:

http://www.youtube.com/watch?v=_uMPpPU8knk

http://www.youtube.com/watch?v=j0BrYUiEWTM

http://www.youtube.com/watch?v=Y9JC6Z9znZg

Het is idd eens goed om een kritische noot te laten vallen, dat hebben we soms wel eens allemaal nodig.

Kom op Rob ff doorknallen op karakter!

• #1.677
Onderstaand het bericht waar het om gaat.
Er zitten volgens mij voldoende opbouwende constructieve punten in.
Wellicht wil je ze niet lezen omdat je graag wilt horen;
- goed getraind Robke
- netjes Robke
- mooi schema Robke
- jammer dat je weer hebt gezondig Robke maar ga er nu maar weer tegen aan.. En de waarheid wil je niet horen?

Daarbij valt mij op dat mc chick eerst een reactie plaatst dat hij het eens is met een kritische noot en vervolgens oneens(zie hieronder). Ik ben zelf behoorlijk rechtlijnig en recht door zee en geef altijd ongeventileerd mijn mening en al helemaal op het internet. Dt is een dbb forum.....en geen dagboek...

Zoals ik al zei mossad, oprotten uit mijn topic :sukkeltje:
Volgende post van je wordt gerapporteerd

EDIT: trouwens, leuk van je dat je telkens die oude filmpjes naar boven haalt om je punt te bewijzen :p

Laatst bewerkt:
Laat Rob toch gewoon zijn ding doen, wat een kritiek weer, hij is toch goed bezig.

Hier sluit ik me volledig bij aan!
Bepaalde omstandigheden in het leven kunnen heel veel invloed hebben op iemands gedrag.
Ik denk persoonlijk dat de mensen met bepaalde opmerkingen, daar zelf nog geen last van hebben gehad.
In ieder geval is niet alles zwart/wit.
Natuurlijk kun je mensen waarschuwen voor bepaalde gevaren, wat neem ik aan goed bedoeld is.
Maar een mening opdringen vind ik weer een beetje ver gaan.
Iedereen maakt per slot van rekening zijn eigen keuze's.

Ik begrijp dat sommige stukjes peppend en opbeurend zijn bedoeld, alleen de manier waarop vind ik niet erg tactisch!

Die filmpjes zijn wel zielig voor 10 jaar trainingservaring. Oh broeder.

Maar, vette training! Sterke Pr. Ubermonster. Vette gains! 14kg op een 60kg deadlift in 14 weken is pro.

• #1.680
Die filmpjes zijn wel zielig voor 10 jaar trainingservaring. Oh broeder.

Maar, vette training! Sterke Pr. Ubermonster. Vette gains! 14kg op een 60kg deadlift in 14 weken is pro.

Yeah, I know, maar die filmpjes een paar pagina's verder waarin de techniek
wel aangepast is, daar wordt met geen woord meer over gerept ;)

Trouwens, leuk dat je ook even in mijn log komt ouwe rellerd ;)

En je moet de weken met mekaar vergelijken hé :p
Op eind van de cycle in week 14 stond ik op 180 kg en bij de volgende
cycle is dat 194kg ... wel opletten hé ;)

Terug
Naar boven