MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
"zolang er iets gevierd moet worden mag er wat gedronken worden"
Dat heb ik ook een tijd geprobeerd, blijkt alleen iedere keer weer dat er jammer genoeg te vaak wat te vieren valt bij ons :D en als er niks te vieren viel dan zorgde ik er wel voor dat er wat te vieren viel (limburgs maedje he).

Daarom heb ik vanaf 1 januari (niet echt helemaal want technisch gezien heb ik de 1e wel nog champagne ed gehad) helemaal niet meer gedronken. Het valt me enorm zwaar, niet zozeer de behoefte aan alcohol, maar wel aan de gezelligheid die erbij hoort.
Ik wil het 3 maanden volhouden, ik heb ergens gelezen dat het zolang duurt eer je lever/gal/insuline ed weer "normaal" functioneert. Na die 3 maanden beslis ik of het niet meer drinken het wel waard is.

Moraal van mijn verhaal is er eigenlijk niet :D vind het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die het zwaar heeft zonder alcohol ;)

Is idd wel een goed punt, er is wel vaak iets te vieren. Ieder weekend kan
er idd wel iets zijn wil je wat zoeken :D

En ik had ergens gepost dat ik nog tot na het Valentijnsweekend het niet
zo nauw zou nemen ermee en dat ik vanaf dan eigenlijk naar 26 juni
toe alcohol vrij zou gaan.

En de echte gezelligheidsdrinkers hebben het allemaal moeilijk denk ik
met het te laten staan van een lekker drankje :p

genieten van het leven en BB gaan niet samen IMO.
je kan wel een goed leven leiden maar je zal je toch van de junk en alcohol moeten houden wil je een goed fysiek verkrijgen en behouden.
Over dat clen'misbruik' kent robke mijn mening al.
Ja, daar heb je gelijk in natuurlijk... :rolleyes:
Maar niet iedereen die traint heeft ambities om ooit prof te worden. ;)
Het mooiste in je leven is evenwicht, en dat is voor iedereen iets anders om te bepalen.
Ik heb persoonlijk helemaal niets met sommige van die echte sportschool tijgers.
Van die gasten met een veel te bruine kleur, een broodmager koppie met allemaal rimpels, een (bij voorkeur witte...) iets te krappe sweater, en de eeuwige trainingsbroek...
Ik mag er niet aan denken om altijd "bodybuilding" eten te eten, en nooit meer een biertje mag pakken...
Ik ben zelf zo'n type die veel te dik is doordat ik te weinig discipline heb.
Graag lekker eet en drink.
Altijd aangezien word voor de portier...
En op momenten enorm baal van m'n pens, maar niet het karakter heb om eens een jaar goed een diëet te volgen om hem "kwijt te geraken"...
So what?!
Ieder zijn ding, IMHO ;)

En nu weer: "terug naar Rob zijn trainingen!" :lifter:

genieten van het leven en BB gaan niet samen IMO.
je kan wel een goed leven leiden maar je zal je toch van de junk en alcohol moeten houden wil je een goed fysiek verkrijgen en behouden.
Over dat clen'misbruik' kent robke mijn mening al.

Wat een bullshit. Als je de dingen een beetje plant en niet al te serieus neemt kun je heus wel van het leven genieten en trainen. Ik word echt schijtziek van die mensen op dit forum die vinden dat je niet mag zuipen of junken als je traint.

Wat een bullshit. Als je de dingen een beetje plant en niet al te serieus neemt kun je heus wel van het leven genieten en trainen. Ik word echt schijtziek van die mensen op dit forum die vinden dat je niet mag zuipen of junken als je traint.
:thumb:

+1. Ik eet alles wat ik lekker vindt en drink elke dag mijn bessen jenevertjes en rook flink wat sigaartjes. Zaterdags durf ik best wel eens doorzakken met mijn vriendin, moet kunnen. We leven maar één keer en hierna is er niets meer! Ok als je denkt prof te kunnen worden, wat weinigen gegeven is, maar anders moet je van het leven genieten!

+1. Ik eet alles wat ik lekker vindt en drink elke dag mijn bessen jenevertjes en rook flink wat sigaartjes. Zaterdags durf ik best wel eens doorzakken met mijn vriendin, moet kunnen. We leven maar één keer en hierna is er niets meer! Ok als je denkt prof te kunnen worden, wat weinigen gegeven is, maar anders moet je van het leven genieten!
:thumb:
Ik zou liever een hele grote duim plaatsen, maar weet niet hoe dat moet! :D

Al ben ik uiteraard wel tegen doping, maar iedereen moet zelf weten wat ie met zijn lichaam doet (zolang je maar geen ledematen in mijn openingen duwt vind ik alles goed).

Er is niks mis met van het leven genieten maar wanneer je zwaar in de cut wilt dan past daar een bepaalde levensstijl bij.
Wat een koffiepraat hier, volgens mij lezen bepaalde mensen hier niet de doelstellingen van Robke.
Hem een veer in zijn kont steken omdat hij lekker aan de bier en andere zaken gaat is niet bevorderend voor iemand die wilt cutten.

Maar goed, wie ben ik.

Bah cutten! Ik zal het zo zeggen ik ga liever in de cut dan dat ik cut!

Ja maar dit is niet jouw log, met alle respect.
Lees de doelstellingen van Robke.

Neem Jerney nou, samen met Robke de afspraak gemaakt in Januari.
Deze dame heeft doelen gesteld en zet zich daar volledig voor in, daar lees ik niks van terug over bier etcetera.

Dat is mijn punt, mensen kunnen Robke ook helpen door hem aan te spreken en van tips te voorzien in plaats van kampen te verdelen en voor of tegen posts van een ander member te zijn.
Uiteindelijk trekt Robke daardoor aan het kortste eind.

Robke zet zich in, maar er zijn zaken die kunnen worden verbeterd.
Het schiet niet op om met zijn allen tegen SGT te beginnen, en Robke een duim te geven.
Robke succes en wees eerlijk tegen jezelf dan komt het helemaal goed!

Kijk in principe is het aan niemand die dit log bezoekt om Robke te corrigeren. Hij moet zelf weten hoe hij de zaken aanpakt, en inderdaad als hij wilt vermageren en hij past zijn levensstijl niet aan dan zal er van vermageren weinig in huis komen. Maar dat is iets dat hij voor zichzelf moet weten, hij is toch geen klein kind meer dat we zijn hand moeten vasthouden he!

idd ga zo door.

na dit dagboek te hebben geleze kan ik alleen maar respect hebben ! :)

Waarom mag hij eens niet wat zuipen of wat junkfood eten? Hij doet toch steeds zijn cardio en krachttrainingen met een motivatie van jewelste? Hij zal er steeds beter uitzien als hij zo voortdoet, het kan misschien iets langer duren dan sommige moraalridders die alle slechte dingen afzweren maar hij komt er wel!!! Rob, doe gewoon je eigen zin en doe het met plezier!

Sorry dat ik de soap onderbreek, ik had een vraagje Robke. Ik zit eraan te denken om zo'n Coan cycle te starten (niet dat ik me daar volledig in verdiept heb, maar het lijkt me leuk om te doen, en ik train graag volgens een voorgeschreven schema). Ik heb even geprobeerd uit te zoeken (log doorgespit) hoe je dat hebt aangekleed. Zo te zien heb je een cycle voor 4 oefeningen gedefinieerd, en één zo'n oefening per training aan het begin pakt, en daarna nog andere oefeningen buiten de cycle om. Klopt dat? Dan train je dus minstens 4x/week?

Beste tjok,

Erg mannelijk om zulke reacties op het internet te plaatsen. Stoer doen op het internet. Totaal niet relevant voor deze hele discussie en begrijp al helemaal niet wat ; groteman,grr en mc chick hiermee te maken hebben.
Je bent een bromvlieg op mijn ruitenwisser(1x heen en weer en weg). Stop je in mijn mixer als ontbijt....jochie ga mij nou niet bedreigen slaat nergens op ik vreet je op en helemaal rauw

Anyway Robke succes met verdere training ik ga mij concentreren op mijn log..

Zijn jouw ellenlange pagina's met gekopieerde quotes wél relevant dan?

Ik heb niks tegen sarge en ook niks tegen het feit dat er kritiek wordt gegeven, ik moedig dat alleen maar toe. Het gaat hier om de wijze waarop dat gebeurt. Je kunt op verschillende manieren kritiek geven.

Maar wat ik gewoon niet aanmoedig is het onnodig quoten van 100 posts en daarnaast de spot te gaan drijven met TS wanneer je merkt dat deze niets van je aanneemt. Maar dat kan dan weer liggen aan de wijze waarop het gebracht is natuurlijk. Ik ben het eens dat Rob zich strikt aan zijn doelen moet houden als hij deze zichzelf heeft gesteld.

Ik hoop dan ook dat Rob dat gaat volhouden om teleurstelling tegen te gaan.

Edit: Tjok, dat we het oneens met elkaar zijn wil niet zeggen dat we het hier constant in andere logjes over moeten hebben.

Op deze manier gaat robke's log dicht, terwijl hij zelf niet eens online is;
Geloof me, ik weet nog hoe vervelend het voelt als je log gesloten wordt.
BTW: ik was toen dat gebeurde zelf ook niet online.

Gebruik de pm voor dingen die je van elkaar niet kunt hebben.

Tijd om een goede training te plaatsen;):D

en BTW. ik heb nooit gezegd dat je niet mag junken of drinken... ik bedoelde dat het dan alleen maar langer duurt. ik junk ook zoals ieder normaal mens.

Jongens laten we even dit log met rust laten totdat Rob weer terug is. Ik denk dat er hier flink wat opgeschoond gaat worden, maar ik wil niet dat dit log op slot gaat door ons.

Laatst bewerkt:
Kom op jongens.... het is maar internet.. :roflol:.

Gedeelte geschoond. Ga niet verder schonen maar het flooden van een topic graag achterwege laten. Als je het niet eens bent met de manier van leven van TS dan post je hier maar niet.

Terug
Naar boven