AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

:roflol: wat is dat toch met de logs de laatste tijd? Overal maar rellen, dat haalt de aandacht van waar het nou eignelijk om gaat, en dat is het trainen.
Misschien zijn er mensen die het leuk vinden om te lezen/doen, maar eerlijk gezegd vind ik er geen **** aan. Maar goed, blijkbaar is het al ten einde.

OT:
Nette progressie met die Coan Cycle Rob. Wat is eigenlijk de gedachte er achter? Of is het gewoon elke keer bruut gewicht verhogen.
Ow ja, en die squat gewoon weer rustig oppakken, hij is nu wel erg uit verhouding:D

Sorry dat ik nog een keer je log vervuil met deze discussie Rob maar hier moet ik even op reageren. ik ben het eens dat we kritisch op elkaar moeten zijn. Dat geef ik ook aan in mijn eerdere post.
Het is idd eens goed om een kritische noot te laten vallen, dat hebben we soms wel eens allemaal nodig.

Kom op Rob ff doorknallen op karakter!
Ik begrijp alleen niet waarop de volgende uitspraak gebaseert is?
Daarbij valt mij op dat mc chick eerst een reactie plaatst dat hij het eens is met een kritische noot en vervolgens oneens(zie hieronder).
Ik zie nergens staan dat ik ineens tegen kritiek zou zijn, alleen de wijze waarop je dit ventileerd kan op een andere wijze gebracht worden.

Yeah, I know, maar die filmpjes een paar pagina's verder waarin de techniek
wel aangepast is, daar wordt met geen woord meer over gerept ;)

Trouwens, leuk dat je ook even in mijn log komt ouwe rellerd ;)

En je moet de weken met mekaar vergelijken hé :p
Op eind van de cycle in week 14 stond ik op 180 kg en bij de volgende
cycle is dat 194kg ... wel opletten hé ;)

Dat laatste was sarcasme. I`m not stupid.

Dan is het nog silly dat je 10 jaar met zulke techniek rondloopt. Verteld veel over een persoon.

ps. de schoonmaak is al begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
Dat laatste was sarcasme. I`m not stupid.

Dan is het nog silly dat je 10 jaar met zulke techniek rondloopt. Verteld veel over een persoon.

ps. de schoonmaak is al begonnen.

Tell me about it :(

Het is eigenlijk ook pas sinds DBB dat ik mijn hele trainingsgebeuren onder de
loep ben beginnen nemen. Tja, niet iedereen begon met trainen toen er al
internet was en de kennis goed verspreid was.

Tell me about it :(

Het is eigenlijk ook pas sinds DBB dat ik mijn hele trainingsgebeuren onder de
loep ben beginnen nemen. Tja, niet iedereen begon met trainen toen er al
internet was en de kennis goed verspreid was.

Smoesjes. Boeken, internet was er 10jaar geleden ook al. Het moet uit je zelf komen, niet komen met die 'de informatie lag toen niet voor mijn neus zoals nu dus dus blala'.

• #1.687

;)

Nette progressie met die Coan Cycle Rob. Wat is eigenlijk de gedachte er achter? Of is het gewoon elke keer bruut gewicht verhogen.
Ow ja, en die squat gewoon weer rustig oppakken, hij is nu wel erg uit verhouding:D

[Link niet meer beschikbaar]

Is een powerlift schema eigenlijk, ik vind het leuk en het gaat me goed af.
Je geeft gewoon je 1Rm in en volgt het aangegeven aantal sets en gewicht.
Eventueel kan je dan naar behoeven oefeningen toevoegen.

Smoesjes. Boeken, internet was er 10jaar geleden ook al. Het moet uit je zelf komen, niet komen met die 'de informatie lag toen niet voor mijn neus zoals nu dus dus blala'.

Is het ook, geef ik eerlijk toe. Net zo zeer als ik toegeef dat ik eigenlijk pas
sinds 2 jaar meer en meer in de sport ben gegroeid en ervoor zomaar wat
deed qua trainen en techniek en eigenlijk enkel met voeding en cardio bezig was.

;)

[Link niet meer beschikbaar]

Is een powerlift schema eigenlijk, ik vind het leuk en het gaat me goed af.
Je geeft gewoon je 1Rm in en volgt het aangegeven aantal sets en gewicht.
Eventueel kan je dan naar behoeven oefeningen toevoegen.

Is het ook, geef ik eerlijk toe. Net zo zeer als ik toegeef dat ik eigenlijk pas
sinds 2 jaar meer en meer in de sport ben gegroeid en ervoor zomaar wat
deed qua trainen en techniek en eigenlijk enkel met voeding en cardio bezig was.

Dan heb je nog 2 jaar als een kip zonder kop rondgelopen.

• #1.689
Sorry dat ik nog een keer je log vervuil met deze discussie Rob maar hier moet ik even op reageren. ik ben het eens dat we kritisch op elkaar moeten zijn. Dat geef ik ook aan in mijn eerdere post.

Ik begrijp alleen niet waarop de volgende uitspraak gebaseert is?

Ik zie nergens staan dat ik ineens tegen kritiek zou zijn, alleen de wijze waarop je dit ventileerd kan op een andere wijze gebracht worden.

waarop je dit ventileerd? moet ik fluwelen witte handschoentjes aandoen?
Ik geef mijn mening en blijf dat altijd doen dit is het internet en geen hulpgroep waarbij we voorzichtig onze meningen moeten gaan ventileren...

Kijk naar bovenstaande reacties er zijn gelukkig een hoop mensen die het wel eens zijn met mij en niet hun mening bijstellen.
Robke moet inderdaad voorruit kijken en zich focussen op zijn doelen.
Maar af en toe wel in de achteruitkijkspiegel kijken en leren van zijn fouten met 10 jaar trainingservaring en nauwelijks progressie.....en niet doen alsof hij een deskundige is met ingenieuze schema`s en artikelen en boeken die hij gelezen heeft. Hij moet gewoon gaan knallen en keihard werken....en blijven volhouden. Iedereen die in Robke zijn log terug leest kan zien dat ik vanaf november constant positieve vibes heb geschreven.
Alleen ik vind het frusterend om te zien als iedereen feedback geeft en dat hij er helemaal niks mee doet. Elke week is het weer hetzelfde liedje;
o kon de fles niet laten staan, o ik heb weer een enorme vreetbui gehad etc. Elke keer reacties van mij en anderen a arme Robke gewoon weer de draad oppakken en doorgaan zet hem op kerel....we leken wel zijn moeder om contstant te schrijven robke niet meer doen etc....

Ik geloof dat iedereen met een gewicht van minimaal 75kg, zo rond twee jaar trainen 100kg benchen en 120 kan squatten.
Gewoon consequent zijn en discipline hebben m.b.t. voeding,rust variatie met training etc. Alleen wat de jongens van de mannen onderscheidt met deze sport is volgens mij discipline blijven volhouden...en blijven knallen.
Je aan je doelen vasthouden !

Dat schijnheilige gedoe van die moederkoek kneuzen komt me de neus uit zo langzamerhand. Als je schrijft dat je hard traint moet ik dat ook kunnen teruglezen uit de manier van trainen, zoniet krijg je het te horen.

Laatst bewerkt:
Goede trainings!

• #1.693
waarop je dit ventileerd? moet ik fluwelen witte handschoentjes aandoen?
Ik geef mijn mening en blijf dat altijd doen dit is het internet en geen hulpgroep waarbij we voorzichtig onze meningen moeten gaan ventileren...

Dat schijnheilige gedoe van die moederkoek kneuzen komt me de neus uit zo langzamerhand. Als je schrijft dat je hard traint moet ik dat ook kunnen teruglezen uit de manier van trainen, zoniet krijg je het te horen.

Zo, dan moet je je vanaf nu al om één log minder druk maken en gewoon lekker wegblijven

:roflol:

Laatst bewerkt:
:coffee::popcorn:

Een kritische noot op de trainingen van een ander, indien terecht, is altijd goed.
We hebben namelijk allemaal dezelfde obsessie, dezelfde "ziekte", en in dat opzicht zijn we broeders van het ijzer. En broeders helpen elkaar. Door elkaar aan te moedigen, en door elkaar waar nodig een b*ch slap in het gezicht te geven. We hebben hier allemaal logs lopen, en we zijn op onze eigen manier erg intensief met de sport bezig.
Helaas komt het steeds vaker voor dat er persoonlijke vetes in de logs voorkomen.
Kritiek wordt op een verkeerde manier gebracht of op een verkeerde manier geïnterpeteerd, en al gauw ben je 3 pagina's verder met rellen.
Zonde, dat haal de kwaliteit van de logs soms naar beneden.

• #1.695
:coffee::popcorn:

Een kritische noot op de trainingen van een ander, indien terecht, is altijd goed.
We hebben namelijk allemaal dezelfde obsessie, dezelfde "ziekte", en in dat opzicht zijn we broeders van het ijzer. En broeders helpen elkaar. Door elkaar aan te moedigen, en door elkaar waar nodig een b*ch slap in het gezicht te geven. We hebben hier allemaal logs lopen, en we zijn op onze eigen manier erg intensief met de sport bezig.
Helaas komt het steeds vaker voor dat er persoonlijke vetes in de logs voorkomen.
Kritiek wordt op een verkeerde manier gebracht of op een verkeerde manier geïnterpeteerd, en al gauw ben je 3 pagina's verder met rellen.
Zonde, dat haal de kwaliteit van de logs soms naar beneden.

Zo, en nu het allemaal achter de rug is, kunnen we misschien eindelijk eens verder :p

Kappen nou!
Straks wordt het log gesloten en dat zou eeuwig zonde zijn.

Succes

Ik wens Robke veel succes, er is veel geschreven afgelopen pagina's.

Met mijn posts bedoelde ik het niet verkeerd, en raakte met bepaalde punten de kern.

Dat vervolgens anderen hier een mening over gaan schrijven zorgt juist voor wat andere mensen beschrijven als 'rel' of 'vetes'.

Persoonlijk vind ik het allemaal meevallen, ik vind het juist respectloos naar TS toe als je als gast met een mening van een ander member gaat bemoeien over de rug van de TS. Dat kan TS prima zelf af lijkt me.
Dat iemand zich moet gedragen als scheidsrechter in meerdere logs, volgens hem zelf en anderen, is al een voorbeeld van hoe het NIET moet.

Iedere TS van een log is zelf scheidsrechter, Anderen moeten daar niet in willen duiken, en als je het over respect hebt de rol overlaten aan degene die hem toebehoort. Dit is de 'moederkoek' waar ik eerder over schreef.

Robke, veel succes en jammer dat ik nu de zwartepiet moet zijn.

Terug
Naar boven