- Waardering
- 1.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch hebben ze het (bij ergogenics bijv) altijd over whey als je een pietsje ouder bent.
En direct na je training alleen creatine en snelle koolh.
Geloof daar ook niet zo gek veel in.
Ik neem magnificent omwille van het totaal pakket en whey of een eiwitblend iets erna samen met een grote maaltijd.
Heb een tijd zonder gedaan en nu weer terug met, ma voel toch degelijk een verschil kwestie herstel. Was wel in een cut, dus weet niet of in een bulk het verschil merkbaar is
Sterke bench kerel.
15% is een mooi haalbaar doel, lijkt mij.
Hoe bevalt de challenge je tot nu toe..?
Nou ja, creatine met vruchtensap ofzo bedoel ik met snelle koolh.
Whey schijnt alleen in een kleine hoeveelheid (12gr) te werken direct na je training...
Het is steeds weer wat anders.![]()

Al die studies houdt ons lekker bezig! Uit eindelijk is het zaak om te leren wat voor jou werkt. Want dat is IMO voor iedere persoon anders!
15% is een mooi doel Rob! Dan ben je nog steeds goed buff en krijgen we wat mooie lijnen te zien
(nohomo)

Ik heb whey staan, maar eet liever wat meer kip, rund en zalm enzo.
Ik lap al die hype aan mijn laars.
Het meeste zit tussen je oren als je het mij vraagt.
Vet jaloers op die MP van je, trouwens de rest ook. Maar MP vind ik gewoon mooi om te zien.
Maar ook mijn hekelpunt 
tsja rob, het blijft toch weer mooi om die gewichten te zien kerel. Schouders als kanonskogels toch![]()
Zijkantjes willen niet. Maar het is alEen tijdje niet gekeken maar je squats lijken achteruit te zijn gegaan. Klopt dat?