MuscleMeat

Robke's trainingslog

Holy shit elke dag als ik weer hier kom, staan er 3 pagina's bij.

Het komt allemaal goed rob. Je train lekker. Straks word het weer mooi weer, zodat je buiten lekker kan cardio:D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Robke, veel succes en jammer dat ik nu de zwartepiet moet zijn.

Zoals ik al zei dus ...

Zo, en nu het allemaal achter de rug is, kunnen we misschien eindelijk eens verder :p

Ik heb trouwens tijdens het hele postgebeuren mijn voedingsschema nog wat
aangepast. Idd, weer richting de 1800kcal, en met nog minder carbs.

Eens kijken wat het geeft ...

abhu9v.jpg

Damn, 1800 kcal en zo weinig carbs. Ik zou omvallen.

jezus....met zo;n schema moet je toch binnen no time ripped zijn

• #1.705
Holy shit elke dag als ik weer hier kom, staan er 3 pagina's bij.

Het komt allemaal goed rob. Je train lekker. Straks word het weer mooi weer, zodat je buiten lekker kan cardio:D.

Dat is enkel gezien de omstandigheden van afgelopen dagen :p Normaal loopt het zo'n vaart niet :p

Straks buiten lopen zit er niet in. Benen trainen en cardio is niet aan mij besteed :p Morgen is het
terug buiten lopen. Rain or sunshine.

Damn, 1800 kcal en zo weinig carbs. Ik zou omvallen.

jezus....met zo;n schema moet je toch binnen no time ripped zijn

Ja, wilde eerst niet onder de 2000kcal gaan, maarja ...

Tja, zo ben ik op de 95 geraakt toen, maar dat was belange nog niet ripped ;)
Bij een 88kg ongeveer sta ik redelijk, beginnen de abs. Maar daar ben ik vorige
keer enkel geraakt door -1000kcal te gaan met 6 keer 48min cardio per week.

Ja, wilde eerst niet onder de 2000kcal gaan, maarja ...

Tja, zo ben ik op de 95 geraakt toen, maar dat was belange nog niet ripped ;)
Bij een 88kg ongeveer sta ik redelijk, beginnen de abs. Maar daar ben ik vorige
keer enkel geraakt door -1000kcal te gaan met 6 keer 48min cardio per week.

-1000kcals en 6*48min?? damn zit je dan niet negatief?

• #1.707
-1000kcals en 6*48min?? damn zit je dan niet negatief?

Hehe, yep ... dat was mijn doelstelling ook telkens toen. Tuurlijk deed ik er ook
nog KT bij en mijn voeding in het weekend was ook veel cleaner plus er werd
belange zoveel niet gedronken. Maar dat was er toen blijkbaar nodig. Nu wil
ik niet meer zo diep gaan gewoon.

Kijk iedereen bedrijft de sport op zijn/haar eigen manier. Ik zie altijd graag dat mensen die net als ik liefde voor de sport hebben hun doelen bereiken en zal dan ook steun bieden in welke vorm ik kan leveren. Soms is dat met een compliment op een mooie training en soms een kritische noot om iemand scherp te houden of wakker te schudden.

Uiteindelijk zijn er altijd situaties in ieders leven die helaas resultaten in de weg staan. Rob is daar heel open over en steekt gelukkig niet zijn kop in het zand. Ook m.b.t. clen neemt Rob een gecalculeerd risico d.w.z. hij kent het product en gaat er zo verantwoord mogelijk mee om.

Dat iemand anders in korte tijd meer progressie boekt dan een ander wil niet zeggen dat degene met minder progressie niet hard genoeg traint. Ieder lichaam is anders dus iedereen boekt progressie op zijn/haar eigen manier.

Een kritische noot is goed, maar denk ook aan de wijze waarin je zo'n bootschap verpakt. Het lijkt me niet de bedoeling op elkaar te gaan afvallen of beledigen want dan gaat het zijn doel voorbij. We zitten hier ten slotte toch om elkaar te helpen? En niet om elkaar af te vallen, dat gebeurt al genoeg op internet.

mooie woorden compadre , jij begrijpt het

Hehe, yep ... dat was mijn doelstelling ook telkens toen. Tuurlijk deed ik er ook
nog KT bij en mijn voeding in het weekend was ook veel cleaner plus er werd
belange zoveel niet gedronken. Maar dat was er toen blijkbaar nodig. Nu wil
ik niet meer zo diep gaan gewoon.
MAar dat kan toch nooit gezond zijn? zo negatief gaan in kcals?

• #1.710
MAar dat kan toch nooit gezond zijn? zo negatief gaan in kcals?

Tja ... het werktte wel perfect voor mij. Ik voelde me super. En ik zal nog eens
iets vertellen: ik at bijna niets van eiwitten toen en toch behield ik mijn massa
redelijk. Gewoon omdat ik netjes door kon blijven trainen zoals ik bezig was.

Eens op dat punt geraakt was, kon ik het mij ook permiteren om minder streng
te eten. Ik heb het al eerder eens gepost ergens, als je vet teveel hebt, ben je
ook geneigd om je vet beter vast te houden. Is ergens iets hormonaals vs iets
met de insuline.

Nu kan je het geloven of niet, but it's a true story gewoon

EDIT:

Even snel wat ik toen at en zo heb ik ook 2 jaar ongeveer gegeten:

's morgens 30gr muesli met water
10u een muesli reepje
12u één stuk uit een pakje evergreens
14u het andere stuk uit het pakje evergreen
17u 150gr vlees met wat groentes en 2 stukjes aardappel.

20u training: 30min push/pull of benen + 48 min cardio
(training was machinaal, in health center met af en toe nog wat spining extra erbij)

Laatst bewerkt:
ik geloof je wel hoor, damn zo weinig eten zou ik nooit kunnen :p

Wat een toestanden hier Rob... ???
Sommige mensen hebben zoveel karakter dat ze iedere training en ieder diëet vol kunnen houden, anderen iets minder...
Ik weet wat het is om op een gegeven moment schijt te hebben aan je plannen om je aan je diëet te houden bijvoorbeeld, en vreselijk te junken.
Of om tijdens een gezellig samen zijn gewoon ook lekker wat flessen bier te drinken.
Oh yes, ik weet wat het is! ;)
Kijk, ik train voor mijn doen altijd intensief, en geef me de tijd dat ik in de sportschool ben helemaal.
Maar diëten en niet drinken e.d. nee, dat kan ik niet.
Ik herken dat bij jou ook, en vermoed dat je ook gewon een vent ben die van gezelligheid houd, en op zijn tijd lekker geniet van wat het leven heeft te bieden.
All the more power to You, Rob! :thumb:
Ik hoop dat je log weer een beetje rustiger word, en da jij flink tekeer blijft gaan.
Haal er maar uit wat er redelijkerwijs voor je inzit, maar wel met plezier! ;)
Met je clen misbruik ben ik het persoonlijk niet eens, maar dat zoek je maar zelf uit. :D
Keep on pumping, Dude! :cool:

Oh, moet nog wel even on the bandwagon hoppen om nog iets positiefs te zeggen. Anders krijg ik straks geen karma meer.

Robke, ik heb alle respect voor wat je doet. Je bent een ware held en voorbeeld voor alle krachtsporters!

genieten van het leven en BB gaan niet samen IMO.
je kan wel een goed leven leiden maar je zal je toch van de junk en alcohol moeten houden wil je een goed fysiek verkrijgen en behouden.
Over dat clen'misbruik' kent robke mijn mening al.

Oh, moet nog wel even on the bandwagon hoppen om nog iets positiefs te zeggen. Anders krijg ik straks geen karma meer.

Robke, ik heb alle respect voor wat je doet. Je bent een ware held en voorbeeld voor alle krachtsporters!
Als je enkel komt om te bashen vertrek dan gewoon zonder iets te zeggen.

• #1.717
Wat een toestanden hier Rob... ???
Sommige mensen hebben zoveel karakter dat ze iedere training en ieder diëet vol kunnen houden, anderen iets minder...
Ik weet wat het is om op een gegeven moment schijt te hebben aan je plannen om je aan je diëet te houden bijvoorbeeld, en vreselijk te junken.
Of om tijdens een gezellig samen zijn gewoon ook lekker wat flessen bier te drinken.
Oh yes, ik weet wat het is! ;)
Kijk, ik train voor mijn doen altijd intensief, en geef me de tijd dat ik in de sportschool ben helemaal.
Maar diëten en niet drinken e.d. nee, dat kan ik niet.
Ik herken dat bij jou ook, en vermoed dat je ook gewon een vent ben die van gezelligheid houd, en op zijn tijd lekker geniet van wat het leven heeft te bieden.
All the more power to You, Rob! :thumb:
Ik hoop dat je log weer een beetje rustiger word, en da jij flink tekeer blijft gaan.
Haal er maar uit wat er redelijkerwijs voor je inzit, maar wel met plezier! ;)
Met je clen misbruik ben ik het persoonlijk niet eens, maar dat zoek je maar zelf uit. :D
Keep on pumping, Dude! :cool:

Op zich heb ik er niet veel problemen mee hoor, zolang er niets gevierd moet
worden. En de laatste maanden zijn er x aantal gebeurtenissen geweest die
we gevierd hebben. Maar er zijn bv ook weekends dat ik helemaal niets
gedronken heb, of enkel een glaasje of 2 bourbon.

En dat clen verhaal, tja ... we zien nog wel. Ik hou het gewoon achter
de hand just in case ;)

• #1.718

:roflol: je staat terug op de karma lijst kerel :roflol:

genieten van het leven en BB gaan niet samen IMO.
je kan wel een goed leven leiden maar je zal je toch van de junk en alcohol moeten houden wil je een goed fysiek verkrijgen en behouden.
Over dat clen'misbruik' kent robke mijn mening al.

True !

Als je enkel komt om te bashen vertrek dan gewoon zonder iets te zeggen.

:D Het is Emile maar ;)

Op zich heb ik er niet veel problemen mee hoor, zolang er niets gevierd moet
worden. En de laatste maanden zijn er x aantal gebeurtenissen geweest die
we gevierd hebben. Maar er zijn bv ook weekends dat ik helemaal niets
gedronken heb, of enkel een glaasje of 2 bourbon.
/quote]

"zolang er iets gevierd moet worden mag er wat gedronken worden"
Dat heb ik ook een tijd geprobeerd, blijkt alleen iedere keer weer dat er jammer genoeg te vaak wat te vieren valt bij ons :D en als er niks te vieren viel dan zorgde ik er wel voor dat er wat te vieren viel (limburgs maedje he).

Daarom heb ik vanaf 1 januari (niet echt helemaal want technisch gezien heb ik de 1e wel nog champagne ed gehad) helemaal niet meer gedronken. Het valt me enorm zwaar, niet zozeer de behoefte aan alcohol, maar wel aan de gezelligheid die erbij hoort.
Ik wil het 3 maanden volhouden, ik heb ergens gelezen dat het zolang duurt eer je lever/gal/insuline ed weer "normaal" functioneert. Na die 3 maanden beslis ik of het niet meer drinken het wel waard is.

Moraal van mijn verhaal is er eigenlijk niet :D vind het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die het zwaar heeft zonder alcohol ;)

Terug
Naar boven