- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste Rob,
Aangezien je niet van korte opbouwende kritiek houdt hierbij mijn volledige mening over je trainingen en houding t.o.v. de sport;
Iemand die gaat spammen om extra aandacht te krijgen in zijn log, kan mij echt niet boeien wat hij van mij denkt.
Opbouwende kritiek noemt hij dat dan 
Mijn Mening
Je traint 10 jaar fitness/krachttraining en heb diverse kuren gedaan.
Ik heb niet zo lang geleden een filmpje gezien op je log waarvan ik erg ben geschrokken. Ik zag daar iemand allerlei squats uitvoeren die naar mijn mening nog nooit had getraind. Althans zo zag het eruit en vervolgens merk ik op in je logs dat er bijna geen week voorbij gaat of je hebt weer een uitspatting of qua vreten of alcohol(soms meer dan een fles!) terwijl je op streng dieet bent. Je bent erg dik en hebt absoluut geen sportief figuur voor iemand die al 10 jaar traint. Uithoudingsvermogen is ook niet optimaal, gelet op het hijgen en kreunen met 50 kg squat maar dat is moeilijk te beoordelen.
Kerel, ik heb nog niet gekuurd. Train nog geen 10 jaar voluit. En heb vroeger verkeerde info ivm
techniek etc gehad. Stond ook al in het log uitgelegd, maar heb je vast OOK NIET gelezen.
Daarbij komt ook nog eens het baggerjaar wat ik heb gehad door ziekte van vrouw & overlijden
van zus en nog meer van dat nieuws ... (niet dat dat jou zaken zijn, maar had je ook geweten
als je mijn BLOG had gelezen hier op de site !)
En mijn fysiek is mijn fysiek, en waar ik verbeteringen aan moet brengen, weet ik al langer dan jij.
Dus ja, dat is jouw visie hé, maar iemand van jou kaliber met jouw iq, boeit mij niet.
Mijn uithoudingsvermogen?

Ik loop, fiets en step iedere week meer dan jij al ooit in je leven gedaan hebt. Hijgen en kreunen
hoort er gewoon bij kerel. Doe jij dat niet? Doe je iets mis.
Feit dat ik nog een leven buiten de sport heb en gewoon eens lekker vier als ik verjaard ben of trouw,
of desnoods als er eens gezellig met de familie gedaan wordt, tja .... in onze familie valt dat door
afgelopen jaar niet meer veel voor door alle shit. En ik kan er niets aan doen dat jij geen vrienden ofzo
hebt om dat te doen.
Clen
Ten aanzien van het advies over het voornemen van je om clen te gaan gebruiken;
Ik heb een abbonement op de universiteits bibiliotheek van de universiteit van Amsterdam. En ik heb zelfs de moeite genomen om een aantal onderzoeken door te lezen over het middel wat jij wilt gaan gebruiken.(clen) Conclusie van de wetenschappers; zeer gevaarlijk!
Zeer infantiel om te beweren dat het geen kwaad kan dit kan je namelijk van te voren nooit weten zelfs al heb je het eerder gebruikt.
Mijn excuses als ik je daarvan heb proberen te onthouden![]()
Ja, ik neem vast aan dat jij veel meer gelezen heb dan ik in die 2 bezoeken aan de bibliotheek
dan wat ik ooit gedaan heb. Je weet vast nog niet eens wat clen is. Gezien je reply op mijn cardio a
la : dit is clen in zijn puurste vorm
Hier in dit topic staat al meer info over Clen, gepostdoor Dressed, die jij ooit zult snappen.
(en ik heb btw nooit gezegd dat het niet gevaarlijk is, maar net zoals alle andere dingen, in bepaalde
maten en hoeveelheden, verzin nog maar wat meer cheap shots zou ik zeggen)
Discipline
Kijk elke lul kan ijzer duwen, trekken of liften maar niet iedere lul kan het mentaal aan. Ik vind het naast fysiek, grotendeels om mentaal draaien.
Als je mentaal sterk en gezond bent kan je bergen verzetten!
Mijn boodschap; ga nou gewoon eens knallen en hou je vast aan je doelen.....Vergeet allerlei hulpmiddelen omdat je gebrek hebt aan discipline!
Discipline daar draait het om..en dit is alleen een spiegel Robke en niet fijn om te horen. Ik zou het alleen prettig voor je vinden als je de komende 10 trainingsjaren meer resultaat gaat boeken dan de afgelopen 10....![]()
Iemand die 3 maandjes nog maar bezig is, moet mij niet komen vertellen wat discipline is. Ik nodig je
anders best wel uit om eens op -2000kcal te trainen en daar nog een hoop cardio bij te breien en
sommige mensen hebben ook nog een huishouden en gezinsleven (niet dat jij dat kent)
Ondanks alles wat er zich in mijn leven speelt.
Kortom? Sarge, ik vind je maar een *** persoontje die niets bijbrengt tot de sport noch het forum en
zou het op prijs stellen dat je je idiote kreten in ander hun log gaat posten en van het mijne wegblijft.
EDIT: Ben mij af aan het vragen waarom ik mij eigenlijk aan het verantwoorden ben tegenover
een persoon zoals jou ... en nu ik deze hele post geschreven heb, had ik het eigenlijk ook in 2
woorden kunnen zeggen: jongen toch ...
Laatst bewerkt: