- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja man, en mijn gewicht is onder de 111 gedoken. Dus win/win

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja man, en mijn gewicht is onder de 111 gedoken. Dus win/win![]()
Dan is nog sterker bro klasse harde werken word beloond!

Dit weekend verjaardagsfeest van mijn zoon ... ik voorspel +3kg![]()
Hahahaha Onder de 111kg wordt dus na dit feestje 113kg.Dit weekend verjaardagsfeest van mijn zoon ... ik voorspel +3kg![]()

Hahahaha Onder de 111kg wordt dus na dit feestje 113kg.![]()

Op alle "main" oefeningen 3kg erbij na het weekend = niceness Rob!!!
---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 13:33 ----------
Goed bezig man.
Gaat echt wel lekker vind ik.
Sterk ook voor zo'n flyweight!![]()

maar jij bent 2m50 groot ofzo 
Ik had interview van jou gelezen in interviews topic, heel nice. Hoe sta je er nu bij?

Krijg je veel over verdeeld 
Op deze manier? Net mijn 5de week erop zitten. Het is een 3 month challenge. Maar denk wel dat ik het door ga trekken.
Maak er goede vooruitgang op. Daarvoor trainde ik combinatie Wendler & Yates. En daarvoor gewoon standaard split.
Nah, vroeger wel eens sportschool gedaan. Maar dat stelde niets voor. Zaaltje met technogym & cardio.
En bij ons in de buurt is eigenlijk geen decent gym tenzij je +30min wilt rijden. Dus ja, ik had niet veel keuze.
Zeker niet nu de kleine erbij is gekomen. Dan moet je echt wel trainen wanneer je tijd hebt en dan werkt een
sportschool vaak tegen.
- ik heb daarna maar flink gebruik gemaakt van de sauna en ben de sportschool waar ik nu train meer gaan waarderen ondanks ook de trendy snufjes